2021-04-14, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hahaha precis
Sjuka ideal vi lever i.
Gorillaarslet kan jag absolut förstå. Men att kalla Narcos tjock är som att kalla Amilia från förra årets BB för fitness

Narcos väller ju ut överallt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det gör han ofta. Ibland tittar han med den blicken när han pratar med någon också. Som att den är smuts typ 😅
Alban... 🥱🥱🥱
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Mm, bra öl!
Den bästa av de bästa Skål!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det bara jag eller tittar Mergim på folk som att dom är en påse bajs? När han inte är inne i sitt smörargame alltså.

Har reagerat på samma sak som du.
Han ser helt högfärdig ut. Megahjärtat
2021-04-14, 22:14
Medlem
Emelie: nu tycker jag att vi alla klunkar en varsin enhet!

Också Emelie: klarar inte ens av att svepa en tredjedel.
Medlem
Citat:
Allt!
Han stormade in i huset med ståkuk i luften och gormade och skrek DOMPA LÖÖÖV.
Tjackie stormade in med en framfitta som skakade stup i kvarten. Ser verkligen ingen skillnad på dessa två spektakel. Men smaken är som baken. We can agree to disagree
Hände det igår?
Att man inte ser att Tjackie är sjukt off socialt är för mig ett under.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Emelie: i Ystad kör vi en vodkaflaska på 5 personer
Tjackie: aha, i Huddinge kör vi en vodkaflaska per person
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har absolut noll med kön att göra. Skillnaden mellan dem är att Dompa har social kompetens, Tjackie inte.

Hon är extremt off, har ingen social fingertoppskänsla, pratar som att hon vet och kan allt och besitter inte förmågan att anpassa sig efter en grupp. Det är rent plågsamt att kolla på henne som elefant gå runt i en porslinsbutik. För att inte tala om hennes vedervärdiga valsång.

Men jag stör mig också på hur de stöter ut henne, vilket tyvärr sjöförvållat pga tidigare nämnda orsaker though.
Edit: sjöförvållat är absss ett ord.

Hon behöver inte lämna för min skull dock.

Jag håller med dig i mycket, som vanligt.
Hon är lite off, och allt du skriver därefter. Men jag ser inte att hon gör det med illvilja iaf. Hon bara är och ja, det blir tokigt ofta. Men jag har inte direkt hört henne vara elak mot någon eller sett att hon medvetet varit störig/bråkig.

Sen absolut, hon har egenskaper som nog är jobbiga om man ska leva/bo med henne. Jag vill inte bo med någon som sjunger valsång. Då hade jag hamnat på psyk. Men å andra sidan, hade jag valt att bo med henne hade det ju varit sjöförvållat.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
.... och han är 31 snart. Känn på det a

31 going on 9 skulle jag säga.. Orkar inte se ormen.
2021-04-14, 22:15
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Alban... 🥱🥱🥱

Joel är ju alban men han tittar på alla med ett halvcreepy psykopatleende istället 😂
2021-04-14, 22:15
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Narcos väller ju ut överallt?

Precis som Simpas öltunna
2021-04-14, 22:16
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Allt!
Han stormade in i huset med ståkuk i luften och gormade och skrek DOMPA LÖÖÖV.
Tjackie stormade in med en framfitta som skakade stup i kvarten. Ser verkligen ingen skillnad på dessa två spektakel. Men smaken är som baken. We can agree to disagree

Men vad var off igår? Han var otroligt snäll och omtänksam mot Emelie och han var mogen nog att förklara för hela gruppen som förstorat hans samtal med Adrian att deras åsikter var löjliga och konfliktsökande.

Det han gjorde som var off var kanske hans bekännelse om hotellrummet men det var en lek de körde, eller att han pratade länge och repeterade, men det var uppenbarligen för att han hade känslor för Emelie. Ovanligt med killar som pratar om känslor som han och Adrian gjorde.

Absolut att hans entré var lite alfa-hane, men jag försvarar honom. Och jag förminskar inte Jackie, men hade en klasskompis som beatboxade random framför mig så jag ryggar för sådana saker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in