2021-04-14, 10:49
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergim har storhetsvansinne. Tror han kan köra ut vemsomhelst. Let him fly peeps, let him fly.

Mergim hånar alla i huset och säger att "jag kan sitta mot er alla, skiter i, det är ändå tittarna som bestämmer"..

Tror han att alla tittare älskar honom eller? Han ska bara veta hur hatad han är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Snälla vi måste komma överens om att rösta ut honom!!

verkligen vilken jävla idiot han är inte svårt och förstå varför alla vänner från förra året vänt han ryggen
Medlem
Hur kan de vara så trötta när de lade sig att sova kl 00.30 och vaknade 9.30??

Dompa helt slut? Brukar ju vara på hugget annars, så mycket alkohol fick de väl inte igår?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han LÄR säga (skrika) något om att "AtT dE sA AtT JaG äR eN aV dEm ViSaR aTt jAg iNtE äR dEt VaRfÖr TaR dE ÄnDå uPp DeT"

HAH det tog 30 sek innan han började grina LOL

skicka hem till mamma

Jag döööör. "SÄTT MÄJ MOT PÄDRAM ELLE NÅN"

Vilken dåre. Njuter!
2021-04-14, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Kul att Mergim går runt i rummet och säger att han inte bryr sig.. Sedan ser man att han är 1 sek från psykbryt och pratar skit om hur falska alla är i huset..... Hehe....

Tror helt ärligt att det så han känner faktiskt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kanske dags att låsa sovrummen på dagtid? Eller förbjuda dom att ligga ner till det är sängdags ikväll... Har varit för mycket av det.
Jo, fast samtidigt är det bra dom har nåt avsides ställe dom kan snacka skit om dom andra I och förhoppningsvis börjar pakta nån jävla gång!!😁
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Vem syftar du på? Nardos eller Tanja?
tanja....hon sa till alla att det var svårt val o att dom inte var säkra o bla bla bla.
men så var det ju inte alla såg o hörde att tanja kom med förslaget snabbt...och stod fast vid det.

O hade inte bardos fattat brevet fel så hade dom ALDRIG kunnat lägga stenen på mergin. Eftersom dom inte var överens. Det var INTE frågan om majoritetsval. Så hon kunde bara sagt jag kommer inte rösta på mergin. Vem av dom andra tar vi?
2021-04-14, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Mergim hånar alla i huset och säger att "jag kan sitta mot er alla, skiter i, det är ändå tittarna som bestämmer"..

Tror han att alla tittare älskar honom eller? Han ska bara veta hur hatad han är.

Så som Gurkan sa om sig själv och Crille, dom skulle slå ut alla 😂😂
Medlem
Joel och Tanja är dom mest äkta i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nån blev dom ju tvungna att välja. Hur kan man bli så sur? Fattar att det inte är kul att inte få tävla om immunitet men nån skulle väljas oavsett.

Mergim sprider bara negativitet. Inte på ett sätt som är roligt att följa med drama, utan drar bara ner stämningen bland alla. Så tråkigt val att ta in honom.
Kan tycka det är lite bra att han är där, så han kan ta upp lite saker. Ist för att dom ska sitta och snacka hela tiden bakom ryggen. Han tar upp saker oftast direkt men skapar lite drama men det är bättre än typ podde som är en sån mes
Medlem
Ska alla vara rädda för hans utbrott precis som förra säsongen? När fan ska det smälla? Någon måste ju kunna säga emot honom.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Annars hade det blivit Jackie, ännu tråkigare

Ja det är förvisso sant. Dem skulle aldrig våga ta tex ad även om dem vet att han oftast är deras största hot i tävlingar. Det känns som dem är mer måna att verka gulligulliga mot alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in