2021-04-14, 22:54
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
"Vi klarar oss", säger han. Vafan? Tala för dig själv. Men verkar som att alla fick lunch tillslut, den diskussionen hade man ju velat se, dock?

Fel. Scenen där alla satt och åt var från nästa dag och frukosten.
Kakgubbarna fick ingen soppa.
De skulle bestraffas för att de vann tävlingen.
Senast redigerad av Svennehura 2021-04-14 kl. 23:00.
2021-04-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Fel. Scenen där alla satt och åt var från nästa dag och frukosten.
Helt sinnesjukt att de accepterar det. Feminazisten och asiaten slurpade i sig korv och öl och fick mat ändå. Jag hade inte accepterat deras beteende, aldrig! Fattar inte varför de låter en liten snorunge med en kines i koppel styra.
Senast redigerad av divadnil 2021-04-14 kl. 23:08.
2021-04-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Fel. Scenen där alla satt och åt var från näst dag och frukosten.

Å fan, tyckte väl att det var märkligt Såg bara halva avsnittet och sedan resterande del några timmar senare, därför jag rörde ihop det.

Märkligt att det inte blev en större diskussion om hyckleriet. Wrenkler borde väl ha varit sugen på att ställa till med en scen och ifrågasätta varför man helt plötsligt frångick den "heliga regeln"? Hans "mic drop" i synken var rätt
Senast redigerad av Kiplagat 2021-04-14 kl. 23:40.
2021-04-14, 23:18
Medlem
Svennehuras avatar
Tro inte att TV4 kommer göra något för att ”rädda kvar” Wrenkler.
”Bra TV” är inte samma ur vårt perspektiv som för TV4.
TV4 är överlyckliga att en ung feminist och en transa sitter i förarsätet just nu. Det kan inte bli bättre.
”Bra TV” för TV4 är att Feministen och transan syns. Det spelar ingen roll vad de gör. De skulle kunna sova i vindskyddet i en vecka och TV4 skulle tycka det är ”bra tv”, för det är ju en feminist och en transa.
Så om det nu är så att Wrenkler kommer röstas ut på söndag så kommer TV4 inte lyfta ett finger för att förhindra det.

TV4 vill ha en kvinnlig vinnare. Det var alldeles för länge sen en kvinna vann.
Ska bli mycket intressant att se hur mycket produktionen lägger sig i längre fram, för att föra feministen och transan till final?
De har ju inte direkt varit diskreta med hur mycket de lägger sig i under tidigare säsonger.
2021-04-14, 23:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Smart av TV4 i trailern att avslöja att båda lagen hamnar i öråd någon gång.
Jag har börjat blunda så fort det kommer en trailer av nåt slag och det både på nätet o i TV. Fattar inte att de inte ser att de förstör för oss.
2021-04-14, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag har börjat blunda så fort det kommer en trailer av nåt slag och det både på nätet o i TV. Fattar inte att de inte ser att de förstör för oss.
Hade ju räckt med att visa Öfvergård på bryggan.
2021-04-15, 00:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det finns ju faktiskt ingen deltagare som ser ut som Gunde?
Jag tror det var hurtig-Anki som avsågs så jo jag garvade också - iaf då när någon sa att det orsakat ett
2021-04-15, 00:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Självklart vill TV4 ha kvar HBTQ-miffot.

Ja, lag nord definierar dagens Sverige. Feminister, transor och cucks.
De hade inte vunnit en enda tävling så här långt utan Alex och Wrenkler.

Andreas och Ludvig borde skämmas. Herregud vilka patetiska, äckliga människor.

Hur lyckades Andreas ens göra sin fru på smällen?
Japp, det där med den hemliga immuniteten var nog riggat - en frälsare behövs....oh ja jag kan ta det
2021-04-15, 02:05
Medlem
2021-04-15, 02:38
Medlem
2021-04-15, 02:53
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
fan vad jag nu garvade åt Gunde - kusligt likt...."är det Gunde som är transan" - tidernas Robinson-kommentar
Senast redigerad av kubun 2021-04-15 kl. 02:55.
2021-04-15, 03:03
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
En stor del av punkten handlade också om att energiförbrukningen ligger högre hos de flesta män jämfört med kvinnor. Alex förbrukar 30 % mer än Johanna gör även om de ligger och sover hela dagen. Sen är det rätt logiskt att de starka gör vissa tyngre uppgifter eftersom det blir bättre, lättare då. Men då blir skillnaden i energiförbrukning ännu större förstås. Så att Alex eller Wrenkler skulle få en tjockare bit av laxen vore helt logiskt istället för att fördela precis på grammet lika. En del av konflikten uppstod väl när Johanna (?) sa att nån (Alex?) skulle få mindre svamp ”för han fick huvudet”. Laxhuvudet som inte många var så sugna på 🤣

Är det kanske ett argument för att kvinnor är bättre lämpade för TV4:s Robinson än karlar, eftersom vi generellt har mer hull och behöver mindre mat? Men vem käkar laxhuvuden? Typ asiater med märkliga fetischer Oo

Men maken till mindre intelligent människa än Wrenkler, får man väl leta efter bland dokusåpor. Jösses. Han är ju handikappad gällande EQ. Synd. Han verkar inte vara elak, bara lite dum.
Senast redigerad av FannyFruxo 2021-04-15 kl. 03:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in