Citat:
Ursprungligen postat av
Raintroutfly
Utveckla gärna? Menar du att kamagra tabs är bättre för snabbisar då, och black diamond 2.1 för långkörare eller när man är full?
Har läst mig till att dapoxetine skjuter upp orgasmen men utöver det har jag svårt att förstå vad skillnaden skulle vara, och varför det ena funkar bättre vid ett specifikt tillfälle.
(har bara testat örtblandningarna som såldes i någon av trådarna här och det var ju värdelöst oavsett tillfälle

)
Snabbisar kanske är att ta i, kamagra tabsen innehåller ändå 100mg sildenafil vilket för många tillochmed är för mycket. Effekten av tabsen håller i regel i sig hela kvällen, och är nästan helt borta morgonen efter.
Skillnaden med BD2.1 är tadalafil-innehåll på 30mg (om jag inte minns fel) vilket ger en "weekend-effekt" där pitten e redo typ hela helgen. Plus dapoxetinet som gör ollonet mindre känsligt och skjuter upp orgasmen (blir också lite mesigare orgasm i mitt tycke).
Mao, båda funkar för en "långkörare" om man inte har är en som kommer fort i vanliga fall, bd2.1 skjuter upp utlösningen och kuken är lite halvstor/hård hela helgen.
Hoppas det klarade upp det, är ingen expert och tar knappt själv potensmedel längre men har ganska mycket erfarenhet från när man festade loss och brukade alla möjliga piller frekvent!