2021-04-14, 16:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad hände med att "sitta rakt"? Adrian rör runt överkroppen en gång i minuten.

Han skulle varit ute för längesen men han tillåts ändra och vrida sig hur fan han vill?
Medlem
likebananass avatar
Prettyboy tar det förhoppningsvis trots Peddos fusk Hahaha
Medlem
Paladins avatar
MErgim vill att Nardos tar upp vad han känner för Tanja då han inte har energi själv.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Så här långt ut har han aldrig haft armen tidigare under tävlingen.
Gemensamt för AD och Pedram är att de vilat upp sig inför slutet.
Ok, har du sett framifrån innan? Det har inte jag förens Tanja åkte. På bilderna innan fanns inte en chans att se det, för mig iaf.
Medlem
Alla bara bråkar om Nardos, Mergim osv men största jävla idioten har gått under radarn hela säsongen.
Nämligen Joel.

Denna lilla självömkande fjolla!!! Så förbannat otrevlig och blåst!!

Förstår aldrig något som står på breven som kommer in, ska alltid förklara allt tusen gånger, säger ”tyst nu är det jag som pratar” i varenda diskussion, lyckas blanda in sig läggning i precis allt.
Är det NÅGON här som vet om han är gay?? Någon??

Han är fruktansvärt oskön och egoistisk, men alla låter honom hållas, både inne i huset och utanför för att han ”är så söt..”!

Har sett igenom hans beteende för längesen och önskar inget annat än att han ska UT!!!!
Helst före alla andra, men tyvärr kommer han gå svinlångt för alla tittare är för upptagna med att endast fokusera på Nardos, Mergim, Adrian, Pedram och Emelie typ.

HELVETE VAD JAG AVSKYR JOEL!!!! Kräks och spyr ur varenda kroppsöppning så fort jag ser skymten av den jävla avloppsälskande horan!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Lilbögens Axel är ju helt intryckt mot hans bögkropp

Var snäll
2021-04-14, 16:59
Medlem
Emelie rädd att Nardos ska avslöja vad Emelie sagt om Tanja "Säg med dina egna ord".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pharmacy84
Alla bara bråkar om Nardos, Mergim osv men största jävla idioten har gått under radarn hela säsongen.
Nämligen Joel.

Förstår aldrig något som står på breven som kommer in, ska alltid förklara allt tusen gånger, säger ”tyst nu är det jag som pratar” i varenda diskussion, lyckas blanda in sig läggning i precis allt.

Han är fruktansvärt oskön och egoistisk, men alla låter honom hållas, både inne i huset och utanför för att han ”är så söt..”!

Har sett igenom hans beteende för längesen och önskar inget annat än att han ska UT!!!!
Helst före alla andra, men tyvärr kommer han gå svinlångt för alla tittare är för upptagna med att endast fokusera på Nardos, Mergim, Adrian, Pedram och Emelie typ.

HELVETE VAD JAG AVSKYR JOEL!!!! Kräks och spyr ur varenda kroppsöppning så fort jag ser skymten av den jävla avloppsälskande horan!!!
ta 5 djupa andetag nu
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pharmacy84
Nämligen Joel.

Du har ju faktiskt helt rätt
Medlem
Paladins avatar
Vafan Nardos. Hon frågar Mergim och Emelie om råd med Tanja. Dom två?!?!

Hon skall ta det med Tanja säger hon. Inklusive prata om vad Mergim känner till Tanja på Mergims önskan. Suck. Idiot.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Nardos sa att dom fick ta mjölk, men bara till kaffet.

Så hämtar hon ett glas och häller upp endast mjölk och dricker.

Inte samma regler för henne???
Hon har aldrig haft samma regler som de andra. Ta bara det med duschen.
2021-04-14, 17:00
Medlem
Kan snälla Adrian sluta hela tiden blänga och kontrollera Joels arm?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in