2021-04-13, 22:55
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Emelie säger att hon inte bryr sig. Fast för typ en timme sedan så var hon frustrerad och sa ”Varför ska alla killar jag träffar vara en douche, varför kan dom inte skicka in en vettig kille?”.

Emelie vill dessutom ”inte hitta kärlek”, ”allt handlar inte om henne och hennes kärleksliv” Men ändå verkar hon tro att nya deltagare som skickas in är inskickade som potentiella partners till henne
2021-04-13, 22:55
Medlem
Emelie är väldigt barnslig när det kommer till relationer.
2021-04-13, 22:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Låt mig vara klar med att alla inser att han låtsas gråter. bara att läsa forumet lite snabbt så ser man. Och på facebook och andra sociala medier.
Vad ska man säga. Folk är idioter.
Medlem
Vet Nardos vem Tjackies kusin är ännu? Inte hört dem prata ngt om det sen hon kom in.
Medlem
Men seriöst, Simon verkar inte alls må bra. Är det verkligen nyttigt för honom att vara kvar därinne? Blir orolig på riktigt.
2021-04-13, 22:57
Medlem
1754s avatar
Nu ska offerkoftan på igen om hur synd det är om tjejer. Gäsp.
Medlem
Vet inte vad Dennis har gjort på utsidan men inne i huset så har han varit jättefin mot Emelie, alltid där och stöttar henne samt försvarar henne när det behövs!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Det hoppas jag. Han sa inget när dom andra kom ut direkt efter han (inte) hade skakat av kuken. O risk fanns att någon skulle leta fimp där o stoppa i munnen....
Det är lite regel/lag vidrigt. hade kunnat sluta illa.

Kan tycka att det är lite äckligt också, ja. Dock så frågade Jaqi rakt i kameran första gången hon pissade där om BB var ok med det och hon fick inte ett "Nej." Hon frågade flera ggr och sade att hon kommer göra det om de inte nekar henne. Ingen gjorde det och efter det har hon gjort det nästan på varje fest.

Vore lite hyckleri om BB då skulle straffa Simon för att han gör exakt samma sak som hon har gjort i veckor.
2021-04-13, 22:58
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Efter det tjuvlyssnande jag gjort ikväll så har jag inte alls fått uppfattningen om att Dompa skulle vara en douche...

Att Dompa nu blir dömd utifrån sjuka grejer han gör som singel (med inblandades samtycke), när han inte har några förpliktelser mot någon annan, är så fel.
Jag tolkade hotellhistorien som att det var en överenskommelse han hade med den här tjejen att hon betalade hotellet och de hade en nice tid under en vecka och hördes sen bara inte mer efter det. Och så var det med det.

Tycker att han bara visat sig vara väldigt respektfull gentemot Emelie och att han även skulle vara det i ett förhållande.

Han förklarade hotellhistorien mer ingående men då skrek Nardos samtidigt, så man fick inte höra precis allt som sades.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men seriöst, Simon verkar inte alls må bra. Är det verkligen nyttigt för honom att vara kvar därinne? Blir orolig på riktigt.
Tror inte han må bra. Tär på honom där inne. Tror hans konspiratoriska tankar etc blir för tunga och mörka för honom inne i huset där han inte får perspektiv på tillvaron. "Pallar inte trycket" helt enkelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hahaha! Scenen när Mergim kommer ut på gården och ser Simon stå och pissa i askkoppekrukan!

Snyggt av Jackie att inte låta Mergim skälla iom att det var hennes förslag.

Underbar scen, man visste EXAKT vad alla tänkte (Jackie, Tanja, Mergim och Simon).
Men vafan, Simon är en vuxen människa!! Varför skulle jackie ta skulden bara för att hon föreslog det
Medlem
xrlpyts avatar
Simon borde verkligen inte dricka när han befinner sig i den här dippen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in