2021-04-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Är namnet på filen som anger datum och tid när du tog bilden? Då kan dom kolla vem som hade konversationen den tiden så har dom nypt dig? Står ju på sekunden.

Eller så har jag såklart manipulerat namnet..
2021-04-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Säger "Adjö" varje kväll. Lämnar aldrig
Skål, dessa herrar är så underbara! Kort stubin och beroendeproblematik - love it.
2021-04-13, 01:30
Medlem
PussyLiquors avatar
Vad brukar ni svara om ni mot all förmodan får en target som undrar vad hjärtat (fysisk kontakt ej möjlig) betyder? Tycker den är lite knepig faktiskt.
2021-04-13, 02:03
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Vad brukar ni svara om ni mot all förmodan får en target som undrar vad hjärtat (fysisk kontakt ej möjlig) betyder? Tycker den är lite knepig faktiskt.
Berätta att du får många mess från kåta män och har lagt in den inställningen själv så ingen skriver
2021-04-13, 06:24
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Eller så har jag såklart manipulerat namnet..

Lite ovanligt att välja något så exakt som filnamn på egen hand. Räcker ju att döpa den till bild bara. Klart du inte skulle kunna erkänna det.

Många som inte tänker på sånt iaf.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-13 kl. 06:34.
2021-04-13, 06:25
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:

Spela dum och ställa många dumma frågor ("dum blondin" stilen) brukar alltid fungera för mig lol; även i denna situationen. Dels får du alltid många frågor som du kan ställa på köpet av att spela sådan men det lyckas också med att låta lite feminin (vara lite smått korkad, många frågor etc). Rätt skönt; blir att man inte alltid behöver svara targets in i minsta detalj på allt de frågar heller men man håller ändå igång konversationen med frågor så de inte tappar intresset. Man är lite "svävande" och "hal" helt enkelt; tror många nämnt det tidigare. Sen finns det givetvis situationer som kräver att man svarar ordentligt och inte svävar lika mycket.

Dags att börja skriva, ha en fin dag mina kåta kvinnor men lova att ses ok?
2021-04-13, 07:04
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Berätta att du får många mess från kåta män och har lagt in den inställningen själv så ingen skriver
Tack gubben!
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Spela dum och ställa många dumma frågor ("dum blondin" stilen) brukar alltid fungera för mig lol; även i denna situationen. Dels får du alltid många frågor som du kan ställa på köpet av att spela sådan men det lyckas också med att låta lite feminin (vara lite smått korkad, många frågor etc). Rätt skönt; blir att man inte alltid behöver svara targets in i minsta detalj på allt de frågar heller men man håller ändå igång konversationen med frågor så de inte tappar intresset. Man är lite "svävande" och "hal" helt enkelt; tror många nämnt det tidigare. Sen finns det givetvis situationer som kräver att man svarar ordentligt och inte svävar lika mycket.

Dags att börja skriva, ha en fin dag mina kåta kvinnor men lova att ses ok?
Tack för tipset!

Lovar att ses, i helgen? Love&Kisses
2021-04-13, 08:09
Medlem
Läste att det ska finnas någon script eller något? Men kan inte hitta det när jag googlar. Hur undviker man copy/paste blockeringen också? Någon som kan hjälpa mig, snälla.

Tack!
2021-04-13, 09:14
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Tack gubben!

Tack för tipset!

Lovar att ses, i helgen? Love&Kisses

Inga problem man, lycka till idag inne i chatten, men vart bor du?

Blev precis klar med ett pass. Första gången jag såg en target-användare som jag faktiskt känner rätt så väl irl. Har ändå kört med detta ett tag. Fick typ en existensiell kris haha. Någon som varit med om detta? Dat feel när alla sorters absurda dick pics inte påverkar en det minsta men en sån här grej gör att man stannar upp och får en tom stirr-blick in i skärmen i fem minuter. feelsweirdman
2021-04-13, 12:03
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:

Blev precis klar med ett pass. Första gången jag såg en target-användare som jag faktiskt känner rätt så väl irl. Har ändå kört med detta ett tag. Fick typ en existensiell kris haha. Någon som varit med om detta? Dat feel när alla sorters absurda dick pics inte påverkar en det minsta men en sån här grej gör att man stannar upp och får en tom stirr-blick in i skärmen i fem minuter. feelsweirdman
Tack o lov så har jag inte varit med om det.
2021-04-13, 12:21
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:

Såg min pappa i chatten det där e weird
2021-04-13, 13:27
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Såg min pappa i chatten det där e weird

not my proudest fap

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto