2021-04-14, 17:17
Medlem
Pedram kokar på AD envishet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Inte vad som framkommit än. Nardos skall ta ett snack med Tanja om att dom tycker hon är falsk som är så trevlig. Typ.
De snackar ner henne kontant sedan i morse.
Jag har missat heja dagen fram till nu men jag har läst det i tråden. Det är ju lite märklig kritik ”jag har problem med att du är positiv, därför är du falsk”. Dock kan det ju skapa sprickor i gruppen och nu är jag så trött på deras lallande och kumbaya så det vore underbart med riktiga bråk!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Inte vad som framkommit än. Nardos skall ta ett snack med Tanja om att dom tycker hon är falsk som är så trevlig. Typ.
De snackar ner henne kontant sedan i morse.

dem jävlarna är så avundsjuka så dem spricker
2021-04-14, 17:18
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur ska de ge sig på Tanja då? Slå henne? 🤷‍♀️

Fattar fortfarande inte någon därinne och deras icke pakta-grej. Ok om de inte gjorde det när det var tävlingar men nu när det kan göra så att man själv blir skyddad... Vill de inte vinna en miljon?!
Jag har inte uppfattat det som att de ska ge sig på henne. Nardos vill prata med Tanja om sina tankar om henne. Kommer visa sig om och hur de tänker "ge sig på henne", det är inget som uttalats. Läget är rörigt därinne och väcker mycket känslor bland vissa tittare.
2021-04-14, 17:20
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Jag har missat heja dagen fram till nu men jag har läst det i tråden. Det är ju lite märklig kritik ”jag har problem med att du är positiv, därför är du falsk”. Dock kan det ju skapa sprickor i gruppen och nu är jag så trött på deras lallande och kumbaya så det vore underbart med riktiga bråk!
Det har redan börjat kaoza. Mergim är i mitten av allt och drar i trådarna och planterar idéer. De andra dansar efter hans pipa och är beredda att slänga Tanja under bussen på grund av vad Ormen planterat dessa dagar. Sjukt egentligen. De har känt Tanja bra mycket bättre men de väljer ändå att gå med i Mergims dravel.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hoppas samtalet mellan Nardos och Tanja går ungefär så här:

Nardos: - Asså valet av Mergim var inte snällt, bara för att han har varit med förut, du har också varit med i ett program förut, tänk om vi hade valt att blockera dig för det?
Tanja: - Javisst, det hade jag förstått och det hade varit helt okej.
Nardos: - ....
Tanja: - Du har också varit med i ett program förut.
Nardos: - !!!!!!!
Medlem
icons avatar
Citat:
Håller faktiskt med eftersom stämningen redan är sabbad med de gamla deltagarnas intåg och deras spridande av info från utsidan. Originalformatet är borta sen länge.
2021-04-14, 17:21
Medlem
Vad håller Adrian på med egentligen?'Drar hårstrån eller vad fan är det
2021-04-14, 17:22
Medlem
Adrian drar åt sin kofta konstant under armen för att få stöd...... hejdå
2021-04-14, 17:22
Medlem
amiliasharborstes avatar
Kära ni. Ni säger att Amilia kör någon hatkampanj mot Mergim på discord. Har någon printscreens eller så på något hon sagt? Vill skicka till hennes samarbetspartners och fråga om det är något de står för 😃
2021-04-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Vad håller Adrian på med egentligen?'Drar hårstrån eller vad fan är det

Det har han gjort i över en timme nu, samtidigt som han inte håller i telefonen korrekt. Får han någon varning nänänä
2021-04-14, 17:23
Medlem
Adrian lutar ju telefonjäveln mot huvudet. Dessutom har han fått 3 varningar redan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in