Kära ni. Ni säger att Amilia kör någon hatkampanj mot Mergim på discord. Har någon printscreens eller så på något hon sagt? Vill skicka till hennes samarbetspartners och fråga om det är något de står för 😃
Kära ni. Ni säger att Amilia kör någon hatkampanj mot Mergim på discord. Har någon printscreens eller så på något hon sagt? Vill skicka till hennes samarbetspartners och fråga om det är något de står för 😃
Jag hoppas samtalet mellan Nardos och Tanja går ungefär så här:
Nardos: - Asså valet av Mergim var inte snällt, bara för att han har varit med förut, du har också varit med i ett program förut, tänk om vi hade valt att blockera dig för det? Tanja: - Javisst, det hade jag förstått och det hade varit helt okej. Nardos: - .... Tanja: - Du har också varit med i ett program förut. Nardos: - !!!!!!!
Simon kommer säkert också slingra sig med där. Tror de som tidigare tänkt lägga sin röst på Jackie med motiveringen "sist in..." kommer dras med i psykosen. Men jag har svårt att se det bli långvarigt, för som Simon själv sagt så är Tanja omöjlig att inte tycka om, hot i spelet eller ej. Hon kommer ta det med en klackspark, forsätta le och hålla huvudet högt, förhoppningsvis klara sig vecka efter vecka och stå där och skina på finaldagen. De andra kommer fortsätta skrika om GeNuInItEt och "jag har utvecklats som person förscthåru" och vilja slita sitt hår.
BRING IT ON!!
Det scenariot välkomnar jag! Otroligt att nån tänker tanken att ta upp med en person att hon är för trevlig (och därmed ”falsk”). De som dras med i den lavinen kommer att få skämmas i slutänden och då kommer Tanja att stå där som vinnare.