Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Varför envisas du med att påstå att jag inte "vågar svara"? Jag svarar på vartenda ett av dina idiotinlägg, Om modsen slänger ut babyn med badvattnet och tar bort innan du hinner se är en annan sak, och inte mitt problem.
ACB & Co är inte korrupta, men djävligt fega, konflikträdd och vågar inte gå emot en annan överdomare som faktiskt är köpt, alternativt blir utpressad. I ACB's fall gäller det Chefsdomare Roberts (som enligt Lin Wood eventuellt även kan vara en sexförbrytare!

)Det finns två SCOTUS domare med ryggrad, det är Thomas och Alito. Och även Gorsuch är överlag godkänd. Resten är antingen hjärntvättade (de "liberala" domarna), korrupta, utpressade eller hunsade!
Hade detta inte varit fallet, hade hela valet rivits upp. Kom ihåg, "
fraud vitiates everything"!
Eller så kanske du skall minnas, när Rudy Giuliani, inför domare i PA pläderade ”This is not a fraud case”. Fler av Trumps advokater pläderade på samma sätt. Så här sa Jonathan S. Goldstein, inför domaren i Montgomery County; ”Your Honor, accusing people of fraud is a pretty big step, and its rare that I call somebody a liar, and I am not calling the board of the Democratic National Comittee or any body else involved in this liar”.
Domaren pressade Goldstein på ett svar genom att ställa följande raka fråga;
”Are you claiming that there is any fraud in connection with these 592 disputed ballots.”
Goldstein svarade ”To my knowledge at present, no.”
Så hur menar du att valfusket har bevisats inför domare vilket skulle kunna utlösa ”fraud vitiates everything.”?