2021-04-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantacies
Reagerade när brasilianaren danska till hunden o bara "djur har inga känslor"... Vilken värld kommer han ifrån! Hur kan man kalla sig djurvän o veta att sin pojkvän slår sin egen hund för han tror endå inte att den känner något?
Han som ska va så andlig o känna allt runt om borde väl då förfan veta bättre. Den enda som är normal änsålänge är hon som är ihop med japanen..
Ja, riktigt sjukt alltså! Jag dejtade också en kille från Sydamerika (chilenare dock ej brasilianare) som berättade för mig, som att det var helt normalt, hur han hade sparkat till en hund på sitt jobb som störde honom. ”Och sen sparkade jag honom, hundjävel”, fyfan alltså!! Lämnade äcklet illa kvickt. Det borde denna förvirrade Isabella göra också. Hennes mamma verkar ju ha det sunda förnuftet i behåll iallafall som ser alla miljoner röda flaggor hos André... nej fy bara
Citera
2021-04-13, 21:28
Medlem
Mikael 50, sektledare, Eskilstuna....
jag vet inte, jag tycker att han är så märklig.
Citera
2021-04-13, 21:58
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
ÄLSKAR HENNE!!! Tror hon heter Annika. Vill typ ha en bild på henne som affisch i mitt kök. Helvete vilken underbar människa. <3

Asså hon behöver ju dumpa honom, hon kan hitta nån redig karl som hon inte behöver piska för att han ska tvätta sina egna kalsonger.

Call me, Nicole. Jag är dock kvinna.

Jo tack. Det är uppenbart att du är en kvinna. Det är nog bara andra hjärntvätrade våp som kan tycka att minimamman och tanthitlern Nicole är "skön". Även om hon nu har rätt i sak sà är hon otroligt otålig, oförstånde och sanslöst bitchig.

Hon måste för fan inse skillnaden av att vara ihop med en svensk man (pojk) som blivit skedmatad med jämställdhet från födseln och att vara ihop med en bortskämd, traditionell Japan. Nä, hon ska banka in honom i sin mall från första sekunden utan en enda tanke på att inte trampa honom på tårna eller få honom att "loose face". Något av det värsta som kan hända i österländska kulturen. Hon verkar vara "woke"-deluxe men sämre kulturell finkänsla finns fan inte. Fan, tror nog att hon faktiskt är rasist.

I Nicoles och Aois intro säger Nicole att hennes vänninor blev chockade när hon äntligen hade hittat en man. Hmm, undrar varför de blev chockade? Kanske för att hon är en bitch?

Det finns en anledning till varför det generellt fungerar bättre med jämställda svenska män som har kvinnor från traditionella kulturer än med jämställda svenska kvinnor (feminazis?!) som har män från traditionella kulturer. Logiskt? Japp.

Japanska män och västerlänsdska kvinnor fungerar väldigt, väldigt sällan.
Citera
2021-04-13, 22:13
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Jo tack. Det är uppenbart att du är en kvinna. Det är nog bara andra hjärntvätrade våp som kan tycka att minimamman och tanthitlern Nicole är "skön". Även om hon nu har rätt i sak sà är hon otroligt otålig, oförstånde och sanslöst bitchig.

Hon måste för fan inse skillnaden av att vara ihop med en svensk man (pojk) som blivit skedmatad med jämställdhet från födseln och att vara ihop med en bortskämd, traditionell Japan. Nä, hon ska banka in honom i sin mall från första sekunden utan en enda tanke på att inte trampa honom på tårna eller få honom att "loose face". Något av det värsta som kan hända i österländska kulturen. Hon verkar vara "woke"-deluxe men sämre kulturell finkänsla finns fan inte. Fan, tror nog att hon faktiskt är rasist.

I Nicoles och Aois intro säger Nicole att hennes vänninor blev chockade när hon äntligen hade hittat en man. Hmm, undrar varför de blev chockade? Kanske för att hon är en bitch?

Det finns en anledning till varför det generellt fungerar bättre med jämställda svenska män som har kvinnor från traditionella kulturer än med jämställda svenska kvinnor (feminazis?!) som har män från traditionella kulturer. Logiskt? Japp.

Herregud, så mkt hat. Du verkar livrädd.
Citera
2021-04-13, 22:32
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Herregud, så mkt hat. Du verkar livrädd.

Hat? Det är inte hat för att man utrycker sina åsikter med starka ord. Nicole skaffar en utländsk man men är inte det minsta intresserad av att förstå sig på honom.
Du är mycket välkommen att bidra till att svara på mitt inlägg ordentligt istället för att komma med oneliners.

Om jag nu är livrädd så må det vara så. Livrädd för vad som händer om Nicole blir normen i Sverige och livrädd för att någon allvarligt tycker Nicole är skön. Inte för att hon vill ha jämlikhet (det ska vi ha i Sverige) utan för hennes osköna sätt och totala avsaknad på förståelse. Nicole hatar förmodligen SD över allt annat men i hennes egna förhållande är hon värre.

Aoi har uppenbarligen problem men att förvänta sig omedelbar förändring är sjukt. Till och med hennes farsa säger på ett diplomatiskt sätt att hon är en bitch och borde chilla.

Jag är själv uppvuxen i en multikulturell familj och är gift med en fru från en avlägsen kultur. Har bott utomlands i olika länder de senaste tio åren både innan min fru och med henne. Frågan är om Nicole gillar olika.

