2021-04-12, 19:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Jag har varit 'medveten' från starten till nu. En lång och ofattbar process (som jag har hyfsad koll på). Hela livet har förändrats och inget kommer någonsin att bli normalt, som det var före processen startade. Samtidigt finns det saker som pekar på att jag har varit utvald ganska långt det hela började på allvar, kan t.o.m. ha varit utsatt korta perioder från och till. Oavsett så har jag upplevt ofattbar grymhet och ofattbar tortyr. Det som man utsätts för innebär konstanta försök till mind control och man tvingas hela tiden till att försöka vara på tårna (eller snarare på tankarna). Vidare har jag som tur är vissa objektiva bevis som näppeligen kan bortförklaras. Detta väcker många frågor exempelvis hur många människor som egentligen är utsatta på något sätt i samhället? Det värsta svaret kan vara att nästan alla är det, om än i olika grad! Eller att det är ditåt det går, och fort.

Fast det var ju inget svar på frågan - men jag hade nog inte riktigt förväntat mig det heller.

Men lägg fram dina objektiva bevis då istället - du är knappast den första som påstått dig ha sådana, men du kan fortfarande bli den första att visa det!
Citera
2021-04-12, 20:30
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
På vilket sätt?

Existerar bevis?

Därför att dessa fenomen är inte existerar.

Jag frågar dig. Tror du att folk kan uppleva inbillad förföljelse, dvs paranoia?
Citera
2021-04-12, 22:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Jag frågar dig. Tror du att folk kan uppleva inbillad förföljelse, dvs paranoia?

Han verkar tillräckligt smart att veta det. Du fattar ju inte ännu att det finns folk som ljuger & folk som talar sanning. Om du blir förföljd på viset som vi diskuterar bli du till början väldigt paranoid. Efter 5-10 år har de flesta av oss listat ut grunderna i deras taktiker men dessvärre tror jag att majoriteten av de som blir utsatte förloras till självmord, psyket, fängelse etcetera innan de listar ut att det heter "Gang Stalking" & har tillräcklig styrka att läsa igenom all skitsnack ute om det & fatta en uppfattning som ser igenom all skitsnack. "Gang Stalking" är främst ett kultfenomen. Det han försöker insinuera är att det inte är en kult men enbart stat bakom det. I min mening är staten med på det genom samarbete eller infiltration.

Din enda linje är att alla har en diagnos. Det finns inget som heter "infiltratör" eller folk som ljuger. Det måste vara fint att leva i din oskyldiga värld. Vad gör du ens här?
Citera
2021-04-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast det var ju inget svar på frågan - men jag hade nog inte riktigt förväntat mig det heller.

Men lägg fram dina objektiva bevis då istället - du är knappast den första som påstått dig ha sådana, men du kan fortfarande bli den första att visa det!

Svaret var mer än tillräckligt.

Skall lägga fram dem. Men man lägger inte fram sina bevis i ett forum som detta innan man åtminstone försökt att nå framgång med dem i högre forum än detta om man säger så.
Citera
2021-04-12, 22:38
Medlem
Citat:

Du hävdar att ... inte existerar men ändå vill du att utsatta skall svara på rena nonsensfrågor...
Citera
2021-04-12, 22:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Svaret var mer än tillräckligt.
Bara om du inte ville eller kunde svara.

Citat:
Skall lägga fram dem. Men man lägger inte fram sina bevis i ett forum som detta innan man åtminstone försökt att nå framgång med dem i högre forum än detta om man säger så.
Aha. Säg till när det är dags...
Citera
2021-04-12, 23:13
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De samarbetar fortfarande med de ansvariga. Det kommer nog råda en tystnad så länge gruppen har ett intresse av att ge sig på mig som de då sökt hjälp från min familj & mina vänner (& de flesta jag träffar på) att göra. De kan ju hävda vad som helst men auktoritet & förtroende har de då folk helt enkelt hjälper dem. Troligen anspelar de på samhällets trossystem vilket är baserat i religiös tro. "Gud/Satan vill att vi ska utsatta denna person för tortyr"-typ av argument eller så hävdar de att personer är gudomligt "utvalda" att utsättas för att de är "änglar" osv osv osv... Sverige är ett ateistiskt land men nu råkar min familj vara religiös dock är alla lika lättmanipulerade & lättlurade av denna grupp baserat på allmänhetens tro, fördomar, värderingar osv. Det kan liknas till modern häxjakt lokalt. Kan även vara ett experiment eller liknande - de verkar ha öppna mål med det.

