2021-04-14, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Riktigt sjuk. Förstår ej varför jag svarar hen. Slut med det.
Jag förstår att du inte vill besvara det senare argumentet iom att du försa dig såpass i Tanjas försvar att du trängde in dig själv i ett hörn där du kort och gott skrev "Mergim har varit med i Big Brother innan!!! Därför röstade hon på honom!!"

Mao, Tanja röstade på Mergim för att han varit med i BB innan och därför inte förtjänar att sitta säker eller att vara kvar. Går tvärtemot allt vad hon sagt, och även tvärtemot allt hon bortförklara för honom tidigare idag.

Även solen har sina fläckar.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jo. Invändigt.
Bam!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag köper verkligen att du med flera tycker det.
Jag har däremot skaffat mig en riktigt öm punkt för henne, som en lillasyster i behov av tolk.
Tycker hon är härlig, ofiltrerad och rolig på sitt sätt. Smart och vet exakt vad hon gett sig in på, som BB-torsk.
Vafan, sejja. Du som brukar vara vettig.
Emelie är en mean girl, och hur hon behandlat Dompa de senaste dagarna är verkligen inte ok. Hon skyller sitt beteende på "sarkasm" och att hon är "känslokall", men hon är rent ut sagt elak och en översittare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
HAHA, ja nu börjar våldtäkterna igen.
Ja, nu har väl Ojudith hållit sig så länge att det kliar i hennes tafsande fingrar och tunga. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-04-14, 23:16
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Herregud, Jackis dans på pedros just nu. Undra om det där skrevet stinker

Du menar predatorns skrev så som han grävde runt innan han gick runt och tog på saker och ting? Ifall han inte är omskuren så lär det vara flens på var och vartannat dörrhandtag där inne i huset.
Avslutad
väldigt sensuellt Jackie....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ska erkänna att jag inte vet vad haplos är.
Det verkar iaf vara väldigt olika hur man klassificerar svensk när man frågar runt.

Jag pratar bara om vilka verktyg man använder inom vetenskapen. Människan är ett djur såsom katt och hund och fick en tänkande hjärna för endast 50 000 år sedan. Sedan använder man genetiken på ett positivt sätt om man jämför med eugeniken där man klassificerade befolkningen om de var i princip värda något eller inte. Det är skillnad.

ON Topic. Samma gamla fest med tiktok dans. Gäsp.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja när fan ska FB göra mig till en av er patrask. Lackar till!
A for an effort <3

Yrlamiranda på instagram
Är Simpas ex

Han namedroppade henne förut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
ALLT jag ville också. Man såg att han tog illa upp, precis som igår. Förstår inte att han tar hennes jävla skit. Han förtjänar det inte.
Ja, det är helt vidrigt. Emilie ska INTE dricka alkohol. Alls. Dubbelt dum i huvudet full. AA next. Hon får gå dit med simpa. 🙁🙁🙁
Medlem
basiss avatar
Herregud, ojudiths ”lapdance” på Tanja 🤮
2021-04-14, 23:17
Medlem
Citat:
HAHA, ja nu börjar våldtäkterna igen.

Men lägg ner
2021-04-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad spelar det för roll om han var med i BB innan? Alla i huset förtjänar ju samma chans är deras filosofi. Det går inte att försvara, även om argumentet faktiskt var hållbart så var den ändå hyckler iom vad dom säger from den dag som Mergim kom in.

Ja, jag är psykiskt rubbad som ser på dokusåpan och spekulerar kring vad diverse individer eventuellt behöver göra för att potentiellt få favoriten att bryta karaktär och visa lite andra sidor för att förbättra sina egna chanser till miljonen.
Tanja efterfrågade andra förslag efter att Mergim diskuterats. Varken Pedram, Nardos eller Simon kom med något annat förslag. Alltså var alla i rummet 100% med på att blockera Mergim. Hur kan man få detta till att det skulle vara enbart Tanjas val?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in