Gillar du olika?
Citera
2021-04-14, 09:06
Medlem
De flesta som är med är ju rätt aviga med kulturer samt religioner.

Sverige har ju ingen direkt kultur eller religion kvar utan vi är ganska fria. Att applicera det på en utländsk kultur är bara det en rejäl utmaning.

Som hon som gifte sig med muslimen och som sa att hjälper inte han till med köket så blir de donken. Nu verkar han vara bra men förvånar mig inte om hon får en chock också sen.

Men som sagt att man inte tar kulturen i beaktning är lite weird...
Citera
2021-04-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Hur jävla blåst kan en människa bli utan att spärras in?

Batik-Sandra är så kåt på att vara gift med en massaj att hon inte fattar att han blåser henne.
Nä hon är nog inte överdrivet intelligent!!
Har hennes barn haft nånting att säga till om i denna "tragiskt desperata" situation?
Citera
2021-04-14, 14:35
Medlem
Kackotopis avatar
"Tanawarn upplever snö för första gången": https://www.youtube.com/watch?v=TIQiUdGNs8Q
Citera
2021-04-14, 14:48
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers

Jag tål inte heller Nicole , man vill nästan rädda Aoi från henne, han kommer nog dra hem till Japan och aldrig mer se sig om... till och med som en svensk man så är Nicole bara för mycket när det kommer till sin påtvingande "jämställdhet". Run Aoi RUN!
Senast redigerad av Kackotopi 2021-04-14 kl. 14:49. Anledning: *heller
Citera
2021-04-14, 18:12
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Nä hon är nog inte överdrivet intelligent!!
Har hennes barn haft nånting att säga till om i denna "tragiskt desperata" situation?

Enligt mjohan84: (FB) Älskar, älskar inte - Sveriges nya kärleksäventyr (discovery plus Sverige)

Citat:
Hennes äldsta son har valt att inte vara med... förstår honom
Citera
2021-04-15, 02:07
Medlem
Mattias-Tanawarn: han lite tråkig men stabil svenssonkille, påminner lite om morgan i ullared till sättet. Försöker dock hjälpa sin tjej att anpassa sig till svenska livet. Kvinnan lite försiktig och typisk "thailändsk", lite flickaktig och barnslig. Förstår inte varför hon lämnar sina barn så länge. Funkar nog.

Nicole-Aoi: han är ett totalt mähä och hon en bitch. Typisk feminist likt isabella och också brudarna i GVFÖ, märkligt att man så primärt snackar om millimeterrättvisa, "han ska minsann diska annars sticker jag", det är väl ett givande och tagande också? Sedan kan man ju BE personen att man gör ngt, inte så lätt att ta tag i hushållssysslor när man är inneboende hos någons föräldrar, skulle knappast kännas som ens eget. Sedan är han ju väldigt initiativlös och tittar mest på mobilen, men det borde hon väl märkt långt tidigare? Nä, funkar inte.

Emma-Cherno: söt glad tjej, för att vara muslimsk gambian verkar snubben helt ok, de (hon iaf) är ju uppenbarligen kära och han är väl ingen fattiglapp i hemlandets mått mätt. Frågan är hur det funkar i sverige och hur hans påstådda vilja till kompromisser funkar då?

Isabella-Andre: hon är väl helt ok men naiv och ska anstränga sig till max för att hon nu "äntligen hittat någon", en semesterromans hon investerat alldeles för mkt i. Han Andre är kanske den (ska vara massajen då) som skulle passa sämst in i sverige, med kallt klimat och långa arbetsdagar, ingen surfing eller strandhäng. Dessutom väldigt arrogant, sover halva dagarna, yogar men verkar inte särskilt harmonisk och ingen djurvän utan snarare tvärtom. Dessutom ful, dumpa och gå vidare.

Sandra-Isaya: sandra typisk småstads-/arbetsklassbrud som skaffade barn vid 20 och nu har någon slags ålderskris och kastar sig handlöst ut vid första bästa kåtslag. Har väl inte de bästa oddsen för att lyckas.

Hanna-Ivan: hon är lite konstig, jobbig och vill vara i centrum hela tiden. Ivan verkar lite frånvarande och inte superintresserad av situationen. Nä.

Micael-Rebecca: fattar inte vad de har, uppenbarligen har de snackat timmar efter timmar, men när de möts känner jag ingen feeling. Kommer bygga mkt på sex, bebisprat och flams, frågan är hur länge hon stannar, "glömmer" p-piller och stannar i sverige som ensamstående? Han är ju så träig, förvånad att han hade ett gäng med ungar sedan tidigare.

Tony-Christy: typisk bruksortssnubbe som åker och skaffar ung snygg tjej precis som polaren, sliskigast av allihop. Men styvmorsan var ju skön. Funkar säkert, filippinskor och thailändskor med vita män har väl störst chans att det håller.
Citera
2021-04-15, 03:02
Medlem
Fialisans avatar
Kolla isabellanogf på Instagram!
Hon skrev för en vecka sen att allt är så vinklat att hon har fått nog. På kommentarerna och inlägget låter det som att hon och den läskiga brassen fortfarande är ihop.
Eller så ingår det in kontraktet att de inte får säga nåt om de bryter upp innan programmet har sånt klart. För varken hon eller han (andrekppa) har några bilder tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in