Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Han verkar tillräckligt smart att veta det. Du fattar ju inte ännu att det finns folk som ljuger & folk som talar sanning. Om du blir förföljd på viset som vi diskuterar bli du till början väldigt paranoid. Efter 5-10 år har de flesta av oss listat ut grunderna i deras taktiker men dessvärre tror jag att majoriteten av de som blir utsatte förloras till självmord, psyket, fängelse etcetera innan de listar ut att det heter "Gang Stalking" & har tillräcklig styrka att läsa igenom all skitsnack ute om det & fatta en uppfattning som ser igenom all skitsnack. "Gang Stalking" är främst ett kultfenomen. Det han försöker insinuera är att det inte är en kult men enbart stat bakom det. I min mening är staten med på det genom samarbete eller infiltration.
Din enda linje är att alla har en diagnos. Det finns inget som heter "infiltratör" eller folk som ljuger. Det måste vara fint att leva i din oskyldiga värld. Vad gör du ens här?
Tillräckligt smart? Och då är du ändå medveten om att han tror att tankar sänds in i hans hjärna av apparater, att han fått chip inopererat i som kropp, i smyg på något sätt etc etc. Tror du att Julma har rätt med dessa påståenden? Dessutom kan han ju inte av någon anledning inte säga om han tror att paranoia ens existerar.
Du verkar också sväva på svaret där. Finns paranoia över huvudet taget? Om den gör det, hur yttrar den sig?
Jag tror inte att du, Julma eller någon annan i denna tråd är förföljda, nej. Jag tror att det finns personer som det spanas på av polis och/eller säkerhetspolis, som med rätta kan känna sig övervakade. Jag tror det finns enstaka personer i landet det bedrivs spionage mot, utifrån personernas plats i forskning, politik, diplomati eller annat, och jag tror att sekter/samfund kan uppbåda en viss förföljelse av avhoppare eller motståndare.
Men ni här i tråden påstår ju att de som ni tror förföljer är är uppbackade av läkare, universitet, Säpo, CIA, Illuminati och försvaret, plus att det förgrenar sig ner till anhöriga, kollegor och de ni 'diskuterar' med i denna tråd. Detta är helt befängt och saknar all rimlighet. Jag tror som sagt att det ni lider av är betydligt värre än att faktiskt vara förföljda - ni är tyvärr sjuka i huvudet. Söker ni inte vård kommer detta bli er undergång.