Jag fick svåra hot mot nära och i Sverige så tänkte jag först att det menar inget (vi har inte varit i krig på 200år så vi har tappat lite som nu förtiden behövs tyvärr) men blev chockad först och ringde polisen (polisen garvade och skulle inte hjälpa förens jag sade att jag har kraftig eldkraft och klipper dem om ni inte åker dit) Senare med mordförsök mot mig så tänkte jag att man är försatt i en situation jag hellre dör för än att dessa skadas och ligger i sin skyttegrav så inte anmäler man varje skott mot sig som mordförsök, och efter ytterligare ett hot som jag polisanmälde efter två mördade och flera skadade och den som en norrman hade hotat mig med 1999, hade varit på det stället kort innan, Detta var del 1 tar nästa i morgon, sent nu .
Citera
2021-04-12, 23:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Jag fick svåra hot mot nära och i Sverige så tänkte jag först att det menar inget (vi har inte varit i krig på 200år så vi har tappat lite som nu förtiden behövs tyvärr) men blev chockad först och ringde polisen (polisen garvade och skulle inte hjälpa förens jag sade att jag har kraftig eldkraft och klipper dem om ni inte åker dit) Senare med mordförsök mot mig så tänkte jag att man är försatt i en situation jag hellre dör för än att dessa skadas och ligger i sin skyttegrav så inte anmäler man varje skott mot sig som mordförsök, och efter ytterligare ett hot som jag polisanmälde efter två mördade och flera skadade och den som en norrman hade hotat mig med 1999, hade varit på det stället kort innan, Detta var del 1 tar nästa i morgon, sent nu .

Dessa sjuka nollor som ger sig på oskyldiga på det absolut fegaste möjliga sätt har ändå kontakt med nätverk & organisation som har makt. Patetiska är de. De verkar ändå ge sig på människor som inte kan försvara sig eller har den möjligheten. Det finns inga större fegisar i världen - tänk att de går bokstavligen bakom ens rygg för att göra att ens vänner går bakom ens rygg. Det är så jävla fult. Jävla fegisar.

Till de ansvariga: möt mig face-to-face istället för att gömma er - tror ni att jag är rädd för er jävla propaganda & idioter som sprider hästskit överallt.

De gömmer sig bakom polisen & samhället samtidigt som de använder samhället för att attackera personer för deras sjuka agenda. Jävla patetiska svin.
Citera
2021-04-13, 11:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Han verkar tillräckligt smart att veta det. Du fattar ju inte ännu att det finns folk som ljuger & folk som talar sanning. Om du blir förföljd på viset som vi diskuterar bli du till början väldigt paranoid. Efter 5-10 år har de flesta av oss listat ut grunderna i deras taktiker men dessvärre tror jag att majoriteten av de som blir utsatte förloras till självmord, psyket, fängelse etcetera innan de listar ut att det heter "Gang Stalking" & har tillräcklig styrka att läsa igenom all skitsnack ute om det & fatta en uppfattning som ser igenom all skitsnack. "Gang Stalking" är främst ett kultfenomen. Det han försöker insinuera är att det inte är en kult men enbart stat bakom det. I min mening är staten med på det genom samarbete eller infiltration.

Din enda linje är att alla har en diagnos. Det finns inget som heter "infiltratör" eller folk som ljuger. Det måste vara fint att leva i din oskyldiga värld. Vad gör du ens här?

Tillräckligt smart? Och då är du ändå medveten om att han tror att tankar sänds in i hans hjärna av apparater, att han fått chip inopererat i som kropp, i smyg på något sätt etc etc. Tror du att Julma har rätt med dessa påståenden? Dessutom kan han ju inte av någon anledning inte säga om han tror att paranoia ens existerar.

Du verkar också sväva på svaret där. Finns paranoia över huvudet taget? Om den gör det, hur yttrar den sig?

Jag tror inte att du, Julma eller någon annan i denna tråd är förföljda, nej. Jag tror att det finns personer som det spanas på av polis och/eller säkerhetspolis, som med rätta kan känna sig övervakade. Jag tror det finns enstaka personer i landet det bedrivs spionage mot, utifrån personernas plats i forskning, politik, diplomati eller annat, och jag tror att sekter/samfund kan uppbåda en viss förföljelse av avhoppare eller motståndare.

