2021-04-14, 17:23
Medlem
Gillar hur Pedram smajlar för sig själv haha.

Adrian drar bort osynliga hår från sitt pojkbröst

Vad är det jag kollar på egentligen
2021-04-14, 17:23
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag har inte uppfattat det som att de ska ge sig på henne. Nardos vill prata med Tanja om sina tankar om henne. Kommer visa sig om och hur de tänker "ge sig på henne", det är inget som uttalats. Läget är rörigt därinne och väcker mycket känslor bland vissa tittare.
Med ge sig på henne så menar jag:

Mergim har önskat att Nachos tar upp vad han känner inför Tanja med henne då han "saknar energi" Han uppger att han tycker mycket illa om henne då hon är falsk. Nardos har blivit (mer) hjärndöd än vanligt och hatar på att Tanja är falsk. Hon menar att hon saknar genuinitet då hon är för trevlig hela tiden helt enkelt samt att BB är riggat så Tanja skall vinna. Emelie eldar på allt men är för feg för att ta något själv.

Nardos skall alltså syna bluffen Tanja. En bluff de själva hittat på och eldat upp sig över.

I mina ögon är detta att ge sig på då Nardos kommer gå in med en förutfattad mening för att "sätta dit" Tanja.

Men ja. Jag använder begreppet relativt brett.
2021-04-14, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det är lugnt. Mergim visar vägen. Hittills har han fått med sig Nardos och Emelie i en "inte paktar pakt".

Simon kommer säkert också slingra sig med där. Tror de som tidigare tänkt lägga sin röst på Jackie med motiveringen "sist in..." kommer dras med i psykosen. Men jag har svårt att se det bli långvarigt, för som Simon själv sagt så är Tanja omöjlig att inte tycka om, hot i spelet eller ej. Hon kommer ta det med en klackspark, forsätta le och hålla huvudet högt, förhoppningsvis klara sig vecka efter vecka och stå där och skina på finaldagen. De andra kommer fortsätta skrika om GeNuInItEt och "jag har utvecklats som person förscthåru" och vilja slita sitt hår.

BRING IT ON!!
2021-04-14, 17:25
Medlem
Lokhacks avatar
Fyra varningar för A nu. Suck.
2021-04-14, 17:25
Medlem
Fast man är blind om man inte ser att Adrians arm är mer utsträckt än pedrams. Pedram fick nyss orgasm när han hörde rösten säga åt Adrian synd bara att det inte var en varning 😂
2021-04-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack

När är han körd då!? Vad menas ens med en varning.

Suck
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Fast man är blind om man inte ser att Adrians arm är mer utsträckt än pedrams. Pedram fick nyss orgasm när han hörde rösten säga åt Adrian synd bara att det inte var en varning 😂

Skrattade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack

Hur många ska krävas egentligen!
Ingen favorit av Pedram men vill ändå att han ska vinna!!
Medlem
De här killarna verkar få hur många varningar som helst, medan de första som rök blev utkastade efter 3.
Medlem
Cents4s avatar
Pedram psykar Adrian lite där med att köra på den positiva andan när han "svarar" på telefonen. Intressant
2021-04-14, 17:27
Medlem
Heja peddo, är alltid så kul när ad INTE vinner bara för att han ”alltid gör det”
2021-04-14, 17:27
Medlem
Hoppas att Pedram kammar hem detta. Adrian ser lite irriterad ut så han ger upp snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in