2021-04-14, 22:11
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det bara jag eller tittar Mergim på folk som att dom är en påse bajs? När han inte är inne i sitt smörargame alltså.

Han är redo för att ha första tjing på att kritisera på att någon formulerar sig fel för honom, en bra lyssnare alltså.
Medlem
Ridnes avatar
Kan vi snälla rösta ut Adrian när han hänger löst vem han än sitter emot..???

"Det äeur söu schööönt med pusitivität nu det haur vaurit söu mycket nigativ energeiii"

Så har han själv startat alla draman senaste tiden och backat ut ur dem för att inte bli hatad. Äckliga, fega orm!
Medlem
kermiths avatar
Dennis är den som förtjänar BB. Den sköne normale killen. Skall bjössa på en Guinness när han går ut.
Medlem
Citat:
Är det bara jag eller tittar Mergim på folk som att dom är en påse bajs? När han inte är inne i sitt smörargame alltså.
Han kooooookar! 😱😱😱
2021-04-14, 22:12
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:

Det gör han ofta. Ibland tittar han med den blicken när han pratar med någon också. Som att den är smuts typ 😅
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dennis är den som förtjänar BB. Den sköne normale killen. Skall bjössa på en Guinness när han går ut.

Mm, bra öl!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har smörjt de för dig Rudi.
Mår bra annars?

Mår perfa, vackra grodis.
Dock skulle jag inte scrolla några sidor bak, om jag vore du, då jag kritiserat ditt ögon-grod-godis mmm Madde's stil för fashion.
Men med ödmjuk och varsam respekt, så låter jag det stanna där - i det förflutna. Nu vänder vi blad och blickar framåt. Du har varit saknad av många med fler i tråden. Puss på grodnosen.
Medlem
Citat:

Inte bara du. Har en känsla av han vill att det ska se ut så också...
2021-04-14, 22:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan vi snälla rösta ut Adrian när han hänger löst vem han än sitter emot..???

"Det äeur söu schööönt med pusitivität nu det haur vaurit söu mycket nigativ energeiii"

Så har han själv startat alla draman senaste tiden och backat ut ur dem för att inte bli hatad. Äckliga, fega orm!
.... och han är 31 snart. Känn på det a
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ad
- jag är svinglad när det är sån pussitiv energi.

Tycker fortfarande att det är roligt att han inte kan säga "o". 😂 Vet inte varför, men det matchar hans personlighet på något sätt.

Under hockeyveckan var han en pussitiv dummare som ville ha mer pruttein, helst i form av ust.
Bannlyst
Eeejn voouuudddkaflauuska peeeuuur kväuuulll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Att lyckas hitta på ett ord som aldrig använts på internet tidigare, det är fan inte lätt.
Grattis!
Hahaha TACK nu känner jag mig lite bra

någonting att skriva på cvt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in