2021-04-14, 17:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelie rädd att Nardos ska avslöja vad Emelie sagt om Tanja "Säg med dina egna ord".
Förvånad?😀😀😀😀
Medlem
Är ni säkra på att Joel är iranier? När har det nämnt förutom i detta forum?
Jag menar, han kan inte ens säga kaffe på persiska? ^^
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Nardos sa att dom fick ta mjölk, men bara till kaffet.

Så hämtar hon ett glas och häller upp endast mjölk och dricker.

Inte samma regler för henne???

När gällde det några regler för Nardos?!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Förvånad?😀😀😀😀

nej!!!!!!
2021-04-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pharmacy84
Alla bara bråkar om Nardos, Mergim osv men största jävla idioten har gått under radarn hela säsongen.
Nämligen Joel.

Denna lilla självömkande fjolla!!! Så förbannat otrevlig och blåst!!

Förstår aldrig något som står på breven som kommer in, ska alltid förklara allt tusen gånger, säger ”tyst nu är det jag som pratar” i varenda diskussion, lyckas blanda in sig läggning i precis allt.
Är det NÅGON här som vet om han är gay?? Någon??

Han är fruktansvärt oskön och egoistisk, men alla låter honom hållas, både inne i huset och utanför för att han ”är så söt..”!

Har sett igenom hans beteende för längesen och önskar inget annat än att han ska UT!!!!
Helst före alla andra, men tyvärr kommer han gå svinlångt för alla tittare är för upptagna med att endast fokusera på Nardos, Mergim, Adrian, Pedram och Emelie typ.

HELVETE VAD JAG AVSKYR JOEL!!!! Kräks och spyr ur varenda kroppsöppning så fort jag ser skymten av den jävla avloppsälskande horan!!!

Alltså Oj vilket hat mot någon som Joel som absolut inte alls är något av det du påpekar Synd för dig att ingen håller med dig. INGET av det du beskriver stämmer överens med han som person så du har uppenbarligen hat som grundar sig i nåt annat. Så lägg ner med den här skiten tack så vi slipper höra. Gå och tänd en brasa eller nåt
Medlem
Mouchinos avatar
självklart vill Ju AD och Pedram att Joel ska släppa!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Förvånad?😀😀😀😀
Hela det gänget är fan vidriga just nu alltså. Tanja har ingen aning om att dom tre snackat skit om henne sedan i morse. Mergim leder dom. Svin.
Medlem
Anonym396s avatar
Fullt med skitsnack om Tanja i det rosa sovrummet.
2021-04-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av russellcrown

Har för mig att han själv har sagt att han är från Kosovo.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av russellcrown
Joel är från Albanien något sådant men är zigenare.
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Nardos sa att dom fick ta mjölk, men bara till kaffet.

Så hämtar hon ett glas och häller upp endast mjölk och dricker.

Inte samma regler för henne???
Nardos har egen laktosfri mjölk så om dom har tagit slut på mjölken och hon delar med sig av sin till deras kaffe så är det väl ändå generöst tycker jag.
Medlem
Citat:
Förvånad?😀😀😀😀

Ormelie förvånar aldrig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
tanja....hon sa till alla att det var svårt val o att dom inte var säkra o bla bla bla.
men så var det ju inte alla såg o hörde att tanja kom med förslaget snabbt...och stod fast vid det.

O hade inte bardos fattat brevet fel så hade dom ALDRIG kunnat lägga stenen på mergin. Eftersom dom inte var överens. Det var INTE frågan om majoritetsval. Så hon kunde bara sagt jag kommer inte rösta på mergin. Vem av dom andra tar vi?

Okej! Tack för förtydligandet.

Jag såg inte uppdraget från början, men tänker att för utfallet är det inte någon skillnad om de beslutar via ett majoritets- eller konsensusbeslut, eftersom de var tvungna att välja någon. Hade någon motsatt sig helt så skulle de inte kunnat välja någon alls. Jättekonstigt formulerat uppdrag i mina öron.

Gällande hur Tanja presenterade beslutet om Mergim för gruppen tänker jag att det är precis så som socialt kompetenta människor presenterar ett kontroversiellt beslut, för att rädda de beslutandes anseende men även den som blivit föremål för beslutet.

Dessutom erbjöd sig Tanja att ändra sig men Nardos vägrade presentera en kandidat att rösta på, likaså Pedram. Så vad skulle Tanja ha gjort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in