2021-04-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tanja: gillar inte att man använder hennes 100k följare och hennes tidigare dokusåpa som argument.

Också Tanja: snabb med att blockera Mergim med motivering om dokusåpan han deltagit i.

Säga vad man vill och vrid o vänd på den hur mycket ni vill men även solen har sina fläckar.

Tanja: Två saker identifierar henne dialekten och positivitet men hennes Akilleshäl är även om någon ifrågasätter något av dessa två. Även solen har sina fläckar.

Det jag försöker få sagt är att om någon deltagare hade velat så hade dom kunnat få henne ur balans, faktiskt värt ett försök iom att dom vet att det inte går att inte gilla Tanja. Jag tror och hoppas på att Mergim ger sin an uppdraget, han har ingenting att förlora iom att han förmodligen sätts lös tills på måndag.
Du är ju lika sjuk som Mergim om du VILL att en uppenbart psykiskt rubbad individ ska försöka bryta ner en annan människa.

Sedan fattar ALLA med någorlunda hjärnkapacitet att det inte handlar om att ha deltagit i ett program, utan att ha varit med _I BB_ INNAN.
Bannlyst
Emelie för fan., gå och lägg dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är väl den där parfym-nasaren Pernilla Intgrosso kanske?
Pernilla Wahlgren. 53 bast. Tja... Why not? 😬😬😬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Man blir bara less som fan på detta
Verkligen. Alla som röstar i ett spel om en miljon borde få samma information om deltagarna. Så fungerar det tydligen inte hos TV4.
Jag ser bara på liven och måndagsfinalerna..men är bra nyfiken på hur dom kommer vinkla morgondagens avsnitt, så man ska nog se det.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tanja har en vagt skeptisk min när Nardos i badrummet snattrar på Jacki om att "vara sig själv!", och Nardos upprepar samma mening ca 900 gånger och knäpper med fingrarna..
Ja. Var ju riktat mer mot Tanja än Jackie. Nardos bara växer och växer idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det hon sa när hon valde mergim, om du såg det, var att han har gjort just dokusåpan BB i 97 dagar och gjort massa med tövli gar som BB ordnar och hon ville hellre ge det till nån som är i huset för första gången.

Jag personligen tycker inte om att man tar in tex Tanja som nyligen varit med i en dokusåpa och med det känd för många som följer såna här såpor.

Men jag tycker att hennes argument var bra, för åalla andra är där i BB första gången. Vem skulle dom valt istället?
Instämmer, varken Tanja eller Mergim bör ha fått delta i huset men Tanja använder ändå ett argument som har att göra med någonting utanför denna säsong.

Hon kan aldrig mer säga att hon tycker att Mergim är lika mycket grupp och att han inte ska känna att han är precis som alla andra trots förra säsongen - hon motsa sig själv.

Omedvetet lite hyckleri. Men ja hennes argument var faktiskt bra, helt rätt tänkt men speglar inte hur dom diskuterat om honom och hans tillhörighet till gruppen.
Medlem
Anonym396s avatar
Emelie säger att hon kommer heja på Judith när hon lämnar.

Emelie sa exakt samma sak till Simon i poolrummet under militärveckan när det var fest.

Chilla Emelie
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Sjukt nog(?) har jag aldrig haft denna upplevelse med den användaren. Så jag fortsätter citera.
Och ja. Jag skyller mig själv.

Kör på med att snacka med en användare som öppet hatar svenskar för att alla svenskar är rasister och att alla svenska kvinnor är horor och att användarna som säger emot kan knulla sin mamma och inte svara honom igen
2021-04-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva

För att?

Tyckte det var jävligt fint sagt.
2021-04-14, 23:04
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva

Det öppna gapet till mun var inte att leka med. Kyssen var nästintill på autistisk den också. Autist sammanfattar årets BB
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Du och alla andra måste lära er att ALDRIG citera Svart-Skalle. Han är i bästa fall ett troll, i näst bästa fallet en sociopat och i värsta fall en sådan typ man måste hålla koll på så han inte går in i en skola och utrycker sig med annat än ord.

Citerar ni honom så kommer han tillbaka med sitt ”jag tog din mamma i alla hål igår” och ”skriv inte mer med mig, tvi! Försvinn! Ohyra!” och ni är tillbaka på ruta ett.

Jag vet. Jag brukar ignorera alla (inte bara hans) inlägg om just sånt för det brukar bara vara skällsord. Men nu var jag faktiskt nyfiken på vad han anser är "svensk".

Btw, måste ringa och gratta min mamma. Det var, vad jag vet, länge sedan hon fick nåt i sina hål. Hur illa hon än tyckte det var, så var det ju ändå nån som körde i hålen. Med tanke på hennes ålder är hon nog inte så kräsen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Kör på med att snacka med en användare som öppet hatar svenskar för att alla svenskar är rasister och att alla svenska kvinnor är horor och att användarna som säger emot kan knulla sin mamma och inte svara honom igen
OCH hatar ALLA andra folkslag, dessutom. Ej att förglömma. Inte frisk...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in