2021-04-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Nu sitter hon och rövslickar mergim på pedrams bekostnad, hon leker besviken över rösterna hon kunde inte brytt sig mindre den horan

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie. Du ÄR hur jävla falsk som helst.

Mergim. Du med.

NArdos. Jepp. Du också.

Fucking bönder.

exakt!
Tror att Nardos är en lika stor taktikspelare som Emelie, om inte större. Ingen människa kan vara så jävla dum. Hon leker dum och leker att hon inte fattar för att folk inte ska misstänka henne för pakt eller ställa henne till svars för det hon säger och gör. När hon nominerade katti sa hon att hon inte fattade och om hon fattade hade hon aldrig valt katti. nu påstår ni att det är samma sak nu när hon valt Mergim.

dessutom upprepar hon HELA TIDEN att hon inte förstår sig på paktande och inte kan pakta och inte fattar sånt. Varför behöva upprepa det så många gånger om det inte är för att övertala?

När de skulle välja lag och hon inte ville att Madde skulle vara i samma lag som adrian så låtsades hon inte fatta och spelade Dum och bara "va är det en tävling om immunitet? va? va jag fattar ingenting asså"

men hon tog bort maddes bild flera gånger och vägrade acceptera Emelies förslag förens Emelie gick med på att ta bort madde från Ads lag. Henes anledning var "jag vill inte göra taktik. jag kan inget om taktik. jag vill bara att det ska vara rättvist." Emelie: det går ju inte att få det mer rättvist än såhär?
Nardos: "nej det är inte rättvist!" byter ut maddes bild mot steff "nu är det rättvist"

Nardos är den största spelaren i huset och skickligast för hon döljer det med att spela dum

nyss satt hon och sa till emelei och mergim "asså det är därför jag inte vill vara med i PH för jag kan inget om taktik och paktande". Jo tjena! som om fröken "jag vill inte visa mig i biki eller underkläder på tv" annars skulle vara med i ett programm som PH
Senast redigerad av Nuroch123 2021-04-14 kl. 17:17.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så de ska rösta tillsammans? Narcos var ju den som igår skrek högt om att ingen ska pakta mm. Hoppas övriga går ihop mot dessa och röstar på dem. Tyvärr är de väl för korkade/snälla för det.
Inte vad som framkommit än. Nardos skall ta ett snack med Tanja om att dom tycker hon är falsk som är så trevlig. Typ.
De snackar ner henne kontant sedan i morse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra skrivet.👍 Men:
Simon har inte hymlat om det du skriver. Redan när Tanja vann tävlingen med ryggsäcken, sa han det på utegården som många hörde.

Nej, skulle aldrig påstå att han hymlat. Han om någon har varit tydlig med att han anser att Tanja inte är en värdig vinnare. Han har ju som bekant gång på gång återkommit till hennes följarantal och att hon är "känd" sen innan. När han blivit emotsagd (som t.ex. den gången du nämner) så har han istället övergått i snacket om att hon är "omöjlig att slå för att hon inte går att ogilla". Och det är ju rent av skrattretande.

Om Tanja, som Paladin uttryckte så bra, redan har arbetat med sig själv och kommit betydligt längre än andra i sin "personliga utveckling", är hon inte värd att vinna då? Om hon inte blir arg och häver ur sig skit för att hon förlorar en tävling eller aktivt väljer att inte irritera sig på småsaker, gör det henne till en "falsk" person? Blir inte riktigt klok på det tankesättet.

Personlig utveckling och genuinitet (LOL) i all ära, men kom igen. De personer som skriker mest om det i huset verkar ju mer än något annat röra sig i fel riktning, och vi har ju två fina exempel så som VV och inte minst Mergim, som också varit flitiga med att poängtera hur mycket de kämpat med bådadera.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Lutar åt att Pedram vinner detta. Är det någon tävling han kan ta hem mot just Adrian så är det nog denna.

