2021-04-13, 01:34
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Nej men usch!! Jag lär aldrig glömma när Tanja skulle göra kokosbollar och slickade fingrarna, knådade smeten, åt från smeten osv osv. Samtidigt märker man ju hur skitit huset ser ut, alla behöver hygien tips asap!

Märkligt det inte varit mer magsjuka i huset.
Kvällen Luis spydde som ett svin ikapp tillsammans med Simon, tror jag faktiskt var en släng av magsjuka.
2021-04-13, 01:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Nej men usch!! Jag lär aldrig glömma när Tanja skulle göra kokosbollar och slickade fingrarna, knådade smeten, åt från smeten osv osv. Samtidigt märker man ju hur skitit huset ser ut, alla behöver hygien tips asap!

Mhm.. kleta och kladda med kokosbollar med långa naglar och ringar blandat med saliv. Yummey
2021-04-13, 01:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tjackie är åtminstone ärligast där inne.

Jag rådiggar Tjackie. Fattar inte denna avsky gentemot henne?
Är det bittra lattemorsor som inte fått skott i råttan på flera år som avundas Tjacket eller vad f-n är det frågan om?
Hon är som en blond mildare version av Jullan. Helt fantastisk!
2021-04-13, 01:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag kan inte ha drömt om pool-knullet som BB vägrade filma. Det avbrott nästan 20 min den kvällen.
Jag kan FAAAN inte ha drömt detta
Nej nej, jag menar bara att jag inte såg något definitivt hända i just poolen. Jag tabbar ofta ut mellan olika flikar, och om det förekommit knullande i poolen så är det något jag har missat. Men, jag har inga som helst tvivel om Pedram tryckte in den i Tanja senare samma natt, under täcket.
2021-04-13, 01:39
Medlem
Fy fan, Madde fakeskrattar och gör allt för att få Adrians uppmärksamhet, äldst i huset men beter sig som yngst!!
Medlem
Rudiebois avatar
AD såg på oskyldiga Madde med avsky i blicken när hon rulmade ut ur sängen, medan alla andra masspsykos-skrattar.

Nu skedade Rimmet AD en snabb sekund
Medlem
Ridnes avatar
Det är så synd att Judith är i turkosa sovrummet för av den anledningen orkar jag aldrig ha på den kameran. Hennes jävla monologer om sin personliga utveckling och om hennes problem är jag utled på.
2021-04-13, 01:42
Medlem
Citat:
Har han redan gått vidare från Emelie? Var det frisyren som gjorde sitt?
Taktik tror jag för att göra Emelie svartsjuk
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag rådiggar Tjackie. Fattar inte denna avsky gentemot henne?
Är det bittra lattemorsor som inte fått skott i råttan på flera år som avundas Tjacket eller vad f-n är det frågan om?
Hon är som en blond mildare version av Jullan. Helt fantastisk!
Hon är den enda som kör på den hon verkligen är. Folk måste ha någon de innerligt kan slänga skit på. Hon kör sitt race och jag gillar henne för det. Klart att överviktiga eller mindre lyckade människor inte gillar det. Det måste alltid finnas med en stygg och hemsk människa gärna med lite temperament som man måste kasta skit på. Tjackie är skön på det sättet att hon inte besväras av det.
Medlem
H E L V E T E vilken jävla ljudnivå det är. Vad fick dom i hinkarna?

Varför tittar jag ens?
(Obs, retorisk fråga. Är uppenbart dum i huvudet och möjligen voyeuristiskt lagd )
2021-04-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Taktik tror jag för att göra Emelie svartsjuk

Japp, han surnade till lite förut också när hon inte ville bli upphånglad mot duschväggen när hon smorde in ansiktet. Hajade till lite på hans ton.
2021-04-13, 01:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
AD såg på oskyldiga Madde med avsky i blicken när hon rulmade ut ur sängen, medan alla andra masspsykos-skrattar.

Nu skedade Rimmet AD en snabb sekund
Prettyboy är den som spelar som en smooth operator. De samlas runt honom som flugor runt skit. Han väljer afrikanskan för hon lär ge skinheaden röster. Han enablar henne varje dag. Snyggt spel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in