2021-04-13, 21:51
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjjoho
Någon som orkar förklara snabbt vad det är som hänt??
Läser era kommentarer och blir inte klok, bråk?
Orkar inte gå tillbaka hundra sidor..

Undrar detsamma. En bra sammanfattning på senaste timmen någon?
Går en fet CL-match på TV så har missat dramat.
2021-04-13, 21:51
Avslutad
Vart är grodan? Saknar honom i tråden.
2021-04-13, 21:52
Medlem
icons avatar
Bra Dompan! Tycker det är för många kockar i soppan. Vill låta det vara som det är just nu. Följa Emelies tempo.
Säger till de andra att de kan lägga det åt sidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja hon är en lite fegis och legat på min shitlist sen vecka 2-3. Men den som varit bidragande orsak till stämningen är idioten AD
Ja podde är en väldigt speciell människa också haha jisses men ändå är det Madde jag vill ha ut först av alla. Tänker ofta om hon sagt ett enda ord på hela dagen förutom sitt pinsamma poddetjat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim försöker verkligen plantera här och där att "folk har snackat skit, jag har sett allt".

Han vill ha drama och kaos.
2021-04-13, 21:53
Medlem
Adrian säger emot sig själv så mycket nu, först skvallrar han till Dompa. HAN tar upp det om Emelie.

Klipp till 5 min senare när Adrian och Madde tas upp.

NÄ DÅ får man inte prata om det.
Medlem
icons avatar
Och ändå ska Mergim komma med invändningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra Dompan! Tycker det är för många kockar i soppan. Vill låta det vara som det är just nu. Följa Emelies tempo.
Säger till de andra att de kan lägga det åt sidan.

Ja, mycket bra sagt. Varför kan övriga inte bara droppa det nu då?
Medlem
Ok folket. Den som kommer vinna bb är Tanja. Har absolut ingenting emot henne. Min favorit är Nardos. Men grattis till segern Tanja den är du värld. Så kommer det bli och sluta att tro att Nardos kommer vinna för set kommer hon inte att göra. Sluta att att hata på Nardos och sluta med allt rasistiskt. Kom igen hur kan man hata på en tjej bara för att hon kanske är lite mörkare och har ett Annat utseende. Grattis Tanja vinnare av BB tycker om dig också. Men Nardos är en tjej som jag skulle falla för. Hon är för go.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjjoho
Någon som orkar förklara snabbt vad det är som hänt??
Läser era kommentarer och blir inte klok, bråk?
Orkar inte gå tillbaka hundra sidor..

Redan dragit en recap så drar den fort igen;
Det har kommit till husets kännedom att Dompa Löööve nu istället är Dompa Douche.
Han lät en brud betala ett hotellrum en vecka och pratade aldrig mer med henne mer igen.
Emelie ansåg detta vara douchigt beteende och tjuvlyssnaren samt snitchen Adrian skapade en shitstorm mot Dompa Röööv nu och hela huset har engagerat sig.

Slutplädering: Adrian knullade hela stämningen i huset ikväll och lattemammorna på Familjeliv hurrar och tjoar för kung och fosterland. Well played AD.. Well played..
2021-04-13, 21:54
Medlem
Madde kolla i turkosa rummet vad jacki gör med din kille
2021-04-13, 21:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså jag köper inte Pedrams jävla predrikan för Adrian, så löjligt, och plötsligt måste Adrian ”kissa” igen när Judith har svar på tal ang Madde och AD

De där två är så nollställda men ska ändå framstå som allvetare när det kommer till känslor. Bara pinsamt att lyssna på!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in