2021-04-14, 12:40
Medlem
Det glada 80-talet VS Mergim
Medlem
lillaflippens avatar
Varför är Mergim sur över att det kom in fläsk? Dom har väl vegetariskt alternativ också? Det kan väl inte vara så hemskt att äta vegetariskt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Du är så hård lol. kanske lite för hård. tänk på det så du inte blir bannad bara.

Lika bra hen blir bannad så man slipper de idiotiska inläggen.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
var? ser ingen. verkar mest som det är folk under 20 som inte förstår och ser o e lika curlade som dom i huset.
Ajdå. Sant men syftade på en kommentar.
2021-04-14, 12:41
Medlem
Hoppas att Dennis backar från Emelie nu. Hon förtjänar inte honom i huset. Elak gör bara människor ledsna och gör det medvetet.
2021-04-14, 12:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Delar inte din syn ang diskdiskutionen. För en gångs skull vågar han öppna munnen och stå för det han tycker. Nardos och mergim framförallt betedde sig dessutom riktigt äckligt både mot pedram och Adrian och jag tycker det var bra att någon äntligen sa ifrån ordentligt.

Dessutom angående att mergim blev vald till att inte tävla, hur han hanterade den situationen visar återigen hur barnslig och enögd han är.

Ut med Nardos och mergim först tack

Men om vi håller oss till saken som var att AD skulle hjälpa till med disken för en gångs skull och flera stycken reagerade, även Judith som jag antar pratade lugnt. Det jag såg från klippet var att AD började ifrågasätta redan innan Nardos och Mergim spann vidare. Nu ser jag detta på objektivt och ska vi vara ärliga så gör inte AD ett skit för att hjälpa till, ta den kritiken och börja diska! Vad är problemet? Alla andra får ju dra sitt strå till stacken så varför ska fina AD jämt slippa? Det ska inte vara några diskussioner då de alla bor tillsammans och självklart vill man göra sin del. Punkt Slut. Skiter i Nardos och Mergim just nu för det är AD som skapar diskussionen när han vägrar följa gruppens önskan. Fittig stil. Även Pedram ska hjälpa till, ska inte bara vara att utnyttja allt det goda och vräka i sig all den goda maten. Alla måste stå för vad de själva gör och hur de tar emot en uppgift.
2021-04-14, 12:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Motivera
Är min svaghet för outsiders, underdogs osv som talar. Plus att hon nog är den som kommer ha minst nytta av den exponeringen de alla har av programmet. Många därinne kommer kunna få samarbeten osv. Hon verkar ha haft det rejält tufft i livet så unnar henne en miljon. Men det var min spontana tanke nu. Kan ändras under dagen.
2021-04-14, 12:42
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Gorillaarslet använder egna kläder. Straff? Nej hon är homo.

Tror faktiskt mer att det var så att det inte fanns några kvar i hennes storlek och inte orkade ta bråket att någon av de andra skulle byta för hennes skull.

De senaste veckorna sedan Mergim kom in och Emelie och visat vilket manipulerande bitch hon är så hatar jag inte alls Judith och Pedram längre typ. Ultimata grejen var när martyren Mergim skulle tjuvlyssna på dem, i fast tro om att de pratade skit om honom, och de bara pratade om hur glada de skulle vara över att de var sol.
2021-04-14, 12:43
Medlem
Kan vi snälla alla rösta ut Jackie så fort hon hänger löst?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför är Mergim sur över att det kom in fläsk? Dom har väl vegetariskt alternativ också? Det kan väl inte vara så hemskt att äta vegetariskt?

Han är väl sur på allt. Han har lagt sig i sängen och väntar nu på att få tröst antar jag! Likadant förra säsongen!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemsavsd
Kan vi snälla alla rösta ut Jackie så fort hon hänger löst?
Nä. Finns folk som skall ut före.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det hade förkortat tiden att komma igång med temat med ca 2h minst.
Ja, och då vet deltagarna vad de måste ha på sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in