Om Mergim och Pedram sitter mot varandra så skulle jag rösta kvar Mergim. Han är en paranoid och lättkränkt idiot, men Pedrams självbedrägeri är så jävla piiiiiiiiiiiin att jag dör.
Ooof, nu lade han ett persiskt ordspråk också, "bit inte i lejonets svans, men de börjar bita i lejonets svans nu alltså.."
Tror dessutom han syftar på "lek inte med lejonets svans" men aja, close enough.
absolut! men fyran ville ju ha drma så därför skickade dom in bråkstaken och mediahoran mergima. har aldrig vart med om någon har så svårt att bara komma ut ur garderoben. det är 2021, allt är ok idag. kom ut! alla vet att du gillar killar!
ja dom gjorde verkligen bort sig där. och så patetiskt av dom att tillåta pakter igen. säger ju allt om 4an, dom vill bara ha drama drama drama! sälj programmet till annan kanal tack!
Dramat blir på bekostnad av annat vissa av oss hellre vill se. Om de hade bra tittarsiffror hade jag köpt det rakt av men inte ens det verkar de få till. Desperation från TV4.
Dramat blir på bekostnad av annat vissa av oss hellre vill se. Om de hade bra tittarsiffror hade jag köpt det rakt av men inte ens det verkar de få till. Desperation från TV4.
Fritt fall i tittarsiffror hjärtat, verkar ju att bara nåra få gillar så kallad drama