2021-04-13, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför åker inte tjackie hem, är hon hemlös?

Hon bor i en bostadsrätt och varför skulle hon vara hemlös?
2021-04-13, 05:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha bästa jag läst ikväll, väntar med spänning nu
Jag däckade hahahaha FAN
2021-04-13, 06:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Njääee men nu märks det IGEN, precis som under heta stolen idag, att Tjackie är så off. Hon pratar och folk ba ??va säger du??

det är plågsamt
och tycker synd om henne
och jag tycker synd om de andra
och jag tycker synd om mig själv som måste skåda detta

mest synd om mig föscthåru
Du! Det är sant. Heta stolen var så jävla taskig. De bara "den frågan har redan besvarats..." jaha!? Kunde de inte BERÄTTA vad svaret var den gången då? Är det fler som ser vad de gör mot Tjackie?

Och ja, hon är jobbig. Fan. Vilken jävla situation. 😂
2021-04-13, 06:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag däckade hahahaha FAN

Vad fan! Jag som tom satt redo med papper och penna för att anteckna dina kortuppgifter. Men mest besviken för att jag inte fick läsa roliga inlägg här, som det lätt kan bli efter lite benzo
2021-04-13, 06:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Du! Det är sant. Heta stolen var så jävla taskig. De bara "den frågan har redan besvarats..." jaha!? Kunde de inte BERÄTTA vad svaret var den gången då? Är det fler som ser vad de gör mot Tjackie?

Ja dom är vidriga mot henne. Jag ser hellre folk som gapar och skriker på någon än denna tysta utfrysning.
Dessutom, ja hon är jobbig enligt många med sin sång osv, men hon har väl egentligen inte varit elak mot någon?

Man märker hur folk liksom tystnar och avslutar diskussioner när hon vill vara delaktig, hur blickar ges bakom hennes rygg osv.

Fan, ge henne en chans iaf. Man behöver inte bli bästa vänner men man behöver inte frysa ut någon.
2021-04-13, 07:03
Medlem
Citat:
Ja dom är vidriga mot henne. Jag ser hellre folk som gapar och skriker på någon än denna tysta utfrysning.
Dessutom, ja hon är jobbig enligt många med sin sång osv, men hon har väl egentligen inte varit elak mot någon?

Man märker hur folk liksom tystnar och avslutar diskussioner när hon vill vara delaktig, hur blickar ges bakom hennes rygg osv.

Fan, ge henne en chans iaf. Man behöver inte bli bästa vänner men man behöver inte frysa ut någon.

Kunde inte sagt det bättre, riktigt dåligt beteende. Tyst mobbing är det värsta ja jo erkänner hon kan va störig. Men skulle aldrig frysa ut någon pga det.
2021-04-13, 07:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Kunde inte sagt det bättre, riktigt dåligt beteende. Tyst mobbing är det värsta ja jo erkänner hon kan va störig. Men skulle aldrig frysa ut någon pga det.

Dessutom tror jag att hon inte skulle vara lika "störig" om dom inte frös ut henne. Jag tror att hon så gärna vill vara "en i gänget" att hon försöker men inte får något som helst gensvar och då försöker hon ännu mer och upplevs då som störig.

Dessutom får man inte glömma att innan hon kom in var det rena rama kumbaya sekten där inne. Och jag kan tänka mig att hon blivit castad för att skapa lite liv därinne och det vet hon. Hon försöker nog både tillmötesgå det hon blev castad för samt hitta en plats i en grupp som gärna ser sig som en familj, systrar och bröder, som pussas, kramas och smeker varandra
2021-04-13, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
mergim sa varför ifrågasätter ad bara mig och kallar dig (nardos) söt o garvar med dig. för ad sa, vad har mergim med det här o göra, när nardos skulle förklara hur saken kom upp. adrian menade inget egentligen

Det förklarar saken , han behöver jobba med sina demoner, det är onormalt att reagera så starkt i just detta sammanhang.
2021-04-13, 07:44
Medlem
Pimmus avatar
Citat:

Håller med.!
2021-04-13, 07:51
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sant. Dennis lär vilja ta det vidare med PH Tanja. Han är inte riktigt nöjd med skånskan som inte släpper till. Frågan är hur länge BB kommer hålla PH Tanja i koppel för att inte supa ner sig och visa vaginan stup i kvarten när hon är aspackad och får blackouts. De hade säkert redan legat om alkoholen var fri för henne. Hur ligger Peddo till är det redan över efter knullet eller vill han ha mer. Emelie verkar ju vara ute efter Dennis när de har supit så där känns det lite kört just nu.

Har väldigt svårt att se det hända. Tycker att Dennis bara verkar ha ögon för Emelie och Tanja är inte dum. Hon skulle inte hålla på med någon som någon annan tycker om.
2021-04-13, 07:54
Bannlyst
Nu kommer väl den jävla flatan springa runt och vara mallig.

Lääääget kiiiingen???
2021-04-13, 07:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Verkligen. Det mest sorgliga är att många av oss som ser vad som händer kring Tjackie inte heller orkar med henne... Som åskådare till spektaklet tycker man synd om henne men hade likväl haft otroligt svårt för henne IRL förmodligen story of her life och det är fan sorgligt. Det finns ingenting ont i henne alls. Hon är gullig men extremt jävla framfusig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in