Man "vågade" visst! Att korrupta domare (ja! jag kallar en spade för spade!) inte VILLE ta upp målen, är en helt annan femma!
Nej det gjorde man inte. Man tog inte fram ett enda av dessa vittnen framför en domare. Inte ett enda. Jag förstår att du svårt att förstå det men kämpa på du.
No plans to revive Louisiana’s voting machine search soon
Trots att somliga gapar och skriker om att Dominion skulle vara köpta/styrda och flippar röster för allt vad maskinerna håller så verkar Secretary of State Kyle Ardoin vilja behålla Dominion som leverantör.
Citat:
Secretary of State Kyle Ardoin told lawmakers Thursday that he won’t soon restart Louisiana’s work to upgrade its voting technology, after two prior efforts to replace thousands of voting machines were scrapped amid controversy.
In the meantime, the secretary of state’s office continues to pay its current voting machine vendor, Dominion Voting Systems, to provide election technology — despite complaints from some Republicans who raised specific objections about Dominion during the voting machine search.
In the current financial year, Louisiana paid Dominion $1.2 million from July through March for machine maintenance, leasing of early voting equipment and election supplies, according to Ardoin’s office. Documents provided to The Associated Press in response to a records request show regular payments to Dominion multiple times a month for voting machine parts, software, equipment warranties and support services.
Det är intressant att delstater där Trumpeten vann så var det fine and dandy att fortsätta att använda Dominion som leverantör.
Citat:
No one brought up the allegations in Thursday’s House committee hearing.
Toppen - då visar du källor på att någon av de som initierat undersökningen av AccuVote-maskinerna i Windham hävdar att anledningen att de ska undersökas är misstänkt valfusk.
Neither the losing candidate in the Windham race nor anyone else asking for such an inquiry have alleged any intentional wrongdoing,
Därför att det är enklare att få gehör för en genomgång ifall man hävdar att det är ett formellt och tekniskt fel på maskinen Anför man "fusk" väcker man monstret till liv och då kommer man aldrig i närheten av att få granska! Se bara hur djävulen Fuffensperger med näbbar och klor försöker fäkta bort varenda försök att granska maskinerna i Georgia!
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Det maskerar inte ett skit, då ni alltid har hävdat att det är Domininon maskinerna som har använts i det påhittade valfusket. Du yrar om 2 maskiner av annat märke som maskerar ett utbrett valfusk?
Seriöst, du funderar inte på att söka hjälp?
Dominion är värst, men inte de enda som är "riggbara". Har DU sökt hjälp? Ni i vänsterkretsar verkar ju ha klippkort hos psykologen!
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Nej det gjorde man inte. Man tog inte fram ett enda av dessa vittnen framför en domare. Inte ett enda. Jag förstår att du svårt att förstå det men kämpa på du.
Man förde fram det ändå upp till SCOTUS, men domarna ville inte ens titta. Välrigt stor betydelse. Bevis fanns, men domarna var ohederliga.
Om någon upptäcker ett fel så ska maskinen självklart undersökas. Vad jag har något emot är att undersöka maskiner med förhoppningen att hitta fel.
Men för att upptäcka fel måste ju maskinen undersökas, inte sant? Det du säger är lite som att en mattelärare säger "självklart rättar jag din läxa men bara om du kommit fram till fel uträkning, men jag tänker inte kolla igenom läxan" och det får ingen annan heller!"
Därför att det är enklare att få gehör för en genomgång ifall man hävdar att det är ett formellt och tekniskt fel på maskinen Anför man "fusk" väcker man monstret till liv och då kommer man aldrig i närheten av att få granska! Se bara hur djävulen Fuffensperger med näbbar och klor försöker fäkta bort varenda försök att granska maskinerna i Georgia!
Så demokraterna - som initierade omräkningen av valresultatet - ville gå bakom ryggen på sig själva och se till att de kommer åka dit för valfusk genom att låtsas vilja undersöka något irrelevant som enligt dig kommer visa att de i själva verket begått massivt valfusk (trots att de förlorade distriktet ifråga)?
Men för att upptäcka fel måste ju maskinen undersökas, inte sant? Det du säger är lite som att en mattelärare säger "självklart rättar jag din läxa men bara om du kommit fram till fel uträkning, men jag tänker inte kolla igenom läxan" och det får ingen annan heller!"