BB kommer diska Pedram så fort han närmar sig ett misstag.
2021-04-14, 17:14
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Så de ska rösta tillsammans? Narcos var ju den som igår skrek högt om att ingen ska pakta mm. Hoppas övriga går ihop mot dessa och röstar på dem. Tyvärr är de väl för korkade/snälla för det.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Nardos är en feg jävel.

Tanja frågade bokstavligen där inne i rummet gällande vem de skulle rösta på -”Är vi alla överrens?”
Nardos svarade - Ja.

Sen går Nardos och säger till Mergim att hon inte röstade på honom, utan att det blev 3 mot 1 och därför hade hon ingenting att säga till om. Men vafan ditt jävla miffo, varför kom du själv inte med nåt förslag på vem du ville lägga din röst på?

Sån ful jävla äcklig stil Nardos har.

Haha ja, hon ville ej välja. Hon sa till dom ba "okej ni två är klara" till Simon och Tanja. Och tanja ba "aah men jag kan ju ändra mig" o Nardos ba "nejnej ni två är klara. Pedram röstar du också på mergim? För isf är det 3 mot 1 och då behöver jag inte lägga min röst"
Och Tanja ba "ja men jag kan fortfarande ändra mig om någon har en annan idé?"
Och då säger Nardos igen "nejnej ni är klara, ni har bestämt er."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nej, de ska inte rösta tillsammans.
Hur ska de ge sig på Tanja då? Slå henne? 🤷‍♀️

Fattar fortfarande inte någon därinne och deras icke pakta-grej. Ok om de inte gjorde det när det var tävlingar men nu när det kan göra så att man själv blir skyddad... Vill de inte vinna en miljon?!
2021-04-14, 17:15
Medlem
Mouchinos avatar
Vetefan om jag inte hellre ser Pedram ta detta för jag vill så gärna se AD sumpa detta! Som att välja mellan pest eller kolera men...
2021-04-14, 17:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Hur ska de ge sig på Tanja då? Slå henne? 🤷‍♀️

Fattar fortfarande inte någon därinne och deras icke pakta-grej. Ok om de inte gjorde det när det var tävlingar men nu när det kan göra så att man själv blir skyddad... Vill de inte vinna en miljon?!
Det är lugnt. Mergim visar vägen. Hittills har han fått med sig Nardos och Emelie i en "inte paktar pakt".
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
BB kommer diska Pedram så fort han närmar sig ett misstag.

Ja BB skänker då immuniteten till sin egen lilla hus maskot AD
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Alltså Oj vilket hat mot någon som Joel som absolut inte alls är något av det du påpekar Synd för dig att ingen håller med dig. INGET av det du beskriver stämmer överens med han som person så du har uppenbarligen hat som grundar sig i nåt annat. Så lägg ner med den här skiten tack så vi slipper höra. Gå och tänd en brasa eller nåt

Han är precis allt det jag påpekar, precis allt!
Synd att du är så blind att du inte ser det.
Men de flesta har aldrig ens observerat honom för andra deltagare stjäl allt rampljus.

Han är en fullblodad egoist när det kommer till diskussioner.
Ska alltid hävda sig, prata över alla andra, hetsa och påpeka att det hela tiden är hans tur att prata.

Varje gång det kommer in ett brev så tar det minst 10min innan Joel har förstått, alla får förklara flera gånger för honom och under tävlingar och uppgifters gång så lägger han till egna regler och spekulationer.

När han var befäl så blev han tillsagd 100ggr per dag att han inte får ge order utan generalernas tillstånd, han tog aldrig till sig informationen utan upprepade samma fel gång på gång.
När han får kritik eller blir utskälld av någon annan deltagare så är det som att ingen är hemma, han besvarar den aldrig utan stirrar tomt framför sig och låtsas som det regnar.

Eller som nu under telefontävlingen.
Flera deltagare försökte på snyggt sätt att be honom vara tystare, men direkt så bara ”nej jag måste få vara mig själv!!!”
Han tillåter ingen annan att vara sig själv, hans sköra känslor går först i alla lägen.

Han är fruktansvärd, punkt slut.
2021-04-14, 17:17
Medlem
Mouchinos avatar
Vad gör AD med jackan egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här