Möglet är bara ett faktum.
Philadelphiaost är känt för att vara ytterst känsligt för sådant äckleri.
Med vänliga hälsningar från en som avgudar Philadelphiaost
Skulle bli fett lack om jag bodde i ett hus där folk drack ur mjölk-och juiceförpackningar och grävde runt med sina otvättade fingrar i maten.. Jag kanske är pedantisk men jag tycker det är vidrigt
Narcos själv käkade rakt ur en kastrull mitt på natten med en sked och la tillbaka den cirka några veckor sedan.
Dagen efter var hon där och gormade hur äckligt det var när folk smakade av maten med samma sked. Snacka om att kasta sten i Glasman
Du måste vara efterbliven! Den kvällen gick alla för långt och efter det har Pedram och Tanja i prinicip sovit i olika sängar varje natt. Pedram har grinat över ett ex utanför som han vill fria till och hur Tanja tänker vet jag inte men måla fan inte ut henne som någon hora! Det är bara äckligt!
Hon är absolut inte hora. Hon har ett jobb som fuckboys i såpor. Har du legat under en sten de sista 10 åren. Sådant är upplagt på förhand. Skulle inte förvåna mig om Dennis blir nästa skalp.
Tråden är lika tråkig som programmet. Verkar som det är Tanjas fanclub som tagit över. Har sällan läst så mycket dravel som här. Skiter i både BB och denna tråd från och med nu.
Vinkevink, stäng dörren på vägen ut
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-13 kl. 01:20.
Skulle bli fett lack om jag bodde i ett hus där folk drack ur mjölk-och juiceförpackningar och grävde runt med sina otvättade fingrar i maten.. Jag kanske är pedantisk men jag tycker det är vidrigt
Är villig att hålla med. Även om man bor själv så är det snuskigt
Tråden är lika tråkig som programmet. Verkar som det är Tanjas fanclub som tagit över. Har sällan läst så mycket dravel som här. Skiter i både BB och denna tråd från och med nu.
Lugn nu förhelvete.
Dina inputs behövs här. Kom tillbaka!
Hon är absolut inte hora. Hon har ett jobb som fuckboys i såpor. Har du legat under en sten de sista 10 åren. Sådant är upplagt på förhand. Skulle inte förvåna mig om Dennis blir nästa skalp.
De sista 10 åren? Sen hon var 12 eller vad snackar du för skit? Upp till bevis då! Skalp? Emelie är väl den som jagat skalper i så fall. Du kan fan inte ha tittat på en minut av liven ens. Jisses!
Du har rätt. Finns dessutom anställda för att driva på vissa händelser. Allt är snyggt orkestrerat.