Men ni här i tråden påstår ju att de som ni tror förföljer är är uppbackade av läkare, universitet, Säpo, CIA, Illuminati och försvaret, plus att det förgrenar sig ner till anhöriga, kollegor och de ni 'diskuterar' med i denna tråd. Detta är helt befängt och saknar all rimlighet. Jag tror som sagt att det ni lider av är betydligt värre än att faktiskt vara förföljda - ni är tyvärr sjuka i huvudet. Söker ni inte vård kommer detta bli er undergång.
Citera
2021-04-13, 13:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tillräckligt smart? Och då är du ändå medveten om att han tror att tankar sänds in i hans hjärna av apparater, att han fått chip inopererat i som kropp, i smyg på något sätt etc etc. Tror du att Julma har rätt med dessa påståenden? Dessutom kan han ju inte av någon anledning inte säga om han tror att paranoia ens existerar.

Du verkar också sväva på svaret där. Finns paranoia över huvudet taget? Om den gör det, hur yttrar den sig?

Jag tror inte att du, Julma eller någon annan i denna tråd är förföljda, nej. Jag tror att det finns personer som det spanas på av polis och/eller säkerhetspolis, som med rätta kan känna sig övervakade. Jag tror det finns enstaka personer i landet det bedrivs spionage mot, utifrån personernas plats i forskning, politik, diplomati eller annat, och jag tror att sekter/samfund kan uppbåda en viss förföljelse av avhoppare eller motståndare.

Men ni här i tråden påstår ju att de som ni tror förföljer är är uppbackade av läkare, universitet, Säpo, CIA, Illuminati och försvaret, plus att det förgrenar sig ner till anhöriga, kollegor och de ni 'diskuterar' med i denna tråd. Detta är helt befängt och saknar all rimlighet. Jag tror som sagt att det ni lider av är betydligt värre än att faktiskt vara förföljda - ni är tyvärr sjuka i huvudet. Söker ni inte vård kommer detta bli er undergång.

Du drar en kam över alla "utsatta". Du gör antaganden som en 10-åring kan göra. Att du har varit här i flera år & ändå inte lärt dig något är ett under.
Citera
2021-04-13, 13:45
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du drar en kam över alla "utsatta". Du gör antaganden som en 10-åring kan göra. Att du har varit här i flera år & ändå inte lärt dig något är ett under.

Vad finns det att lära? Massor med mer eller mindre världsfrånvända påståenden om radarbelyst gylf, inopererade chips, röster i fläkten, bilar på gatan, ord man hör främlingar uttala, fjärrsända tankar, konspirerande myndigheter, konspirerande läkare, främmande makters säkerhetstjänster, ’illuminati’ osv osv.

Men inte tillstymmelse till bevis eller ens att någon gjort sina påståenden trovärdiga.

Vad finns det att lära menar du?
Citera
2021-04-13, 13:56
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Vad finns det att lära? Massor med mer eller mindre världsfrånvända påståenden om radarbelyst gylf, inopererade chips, röster i fläkten, bilar på gatan, ord man hör främlingar uttala, fjärrsända tankar, konspirerande myndigheter, konspirerande läkare, främmande makters säkerhetstjänster, ’illuminati’ osv osv.

Men inte tillstymmelse till bevis eller ens att någon gjort sina påståenden trovärdiga.

Vad finns det att lära menar du?

Men de har ju riggat systemet för att ingen ska bli avslöjad. Det bygger på strikt tystnadsplikt. Dessutom kommer du förr eller senare att bli kontaktad för att bli rekryterad. Skenrekryterad alltså. För en TI kommer aldrig att bli något högt i det där systemet. Tortyren kommer fortsätta och den grundläggande alieneringen rubbas inte. Tvärtom, då är man en slav åt det onda. Man missade sin chans att vara som en upplyst och begåvad antinazist i Nazityskland. Mycket farligt men väl värt det i slutändan.

Nu verkar det som om de vill få mig att vilja gå med. Men jag har svurit på allt som finns att aldrig låta mig rekryteras. Aldrig att denna fallna världsordningen får en chans att få med gnostisk man av visdom. Det är våra framtida liv som står på spel. Jag väntar hellre ut den här tidsålderns anda i ensamhet tills dammet har lagt sig och vi kan se vem som var god och ond på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in