Haha nä det är väl ingen som tycker? Man kollar av egoistiska skäl eftersom det är ett underhållningsprogram. Men det är väl en trevlig bonus om man genom en röst får känna att man hjälper någon. Vem höll du på förra året?
Positiva Lennie var min favorit. Visst, det är en bonus att känna sig schyst och ”ge bort” miljonen till ”behövande” men det är inte syftet med BB. Det står mig upp i halsen hur deltagare drar den ena snyftvalsen efter den andra och serverar information om sina privata eländen och ekonomiska svårigheter (för att vinna röster) gång efter gång i alla möjliga situationer. BB är ett socialt spel, hur väl kan man bemästra prövningarna I HUSET och hur blir man mot varandra när man är instängd utan möjlighet till yttre input. Den som behärskar det på det mest följsamma och vägvinnande sättet är min vinnare, oavsett vem de är och vad de gör på utsidan.
hycklerin i att de två som skapat mest drama senaste dagarna är de som sitter och gnäller på drama
Ja och samma under Militärveckan. Trots och vägrade följa det som krävdes av dom för de vill bara svulla, festa, sova och leka allan ballan. Hade inte AD skvallrat för Dompa så hade diskussionen i sovrummet igår kväll antagligen aldrig hänt. Emelie pratade med Joel inne på muggen och AD direkt spred det vidare så han är en riktig Dramaqueen. Dramat i morse ang disken är han också orsaken till!