2021-04-14, 23:06
Medlem
Lokhacks avatar
Herregud. Emelie gräver verkligen sin egen grav. Både med tittare och med dem där inne.
2021-04-14, 23:06
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
OCH hatar ALLA andra folkslag, dessutom. Ej att förglömma. Inte frisk...

Men han är öppen med det i alla fall, till skillnad från oss svenskar som alla är smygrasister. Jag visste inte ens att jag var rasist men kanske borde bli det och vara öppen med det
2021-04-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad spelar det för roll om han var med i BB innan? Alla i huset förtjänar ju samma chans är deras filosofi. Det går inte att försvara, även om argumentet faktiskt var hållbart så var den ändå hyckler iom vad dom säger from den dag som Mergim kom in.

Ja, jag är psykiskt rubbad som ser på dokusåpan och spekulerar kring vad diverse individer eventuellt behöver göra för att potentiellt få favoriten att bryta karaktär och visa lite andra sidor för att förbättra sina egna chanser till miljonen.
För att han GJORT DETTA INNAN? Det var så vitt jag vet deras "filosofi" innan det kom in tre gamla deltagarna. 0% hyckleri.
2021-04-14, 23:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Emelie säger att hon kommer heja på Judith när hon lämnar.

Emelie sa exakt samma sak till Simon i poolrummet under militärveckan när det var fest.

Chilla Emelie

Äh jag byter favorit hipp som Happ. Alla är nötter. Handlar mest om vem som är den minsta nöten. Säkert samma för dom
2021-04-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, den diskussionen är nog hemlighetsstämplad och ligger redan begraven djupt i TV4:s arkiv.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, TV4 skyddar Nardos.

Synd. Men vi kanske kan hoppas det kommer med i avsnittet de lägger upp?
2021-04-14, 23:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja. Var ju riktat mer mot Tanja än Jackie. Nardos bara växer och växer idag.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kändes ganska mycket som att hon talade till Tanja genom Jackie? Jackie var liksom ledsen över sin döda morsa och Nardos börjar svamla om vara sig själv och miljonen. Tanja och Joel stod och pratade lugnt och fint med Jackie innan QUEEN BARDOS kom dit och bajsade ner allt.

Ja, givetvis. Passivt-aggressivt pikande, precis som Tessan var så allergisk mot.
Medlem
"Du är en sån kille jag ringer när jag är i Stockholm och frågar om vi ska knulla"
"Jaha..."
"Du är ju en sån kille, bevisa mig annorlunda då"

HAN HAR INTE ENS BEVISAT ATT HAN ÄR "EN SÅN KILLE"

fyfan vad jävla vidrigt sagt av Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
För att han GJORT DETTA INNAN? Det var så vitt jag vet deras "filosofi" innan det kom in tre gamla deltagarna. 0% hyckleri.
Så Tanja tycker då mao att Mergim inte är värd att få stanna kvar i programmet? Då konstaterar vi det då.

Det var ju precis det jag sa från första början så varför valde du ens att citera mig och försvara Tanja om du ändå kommer med ett argument som jag angav? Tanjas filosofi att alla deltagare ska ha samma förutsättningar och chans i huset är ju hyckleri.
2021-04-14, 23:10
Medlem
Men eww hör Adrian och Nardos snacka om Madde igen sen gick dom in i bikten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Vad är det för lögner ni sprider?????

Faktum är att: Adrian log stort under hela lapdancen och ville inte släppa Maddes hand efter hennes lapdance. sen gick han och rörde henne i nacken för att han skulle fråga "är det där BBs örhängen"

Åh nej har du inte gett upp än? Varit så lugnt och skönt utan ditt ältande om de där två nötterna
Medlem
Shtre1s avatar
Nej Judith Lägg Ner Ditt Jävla Lufthångel
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Simon bölar över att han inte gör ngt utan bara spelar tv-spel hemma han kanske borde ägna tiden åt att söka jobb istället?Det samma gäller er som hatar här 24/7 skaffa er ett jobb så kommer ni att må bättre LOSERS!

Det känns härligt att vara tät som Dompa Röööve och kunna sitta på röven vid 24/7, speciellt nu under coronatider.
Själv då?
Du har stenkoll på oss, så detta måste innebära en enda sak:
Du sitter också här 24/7 och hatar - på oss!
Chin chin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in