2021-04-13, 01:47
Medlem
Ridnes avatar
Tanja och Jaqi undrar varför ljuset är släckt i turkosa sovrummet när ingen sover... Det är ju faktiskt ofta så. Undrar om det är medvetet av produktionen eftersom DC är i rosa 100% av tiden varje kväll när de lagt sig. Kan inte komma ihåg när jag senast såg turkosa rummet på DC vid läggdags.
2021-04-13, 01:48
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Japp, han surnade till lite förut också när hon inte ville bli upphånglad mot duschväggen när hon smorde in ansiktet. Hajade till lite på hans ton.
Dennis är på Emelie väldigt mycket. Det räcker för fan att man klänger på nätter och fester.
2021-04-13, 01:50
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja och Jaqi undrar varför ljuset är släckt i turkosa sovrummet när ingen sover... Det är ju faktiskt ofta så. Undrar om det är medvetet av produktionen eftersom DC är i rosa 100% av tiden varje kväll när de lagt sig. Kan inte komma ihåg när jag senast såg turkosa rummet på DC vid läggdags.
Absolut, då har produktionen en ursäkt att de måste filma rosa sovrummet för att deltagarna i det turkosa sovrummet ''sover''.

Jag har också reagerat på att det släcks där inne när ingen sover.
2021-04-13, 01:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det förnekar jag inte heller men vem mer har hon legat med i BB? Ingen, så att försöka slutshamea henne gör mig riktigt förbannad. Hon gillar att mysa - har hon sagt själv - men just efter poolkvällen gick båda över sin gräns, mer än de faktiskt ville tror jag. Sen var ju Tanja apfull i sängen så där hade han tur att han inte åkte på oaktasm våldtäkt eller vad fan det heter.

Hon gillar att mysa, hon gillar att knulla, hon har haft tvåsiffrigt antal sexpartners enligt egen utsaga, men aldrig varit kär..

Jag förstår inte riktigt vem det är som slutshamear henne.
2021-04-13, 01:51
Medlem
Mouchinos avatar
Uppmanade inte Mergim alla att gå och sova för ett tag sen? Varför går han inte och lägger sig då?
2021-04-13, 01:52
Medlem
Rudiebois avatar
Detta påminner om Fucking Åmål när Agnes plockar fram rakbladen till klassiska toner.
Vad i helvete är det som pågår?! Är detta verkligen BigBrother?!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Dennis är på Emelie väldigt mycket. Det räcker för fan att man klänger på nätter och fester.
Känns mest som julgrisen vill åt prettyboy. Kan ha fel bara kollat snart två veckor, men bilder säger inte fel.
Medlem
1754s avatar
Ojoj, så Adrian har tagit Narnias sida av sängen. Ojojojoj.....
2021-04-13, 01:53
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Uppmanade inte Mergim alla att gå och sova för ett tag sen? Varför går han inte och lägger sig då?
Det var produktionen som sa till honom att alla skulle lägga sig.
2021-04-13, 01:56
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon är den enda som kör på den hon verkligen är. Folk måste ha någon de innerligt kan slänga skit på. Hon kör sitt race och jag gillar henne för det. Klart att överviktiga eller mindre lyckade människor inte gillar det. Det måste alltid finnas med en stygg och hemsk människa gärna med lite temperament som man måste kasta skit på. Tjackie är skön på det sättet att hon inte besväras av det.

Du som nyligen börjat kolla på BB. Vill även upplysa dig om att Jackies mor begick sj.mord när Jackie var runt 6-års åldern.

Snälla rätta mig någon, ifall jag har fel?

Jag vill verkligen se Tjackie i final, även om det aldrig lär ske.
PK svenssons vill se såna som tråk AD och HBTQ Joel i final.
Tanja har redan sitt på det torra. Hon är en av dom givna och klara finalisterna.
2021-04-13, 01:57
Medlem
likebananass avatar
Haha.
Albanbögen har hittat sin Lennie.
2021-04-13, 01:57
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Prettyboy är den som spelar som en smooth operator. De samlas runt honom som flugor runt skit. Han väljer afrikanskan för hon lär ge skinheaden röster. Han enablar henne varje dag. Snyggt spel.

Skönt att fler och fler börjat genomskåda AD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in