2021-04-13, 22:52
Medlem
Emelie är verkligen definitionen av en pick me-tjej

"alla aundra kansche äur sååe mään eente jauu"
"jauuu ääe ennteee såenn"
"dääee enntee jauu"
"jauu eee sååehääeer mään alla aundra ääur såehääeer"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur! Dompa sa ju dessutom inne i sovrummet att han kände någonting. Emelie bränner sina broar om hon fortsätter med sitt ”jag bryr mig inte”.

Osäker tjej som inte kan vara ärlig med vad hon tycker och känner.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Äsch finns värre saker att störa sig på, byt rum så kommer du se en diskussion av samtliga som har diskuterats innan, minst lika tröttsamt.

Gråtandet är ingen bra tv, men har man någon emotionell intelligens för att förstå att folk kan gråta så kan man försöka sluta med det där att ”killar som visar känslor är svaga”.

Pojken gråter för jämnan en bit in i fylleriet.
Han är bräcklig som en mellandagsrea. Lyfter man på locket så sipprar allt skit ut.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Som vanligt förminskar hon sin del i dramat. Dra åt helvete Emelie. Jävla äckel.

Hon är en så oattraktiv person
2021-04-13, 22:53
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har aldrig trott att han låtsasgrinat, men han är en brutalt ugly crier.

Låt mig vara klar med att alla inser att han låtsas gråter. bara att läsa forumet lite snabbt så ser man. Och på facebook och andra sociala medier.
Medlem
Paladins avatar
Bara knulla och få det överstökat.

ELLER.

Erkänn att ni känner något.
Detta blir parodiskt!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1

Jag ser det, både på ut- och insidan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Äsch finns värre saker att störa sig på, byt rum så kommer du se en diskussion av samtliga som har diskuterats innan, minst lika tröttsamt.

Gråtandet är ingen bra tv, men har man någon emotionell intelligens för att förstå att folk kan gråta så kan man försöka sluta med det där att ”killar som visar känslor är svaga”.

Men du försökte ju precis flytta fokus från att Simon grät genom att påpeka Steffis gråtande, och att antyda att henns gråtande var mycket värre. "Okej en kille gråter, men TÄNK PÅ ATT STEFFI GRÄT MYCKET MER, BRÄNN HENNE...!"
2021-04-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
++++++++++++++++++++++++
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Osäker tjej som inte kan vara ärlig med vad hon tycker och känner.
Jag säger det igen och this time louder for the people in the back:

OTRYGG
UNDVIKANDE
ANKNYTNING
Medlem
Emelie är så otroligt osäker. Hon tyckte garanterat om Dompa mer än bara ”kul” men direkt hon inte får det besvarat så backar hon. Samma med Adrian.

Det hade varit väldigt mycket bättre för alla om hon bara kunde säga som det är. Det är normalt att känna! Herregud varför måste hon vara som en sten.
Medlem
Spajdors avatar
Efter det tjuvlyssnande jag gjort ikväll så har jag inte alls fått uppfattningen om att Dompa skulle vara en douche...

Att Dompa nu blir dömd utifrån sjuka grejer han gör som singel (med inblandades samtycke), när han inte har några förpliktelser mot någon annan, är så fel.
Jag tolkade hotellhistorien som att det var en överenskommelse han hade med den här tjejen att hon betalade hotellet och de hade en nice tid under en vecka och hördes sen bara inte mer efter det. Och så var det med det.

Tycker att han bara visat sig vara väldigt respektfull gentemot Emelie och att han även skulle vara det i ett förhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in