2021-04-14, 23:17
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dutzehh
väldigt sensuellt Jackie....

Detta är varför Tjackie behövs i huset
Medlem
Man får tycka vad man vill om Judith men när hon gjorde narr av Maddes lapdance innan log man lite inombords
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Juddans röv påminner mig om en bekant röv från förra säsongen 🙄
2021-04-14, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nämen hon har inget emot mergim eller att han är i huset. Det enda var att skulle alla välja nån dom inte klickade med så skulle alla tycka olika. Nu hade ju Julia sagt att hon och mergim var där för att hjälpa dom och att de inte ville ta andras plats. Så hon ville nog bara ta det mest logiska . Det fattade ju mergim också, men ville nog dra en offerkofta på sig ett tag för att få sympatier
Det argumentet gav hon efter att Mergim hade blivit arg och pratat med Nardos, inte under röstningen. Under röstningen var det för att Mergim varit med tidigare, punkt.

Hade även varit blint av henne att rösta så baserat på Julias ord förutsatt att hon röstade pga det Julia sa vilket inte var fallet. Bara en efterkonstruktion som Tanja gjorde som bortförklaring.

Hon röstade för att Mergim varit med innan och bör bara ha stått fast vid det istället för att bortförklara det.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Jackie ger Pedram livets lapdance så Tanja får bånge, direkt springer Judit dit och lägger sig i:VAD GÖR DU PEDRAM???!! Hon måste alltid vara med. Känner hon inte själv att hon är tredje hjulet?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Herregud, ojudiths ”lapdance” på Tanja 🤮
Vill veta vem legenden är som skruvat dit stolsbenen
Dom har hållit för ett och annat ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nej Judith Lägg Ner Ditt Jävla Lufthångel

Låt hon, hade lätt hånglat med henne. Hon är grym på det
2021-04-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag förstår att du inte vill besvara det senare argumentet iom att du försa dig såpass i Tanjas försvar att du trängde in dig själv i ett hörn där du kort och gott skrev "Mergim har varit med i Big Brother innan!!! Därför röstade hon på honom!!"

Mao, Tanja röstade på Mergim för att han varit med i BB innan och därför inte förtjänar att sitta säker eller att vara kvar. Går tvärtemot allt vad hon sagt, och även tvärtemot allt hon bortförklara för honom tidigare idag.

Även solen har sina fläckar.
Jag svarar inte för att jag inte orkar argumentera med någon som upprepar samma saker man redan bemött. Tänker inte hoppa på ditt hamsterhjul av argument du alltid kör med, du är som en låt på repeat bara. En störig sådan.

Jag har ingen skyldighet att svara dig, och därför tänker jag inte göra det heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tanja efterfrågade andra förslag efter att Mergim diskuterats. Varken Pedram, Nardos eller Simon kom med något annat förslag. Alltså var alla i rummet 100% med på att blockera Mergim. Hur kan man få detta till att det skulle vara enbart Tanjas val?
Det var Tanjas första och enda val men inte hennes ensamma beslut.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Juddans röv påminner mig om en bekant röv från förra säsongen 🙄

Schhhh.. *håller om hårt*
Du behöver inte nämna avgrundsdjurets namn <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jackie ger Pedram livets lapdance så Tanja får bånge, direkt springer Judit dit och lägger sig i:VAD GÖR DU PEDRAM???!! Hon måste alltid vara med. Känner hon inte själv att hon är tredje hjulet?

Haha va? Vadå tredje hjulet. Tror du missuppfattat något
2021-04-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
ALLT jag ville också. Man såg att han tog illa upp, precis som igår. Förstår inte att han tar hennes jävla skit. Han förtjänar det inte.

Fan i helvetet att jag inte kan låta bli med ännu ett försvarstal.
Eller typ, hade min snubbe gjort detsamma när jag var ett osäkert, elakt litet svin hade jag aldrig varit den jag är idag. Eller viktigare, inte varit med honom idag

Tror han ser sårbarheten, osäkerheten. Han ger trygghet. Han vet att han inte är det, kanske varit, men vet vem han är oavsett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in