2021-04-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Jag tror till och med att Alex kan ryka före Wrenkler. Han kan framstå som större hot för han försöker (utan framgång) nästla in sig i lag Nord och är fysiskt starkare än Wrenkler (obs! Avser råstyrka). Dessutom kan han antas ha bättre relationer med lag Syd. Utöver det visar han mer vilja att vilja vinna, ännu ett skäl att göra sig av med honom innan sammanslagningen.

Känns väl som att Wrenkler har gjort sig såpass omöjlig inom laget att man vill bli av med honom oavsett, jag skulle bli otroligt förvånad om man röstade ut Alex av taktiska skäl. Enligt Johanna "curlar" dom väl Wrenkler just nu

2021-04-14, 14:23
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Finns en anledning..kolla hans YouTube.
Naturreservat. O dom fick ej göra som dom ville. Inte ett skit. Dom hitta en hink som dom ej fick använda.

Han prata med producenter. Han fick lite större spelrum. Producenten hade snackat med ägaren gör ön. Vem det nu är. Landstinget?

Han rappa motivationen. Det var ju ej äventyr i Robinson som han ville ha. Som han sett i tidigare säsonger.

Var finns Wrenklers youtube? Helt klart den mest intressanta deltagaren.
2021-04-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghyld
Var finns Wrenklers youtube? Helt klart den mest intressanta deltagaren.

https://www.youtube.com/user/wrenkler/videos
2021-04-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adams98
+1

Onsdagens avsnitt:

2021-04-14, 16:13
Medlem
En fansida med textinformation om dagens säsong:
https://survivor.fandom.com/wiki/Robinson_2021
2021-04-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Känns väl som att Wrenkler har gjort sig såpass omöjlig inom laget att man vill bli av med honom oavsett, jag skulle bli otroligt förvånad om man röstade ut Alex av taktiska skäl. Enligt Johanna "curlar" dom väl Wrenkler just nu

Som att de inte hade röstat ut honom även om han försökte slicka deras rövar, precis som Alex gör.. 🤡🤡🤡
2021-04-14, 17:12
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Alex, är han tunisier eller nåt i den stilen? Och kommer han från Botkyrka? Tyvärr så tror jag att han ryker snart.

Ja han verkar ju bo i Grödinge, en googling säger att det ligger i Botkyrka kommun.
2021-04-14, 17:30
Medlem
Var lag nords allsång runt brasan med armarna om varandra äkta eller regisserad? Kräkvarning.
2021-04-14, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxismberg
Som att de inte hade röstat ut honom även om han försökte slicka deras rövar, precis som Alex gör.. 🤡🤡🤡

Vettefan om det slickas speciellt mycket röv, tycker han verkar ha fullt upp med att lägga band på sig själv. Han vill nog inte hamna i ett läge där pakten känner att det är skitsamma om man skickar honom eller Wrenkler.

Uppfattar det som att han mest försöker hålla sig på mattan för att ta sig till sammanslagningen, vilket han har varit rätt tydlig med.
2021-04-14, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe

2021-04-14, 18:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag har sett ett antal säsonger Robinson och kan inte erinra mig att jag någonsin sett en mer irriterande , osympatisk, verklighetsfrånvänd och meningslös person som Johanna. Jag måste snabbspola för att slippa se henne. Jag är pensionär och kan ha glömt någon men så känner jag just nu i alla falla. Förstår f.ö. inte hur heller deltagarna kan sitta och gnälla på en stock när man har fiskeutrustning. Bär och svamp tillför ingen energi utan ger minus men fisk är det som ger energi och det borde vara någon som står 24/7 och försöka fånga fisk.
2021-04-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
När jag såg att du hade skrivit ett inlägg så var det ju inte så oväntat att du skrev något om MYGEL. Hakat upp dig på det. ALLT är mygel från TV4.
...så Du menar att du slog huvudet på spiken?!☆Grattis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in