Undersöks maskinerna vanligtvis efter fel vartannat/vart fjärde år i alla delstater? Var det så man upptäckte felen i Windham 2020 och Northampton County 2019, att först kollades maskinerna och sen såg man att det inte stod rätt till?
Nej, betyder att domarna kan ha varit köpta och att bordet var riggat!
Då får du klämma fram med lite bevis också, men de kanske är så hemliga så att ingen får se?
Önskar gärna bevis på att Amy Coney Barrett är köpt av DNC eller Soros. Jag gissar på att högermedia i USA skulle betala väldigt bra för sådana bevis.
Kan alternativt nöja mig med bevis att någon av dessa är köpta av DNC eller Soros.
U.S. Circuit Court Judge Stephanos Bibas eller
U.S. District Court Judge Steven D. Grimberg eller
federal District Judge Brett H. Ludwig eller
U.S. District Court Judge Matthew W. Brann,
Väntar med spänning på om du vågar klämma fram några bevis.
Misstänker att du som vanligt inte vågar svara.
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så demokraterna - som initierade omräkningen av valresultatet - ville gå bakom ryggen på sig själva och se till att de kommer åka dit för valfusk genom att låtsas vilja undersöka något irrelevant som enligt dig kommer visa att de i själva verket begått massivt valfusk (trots att de förlorade distriktet ifråga)?
Ja, hela grejen med att fuska är väl att få fler röster än motståndaren så det känns lite bakvänt att fuska med ändå förlora?
Senast redigerad av squeaky 2021-04-13 kl. 22:21.
om du tror det är valresultatet bevisar det bara hur korkad du är eller låtsas vara...
du vet mycket väl om de där 150.000-0 rösterna som dök upp mitt i natten i flera delstater.. när de var vattenläckor osv
Du måste ändå vara lite imponerad när Biden och hans team dels satte ihop den ”största och bästa valfuskorganisationen genom alla tider” och dels lyckades att fylla på med 150 000 röster på Biden, mitt i natten och över nästan hela landet. Detta samtidigt som man satt i opposition. Dessutom helt utan att lämna spår efter sig när man räknade rösterna både med maskin och förhand.
Normalt brukar det ju vara den styrande makteliten och sittande administrationen som lyckas genomföra ett så här omfattande valfusk.
Det är väl bättre att känna tillhörighet med de smarta och de framgångsrika än att sympatisera med förlorarna, som ex nu med Trump. Han framstår ju lite svag, naiv och lättlurad. Nej bättre då med en handlingskraftig President.
Ändå engagerade Trump de bästa, skarpare hjärnor än Rudy, Powell och Lin Wood är svåra att finna i USA. Konstigt att den demente, och halvdöde Biden, lyckades bättre. Har du någon idé varför det blev så?
Senast redigerad av Master.Palm 2021-04-14 kl. 08:12.
Då får du klämma fram med lite bevis också, men de kanske är så hemliga så att ingen får se?
Önskar gärna bevis på att Amy Coney Barrett är köpt av DNC eller Soros. Jag gissar på att högermedia i USA skulle betala väldigt bra för sådana bevis.
Kan alternativt nöja mig med bevis att någon av dessa är köpta av DNC eller Soros.
U.S. Circuit Court Judge Stephanos Bibas eller
U.S. District Court Judge Steven D. Grimberg eller
federal District Judge Brett H. Ludwig eller
U.S. District Court Judge Matthew W. Brann,
Väntar med spänning på om du vågar klämma fram några bevis.
Misstänker att du som vanligt inte vågar svara.
Ja, hela grejen med att fuska är väl att få fler röster än motståndaren så det känns lite bakvänt att fuska med ändå förlora?
Varför envisas du med att påstå att jag inte "vågar svara"? Jag svarar på vartenda ett av dina idiotinlägg, Om modsen slänger ut babyn med badvattnet och tar bort innan du hinner se är en annan sak, och inte mitt problem.
ACB & Co är inte korrupta, men djävligt fega, konflikträdd och vågar inte gå emot en annan överdomare som faktiskt är köpt, alternativt blir utpressad. I ACB's fall gäller det Chefsdomare Roberts (som enligt Lin Wood eventuellt även kan vara en sexförbrytare! )Det finns två SCOTUS domare med ryggrad, det är Thomas och Alito. Och även Gorsuch är överlag godkänd. Resten är antingen hjärntvättade (de "liberala" domarna), korrupta, utpressade eller hunsade!
Hade detta inte varit fallet, hade hela valet rivits upp. Kom ihåg, "fraud vitiates everything"!