2021-04-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tycker det börjar bli dags för Adrian att ta ett snack med Madde nu. Vill han absolut inte ha något i huset nu, dag 70 eller dag 99 så får han säga det. Han säger att han vill ta det ”dag för dag”. Det kommer inte komma en enda jävla dag i det där huset när han vill ha henne och hon väntar. Så SÄG DET så vi blir av med denna skit

Tror att han medvetet inte vill vara ärlig...för att "behålla" henne för spelet skull.
Medlem
Jag hoppas verkligen folk väljer att nominera Mergim, han har stannat alldeles för länge nu
Bannlyst
Vem vill ni ha ut om Mergim sitter mot Jackie på måndag?
2021-04-13, 11:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tycker det börjar bli dags för Adrian att ta ett snack med Madde nu. Vill han absolut inte ha något i huset nu, dag 70 eller dag 99 så får han säga det. Han säger att han vill ta det ”dag för dag”. Det kommer inte komma en enda jävla dag i det där huset när han vill ha henne och hon väntar. Så SÄG DET så vi blir av med denna skit
Han har sagt att han vill INTE stressa fram ngt han vill ta det lugnt med Madde lära känna henne bättre då tar han det slow, Madde sade det dem TAR det slow och ska dejta på utsidan vilket av det han säger förstår du inte???

Allt hänger på hans religion som Katolik vissa saker är han bekväm med att göra i huset sedan andra är han inte det då det sker framför kameror, Krama och annat i en soffa fungerar men sedan så blir han obekväm av sig bara svälj acceptera det inget annat!
2021-04-13, 11:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Räcker med ett som svar på Mergim!
Senast redigerad av DjPutte 2021-04-13 kl. 11:26.
2021-04-13, 11:26
Medlem
Jag orkar inte med Mergim längre!'
Fy fan asså!!! Skicka hem han till Hässleholm, helst igår!!
2021-04-13, 11:28
Medlem
DET VAR VÄL ETT JÄVLA DALTANDE MED DELTAGARNA. Saknas ryggrad i produktionen. Har de alla typ gjort magoperation förresten? De var ju smällfeta förra året! Kan sätta min högra pungkula på att Rosanna Charles eller Johanna Nordström var en utan dom, båda är riktigt feta kossor
2021-04-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han har sagt att han vill INTE stressa fram ngt han vill ta det lugnt med Madde lära känna henne bättre då tar han det slow, Madde sade det dem TAR det slow och ska dejta på utsidan vilket av det han säger förstår du inte???

Allt hänger på hans religion som Katolik vissa saker är han bekväm med att göra i huset sedan andra är han inte det då det sker framför kameror, Krama och annat i en soffa fungerar men sedan så blir han obekväm av sig bara svälj acceptera det inget annat!

alla vi andra har förstått att han inte har minsta intresse för henne men tydligen inte du då. Du får vänta och se att det inte kommer hända ett skit mellan dem på utsidan heller, kan sträcka mig så långt att han KANSKE kan gå med på att träffa henne en gång för att det ska se "bra ut" och hon ska slippa känna sig totaldissad men mer än så kan du bara ta och glömma nu med en gång, helst igår.

Fattar inte att du inte ser det uppenbara utan fortfarande tror att det finns en chans, möjligtvis när grisar kan flyga o helvetet fryser till is, men inte annars...
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-04-13 kl. 11:34.
Medlem
lillaflippens avatar
Såg imorse att dom gick in i annexet.

Nu då? Vad gör dom? Har dom fått uppdrag eller uppgift? Vet dom om att det är dags att nominera? Eller har det varit dött som vanligt? Det här var inte så kul att se på...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Mergim
2021-04-13, 11:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Mergim 1 miljon gånger om
2021-04-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Jag har hört exakt vad han har sagt likaväl som jag har hört allt hon sagt. Men ord betyder noll när handlingen säger annat. Han ger henne INGENTING. Jag tycker för hennes skull att hon borde ha lagt ner för längesen, men hon vägrar ju se.

Jag skiter i vilken religion han har. Det har gått fem(?) veckor sen Madde kom in, han förhalar det hela tiden. Han säger att ”det måste klicka”. Hon fattar inte att klicket inte finns där, hon tror ju att om hon väntar en vecka eller tre veckor så kommer han bli kär i henne. Det kommer inte ske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in