Citat:
Ursprungligen postat av
Catsanddogs
Jag älskade Tanja på PH!! Hon var absolut min favorit där. Däremot så kunde hon bli riktigt arg och skrika rakt ut när hon blev frustrerar och arg. Den sidan har ni som endast sett henne på BB inte fått se, men den här tjejen han tända till riktigt ordentligt om man provocerar henne nog. Men jag älskar Tanja i BB! Hon förtjänar lätt att vinna.
Jo absolut. Däremot har hört poddar hon var med i och människor kom med drama ifrån ex on the beach som Arvid och Bella. Därav lackade hon för de spred dålig energi varje kväll och fest bland annat och det var pakter osv så klart att man tänder till tillslut.
Det enda jag har sett här är när hon vart inne i 2 veckor och de fylle äter och Nardos och Simon alltid smågnabbades då sa hon till, men inte det flippandet man sett i PH. Men hon är en positiv tjej, men PH är mer paktande och drama ifrån utsidan som påverkade i huset så jag förstår henne där. Plus man får inte glömma att de får dricka hur mycket det vill varje kväll i Mexico till skillnad ifrån BB