2021-04-14, 13:20
Medlem
herpesvårtas avatar
Montana Pedram har onekligen oändligt med luft när han är omgiven av ryggdunkare.
2021-04-14, 13:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Som sagt, det bara rinner av på Adrian och Pedram att de inte hjälper till med disk, matlagning och städ.

Lär inte bli någon ändring där inte.

Pedram och AD pratar bara för sitt eget gynnande och då är det alla andras fel. Alla diskutioner sen igår ligger på AD för hade de bara tagit det när Judith påpekade om disken så hade det varit borta. Nej han ska börja trilskas, ifrågasätta, försöka slippa undan på alla sätt och vis. Pedram resonerar otroligt barnsligt just nu, om du bor ensam fine men du bor med andra dtt jävla nöt! Du är gäst hos BB förfan, äckel!! Vilken skev jävla inställning och man ska inte behöva säga till folk om de har köksveckan, bara gör det förfan, ta initiativ.
2021-04-14, 13:22
Medlem
Paladins avatar
Pedram. Problemet är *trumvirvel* Mergim!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Ingen ger tuffingen Peddo direktiv, han diskar när fan han vill.

Jag hatar hans jävla attityd!!!
Medlem
Finns det ingen självkritik alls hos Pedram och Adrian? De skällde på oss...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Haha Pedram och Adrian bölar för Nardos och Mergim sett igenom dem.

Du har ju fått hela ditt liv om bakfoten om du inte har fattat än att Nardos är en pantskalle med typ 3 hjärnceller och att Mergim snackat överallt han går och har ingenting att komma med.
Medlem
Husets största töntar och mansgrisar. Håll käften Snubbar som dom kör alltid den här "Jag tänkte göra det men nu när du sa till kommer jag inte göra det" när en disk stått och ruttnat i flera dagar.
Oj nu börjar Pedram hota om att han ska ställa till drama. Är väl så det låter hemma också.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Joel hackat ananas på fel sätt ska vara skivor och inte småbitar.
Varför har inte Judith temaklädsel på sig utan egna kläder.

Kunnat skriva namn för Judith och Dennis klädsel som behöver andra storlekar än övriga
Judith fick inte temaklädseln över sin gorillasröv kanske?
2021-04-14, 13:23
Medlem
SphincterAnis avatar
Don Aghabeh har sagt sitt ord.
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram kommer verkligen igång nu, cringggggggggggggggeeeeeee
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Det går ju inte en kvart mellan varje gång han nämner "förra året", "min säsong", "förra säsongen". Det kan vara del av det lol. Han är 100% falsk och genomrutten

absolut! men fyran ville ju ha drma så därför skickade dom in bråkstaken och mediahoran mergima. har aldrig vart med om någon har så svårt att bara komma ut ur garderoben. det är 2021, allt är ok idag. kom ut! alla vet att du gillar killar!

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jaha, jag blev ännu en i raden som sagt upp cmore nu. TV4 sabbade konceptet. Gav det en chans förra året och även nu i år men att släppa in gamla deltagare, folk som är kända sedan innan osv gör det till ett annat program än det jag vill följa. Kommer säkert ge det en ny chans om det återkommer en annan säsong för det är unikt koncept som jag egentligen uppskattar att följa. Men den här säsongen är inte för mig. Skapar mer negativa känslor i mig än positiva så det är inte värt det. Kommer säkert hänga kvar uppsägningstiden ut och när jag har extratid över. Hoppas ni andra får ut det ni vill ha programmet och fortsätter kolla säsongen ut. Tycker ändå de deltagare som valt att vara med förtjänar engagemang från tittarna, här och på andra ställen.
ja dom gjorde verkligen bort sig där. och så patetiskt av dom att tillåta pakter igen. säger ju allt om 4an, dom vill bara ha drama drama drama! sälj programmet till annan kanal tack!
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag hatar hans jävla attityd!!!

Han tror att han är stenhård, störig jävel. Hoppas han ryker snart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in