2021-04-14, 17:10
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fuck BB vilka jävla fittor som diskar Joel men inte de andra fuskarna!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjukt provocerande.
2021-04-14, 17:10
Medlem
Cents4s avatar
Lutar åt att Pedram vinner detta. Är det någon tävling han kan ta hem mot just Adrian så är det nog denna.
2021-04-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergim, Nardos och Emelie har gått ihop för att ge sig på Tanja.
Så de ska rösta tillsammans? Narcos var ju den som igår skrek högt om att ingen ska pakta mm. Hoppas övriga går ihop mot dessa och röstar på dem. Tyvärr är de väl för korkade/snälla för det.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nu tror Nardos Jackie fejksover med. Vill kolla att hon inte hört.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Okej! Tack för förtydligandet.

Jag såg inte uppdraget från början, men tänker att för utfallet är det inte någon skillnad om de beslutar via ett majoritets- eller konsensusbeslut, eftersom de var tvungna att välja någon. Hade någon motsatt sig helt så skulle de inte kunnat välja någon alls. Jättekonstigt formulerat uppdrag i mina öron.

Gällande hur Tanja presenterade beslutet om Mergim för gruppen tänker jag att det är precis så som socialt kompetenta människor presenterar ett kontroversiellt beslut, för att rädda de beslutandes anseende men även den som blivit föremål för beslutet.

Dessutom erbjöd sig Tanja att ändra sig men Nardos vägrade presentera en kandidat att rösta på, likaså Pedram. Så vad skulle Tanja ha gjort?
EXAKT
Medlem
Pedram kommer hålla kvar så han får en immunitet. Sen tror han också att han kommer får ge ut 1 och då kommer han ge den till Mergim.
Medlem
xrlpyts avatar
Hellre Adrian än Pedram, jag skulle inte klara av att ha Pedram springandes i huset hela kvällen och mallgroda sig över segern och skrika "SÄG TILL DOOOOOOM!" i varje kamera.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så de ska rösta tillsammans? Narcos var ju den som igår skrek högt om att ingen ska pakta mm. Hoppas övriga går ihop mot dessa och röstar på dem. Tyvärr är de väl för korkade/snälla för det.
Nej, de ska inte rösta tillsammans.
2021-04-14, 17:12
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Pedram kommer hålla kvar så han får en immunitet. Sen tror han också att han kommer får ge ut 1 och då kommer han ge den till Mergim.
Fuck. Det vore nått. FÅR inte bli så!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Okej! Tack för förtydligandet.

Jag såg inte uppdraget från början, men tänker att för utfallet är det inte någon skillnad om de beslutar via ett majoritets- eller konsensusbeslut, eftersom de var tvungna att välja någon. Hade någon motsatt sig helt så skulle de inte kunnat välja någon alls. Jättekonstigt formulerat uppdrag i mina öron.

Gällande hur Tanja presenterade beslutet om Mergim för gruppen tänker jag att det är precis så som socialt kompetenta människor presenterar ett kontroversiellt beslut, för att rädda de beslutandes anseende men även den som blivit föremål för beslutet.

Dessutom erbjöd sig Tanja att ändra sig men Nardos vägrade presentera en kandidat att rösta på, likaså Pedram. Så vad skulle Tanja ha gjort?

Nardos är en feg jävel.

Tanja frågade bokstavligen där inne i rummet gällande vem de skulle rösta på -”Är vi alla överrens?”
Nardos svarade - Ja.

Sen går Nardos och säger till Mergim att hon inte röstade på honom, utan att det blev 3 mot 1 och därför hade hon ingenting att säga till om. Men vafan ditt jävla miffo, varför kom du själv inte med nåt förslag på vem du ville lägga din röst på?

Sån ful jävla äcklig stil Nardos har.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Det dom inte fattar är att Tanja kommer slå ut varenda jävel hon ställs mot ^^
2021-04-14, 17:13
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Så äckligt, hon är genomsnäll står nu och lagar mat medans svinen hugger henne i ryggen gång på gång.

Sant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in