2021-04-13, 13:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Helt klart att sängarna borde vara avstängda under dagtid. Även soffan då de bara hade gått och lagt sig där istället i protest. Sedan som gräddet på moset så borde de förbjuda mössor och putta burk.

Om jag inte minns fel så var sovrummen stängda förra året under robinson veckan för att det inte finns sängar i riktiga robinson.

Dom borde göra samma nu. Inte fan fanns det sängar under stenåldern. Åtminstone under dagen borde det vara stängt till sovrummen.

Jag skulle vilja ha två som vaktar elden i skift hela natten. Dom ska få klubba ner sitt käk (ni vet sån maskin på tivoli där man slår på grejer som poppar upp ur olika hål), den med mest poäng får mest mat och sen vidare.
Dom ska få tillverka saker av olika material, sen lägga ut det på auktion för tittarna. För pengarna kan dom köpa in något dom behöver till nån tidsperiod mm mm.

Nu är det lite filtar i soffan, svart kladd i ansiktet och nån maskeradklädsel bara. Som vilken annan dag som helst i BB huset 🤷‍♀️
2021-04-13, 13:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
När Mergim får frågor om sitt kärleksliv/ex/typ av tjej han blir intresserad av blir det alltid så oerhört konstlat och krystat. Han tar sin tid att svara på alla frågor precis som man själv gjorde när man ljög om något i mellanstadiet.

Enda sympatin jag har för honom är just hur han inte kan vara ärlig om sig själv.
Han och Adrian har samma problem. Båda låtsas gilla tjejer men skulle sätta på Joel alla dar i veckan om dom fick chansen.
2021-04-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Problemet med öppna nomineringar är att det ändå finns risk för mindre drama. Folk kommer typ lägga på jackie och säga "för att hon kom in sist" och sen taktiskt lägga på nån annan med minst röster eftersom dom hör hur andra röstar.

Om det blir hemligt för deltagarna hur dom nominerar kan det nog bli lite överraskningar för dom. Folk kommer vilja ta ut dom som dom tror är starka och hot mot miljonen osv. Där kan det bli att dom nominerar nån som dom ändå står nära för att det är ett hot mot vinsten.
Eller hur? Just nu är det ju lätt för dem att nominera Jackie och Mergim då de var sist in. Men om de är lite smarta så pakter de ihop sig istället och röstar tillsammans. Det är ju det BB vill genom att ge en röst till det vinnande laget.
2021-04-13, 13:43
Medlem
Varför ska de lata idioterna ha "stenåldersfest"? De förtjänar fan ingen fest.
Medlem
Det är väl omöjligt att Gamnacken kommer hänga löst denna vecka va?
Jag har fan hoppats på det sedan dag ett nu!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vilka skulle stå i köket? Peddot och Morsgrisen kommer göra ALLT för att slippa undan. Men ja, brevet borde ha skrivit att Rovjudith var bannlyst ifrån köket.

Jag tror det var Dennis men kan ha fel.. Fan minns inte. Dennis anmälde sig frivilligt typ. Han sa att han varit minst där eftersom han inte varit i huset så länge.

Nån annan kanske minns? Inte var det Judith iaf. Och Adrian blev det inte, han hävdade att han varit i köket massor
Medlem
Dukanva85s avatar
Fasen vad jag kan sakna tiden då man var tvungen att vinna tävlingar för att få råd med mat och tobak.
2021-04-13, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxyo
Varför ska de lata idioterna ha "stenåldersfest"? De förtjänar fan ingen fest.

Fast vi förtjänar att se fest efter en stendöd dag
2021-04-13, 13:44
Medlem
Citat:
Om jag inte minns fel så var sovrummen stängda förra året under robinson veckan för att det inte finns sängar i riktiga robinson.

Dom borde göra samma nu. Inte fan fanns det sängar under stenåldern. Åtminstone under dagen borde det vara stängt till sovrummen.

Jag skulle vilja ha två som vaktar elden i skift hela natten. Dom ska få klubba ner sitt käk (ni vet sån maskin på tivoli där man slår på grejer som poppar upp ur olika hål), den med mest poäng får mest mat och sen vidare.
Dom ska få tillverka saker av olika material, sen lägga ut det på auktion för tittarna. För pengarna kan dom köpa in något dom behöver till nån tidsperiod mm mm.

Nu är det lite filtar i soffan, svart kladd i ansiktet och nån maskeradklädsel bara. Som vilken annan dag som helst i BB huset 🤷‍♀️
Fasiken Flippen, Meter Television borde anställa dig du har de bästa ideerna.
2021-04-13, 13:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag tror det var Dennis men kan ha fel.. Fan minns inte. Dennis anmälde sig frivilligt typ. Han sa att han varit minst där eftersom han inte varit i huset så länge.

Nån annan kanske minns? Inte var det Judith iaf. Och Adrian blev det inte, han hävdade att han varit i köket massor
Där talar i alla fall Adrian sanning. Han är väl den som vistats i köket så fort han känt av sin hunger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hörde ni inte igår när Jacki sa att Nardos borde bli nästa BB-ankare? Effektivt sätt att VERKLIGEN döda progammet..

Det var Simon som sa det ute på gården.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det är väl omöjligt att Gamnacken kommer hänga löst denna vecka va?
Jag har fan hoppats på det sedan dag ett nu!

JOEL då? Alltså gamnacken kan få lämna men jag är så evinnerligt jävla trött på cockblockande och sjungande frågetecknet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in