2021-04-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Kära ni. Ni säger att Amilia kör någon hatkampanj mot Mergim på discord. Har någon printscreens eller så på något hon sagt? Vill skicka till hennes samarbetspartners och fråga om det är något de står för 😃

Oj. Du och Amilia har likheter alltså. Ok.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Kära ni. Ni säger att Amilia kör någon hatkampanj mot Mergim på discord. Har någon printscreens eller så på något hon sagt? Vill skicka till hennes samarbetspartners och fråga om det är något de står för 😃

Gör inte det, det borde väl generera MER jobb 😆
Medlem
Hoppas Pedram vinner!! Och då gillar jag fan inte Pedram
2021-04-14, 17:28
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hoppas samtalet mellan Nardos och Tanja går ungefär så här:

Nardos: - Asså valet av Mergim var inte snällt, bara för att han har varit med förut, du har också varit med i ett program förut, tänk om vi hade valt att blockera dig för det?
Tanja: - Javisst, det hade jag förstått och det hade varit helt okej.
Nardos: - ....
Tanja: - Du har också varit med i ett program förut.
Nardos: - !!!!!!!

hahahahaha.. den var bra!!!!!!!!!
Medlem
Blaisens avatar
Kom precis in, är det här immunitetstävling? Ser inget i appen, men ska försöka läsa ikapp också men någon snäll kanske kan bara berätta?
Medlem
Jag håller på pedram nu faktiskt! Vill bara se adde misslyckas! Hur ser det ut med varningarna? Är det sudden death nu eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Heja peddo, är alltid så kul när ad INTE vinner bara för att han ”alltid gör det”

Det ultimata hade varit om ad blev diskad för tror verkligen han hade lackat ur
Medlem
Åttiotalspsykos
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggiebiggie
Adrian drar åt sin kofta konstant under armen för att få stöd...... hejdå

Ja och det var därför han hade den bakom sig men produktionen är blinda!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Simon kommer säkert också slingra sig med där. Tror de som tidigare tänkt lägga sin röst på Jackie med motiveringen "sist in..." kommer dras med i psykosen. Men jag har svårt att se det bli långvarigt, för som Simon själv sagt så är Tanja omöjlig att inte tycka om, hot i spelet eller ej. Hon kommer ta det med en klackspark, forsätta le och hålla huvudet högt, förhoppningsvis klara sig vecka efter vecka och stå där och skina på finaldagen. De andra kommer fortsätta skrika om GeNuInItEt och "jag har utvecklats som person förscthåru" och vilja slita sitt hår.

BRING IT ON!!

Det scenariot välkomnar jag! Otroligt att nån tänker tanken att ta upp med en person att hon är för trevlig (och därmed ”falsk”). De som dras med i den lavinen kommer att få skämmas i slutänden och då kommer Tanja att stå där som vinnare.
2021-04-14, 17:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hoppas att Pedram kammar hem detta. Adrian ser lite irriterad ut så han ger upp snart

Detta är första gången jag vill att ska ta hem en tävling.
2021-04-14, 17:30
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas Pedram vinner!! Och då gillar jag fan inte Pedram

samma här, men jag vill att hela rosa rummet (utan Dennis) åker ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in