2021-04-14, 10:09
Medlem
Man märker skillnad på Simon sedan Steph åkte, lägger sig gärna i sängen och sover, inte alls lika rolig, hoppas han blir gladare snart😊

Det är tydligt att han känner mer för henne än vad han kanske erkänt för sig själv
2021-04-14, 10:10
Medlem
Vilket teamwork av Adrian och Pedram, en sköljer av och den andra stoppar i diskmaskinen.

Torka av köksbänk mm det förstår de inte däremot. De får nog vila några veckor efter detta.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Men han har ju rätt latmaskarna bör hjälpa till punkt slut.
Absolut men Mergims elakhet blir inte mindre för att han för en gång skull har rätt. Bryr han sig om disken eller vill han slå split mellan deltagarna? Jag är helt säker på det sistnämnda.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Världens sämsta produktion pris gör till TV4
KAN INGET OM UNDERHÅLLNING ELLER SYSSELSÄTTNING. 2 FLOPP SÄSONGER
Skandal nåt måste ha hänt ! Bråk i produktionen för ingenting fungerar straff mm.mm mmmmmmmmmmmmmmm
2021-04-14, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Man märker skillnad på Simon sedan Steph åkte, lägger sig gärna i sängen och sover, inte alls lika rolig, hoppas han blir gladare snart😊

Det är tydligt att han känner mer för henne än vad han kanske erkänt för sig själv
Tror inte han bryr sig direkt. Ge honom en öl så är Bölsteff som bortglömd.
2021-04-14, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Absolut men Mergims elakhet blir inte mindre för att han för en gång skull har rätt. Bryr han sig om disken eller vill han slå split mellan deltagarna? Jag är helt säker på det sistnämnda.

+1
2021-04-14, 10:12
Medlem
Hundra spänn på att Adrian och Pedram kommer gå runt till alla och skryta om deras fantastiska diskplock hela dagen

classic män att kräva cred för att ha gjort en basic hushållssyssla som kvinnor gör 99% av tiden
2021-04-14, 10:13
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vilket teamwork av Adrian och Pedram, en sköljer av och den andra stoppar i diskmaskinen.

Torka av köksbänk mm det förstår de inte däremot. De får nog vila några veckor efter detta.

Det är inget att skämta om. Dom kommer bli utbrända om dom arbetar så här hårt en gång i månaden.

2021-04-14, 10:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Det sistnämnda givetvis!
Sen sitter han nöjd och spanar in resultatet av hans onskefulla plan, som Sir Väs i Robin Hood.
2021-04-14, 10:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hundra spänn på att Adrian och Pedram kommer gå runt till alla och skryta om deras fantastiska diskplock hela dagen

classic män att kräva cred för att ha gjort en basic hushållssyssla som kvinnor gör 99% av tiden
Vet inte om de kommer skryta lika mycket som att gnälla och sätta sig i offerposition för att de behövde göra sina sysslor.
Men jag är med dig.
Någon form av "uppmärksamhet" kommer de vilja ha för deras fantastiska insats.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

+1111
Medlem
Citat:

Mergim har massor med saker han bör jobba på men det innebär inte att han är en elak individ.
Han är en känslomänniska och är orädd att säga vad han tycker och tänker i bland slår det över men i just detta var han rak och tydlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in