Citat:
Ursprungligen postat av
nudelfan
Okej! Tack för förtydligandet.
Jag såg inte uppdraget från början, men tänker att för utfallet är det inte någon skillnad om de beslutar via ett majoritets- eller konsensusbeslut, eftersom de var tvungna att välja någon. Hade någon motsatt sig helt så skulle de inte kunnat välja någon alls. Jättekonstigt formulerat uppdrag i mina öron.
Gällande hur Tanja presenterade beslutet om Mergim för gruppen tänker jag att det är precis så som socialt kompetenta människor presenterar ett kontroversiellt beslut, för att rädda de beslutandes anseende men även den som blivit föremål för beslutet.
Dessutom erbjöd sig Tanja att ändra sig men Nardos vägrade presentera en kandidat att rösta på, likaså Pedram. Så vad skulle Tanja ha gjort?
Nardos är en feg jävel.
Tanja frågade bokstavligen där inne i rummet gällande vem de skulle rösta på -”Är vi alla överrens?”
Nardos svarade - Ja.
Sen går Nardos och säger till Mergim att hon inte röstade på honom, utan att det blev 3 mot 1 och därför hade hon ingenting att säga till om. Men vafan ditt jävla miffo, varför kom du själv inte med nåt förslag på vem du ville lägga din röst på?
Sån ful jävla äcklig stil Nardos har.