2021-04-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Jag älskade Tanja på PH!! Hon var absolut min favorit där. Däremot så kunde hon bli riktigt arg och skrika rakt ut när hon blev frustrerar och arg. Den sidan har ni som endast sett henne på BB inte fått se, men den här tjejen han tända till riktigt ordentligt om man provocerar henne nog. Men jag älskar Tanja i BB! Hon förtjänar lätt att vinna.
Jo absolut. Däremot har hört poddar hon var med i och människor kom med drama ifrån ex on the beach som Arvid och Bella. Därav lackade hon för de spred dålig energi varje kväll och fest bland annat och det var pakter osv så klart att man tänder till tillslut.

Det enda jag har sett här är när hon vart inne i 2 veckor och de fylle äter och Nardos och Simon alltid smågnabbades då sa hon till, men inte det flippandet man sett i PH. Men hon är en positiv tjej, men PH är mer paktande och drama ifrån utsidan som påverkade i huset så jag förstår henne där. Plus man får inte glömma att de får dricka hur mycket det vill varje kväll i Mexico till skillnad ifrån BB
Senast redigerad av Jen1n1 2021-04-13 kl. 00:51.
2021-04-13, 00:48
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Skona dina sista slantar o säg upp skiten redan idag. Det blir inte roligare än såhär.
Själv köpte man skiten för det var rea. Kommer säga upp abonnemanget lagom till BB slutar
Har ju hockeyn och slog på för två veckor sedan. Kollar ändå sporadiskt men fattar inte hur någon engagerar sig. Vill kolla nu när de nominerar varandra det brukar vända där. Hoppas de visar hur de har röstat för varandra. Mergim kommer säkert lacka hårt, lär ju åka ut nästa vecka. Är den PH Tanja som är favvo, hon har ju precis avslutat PH så det vore märkligt om hon inte kammar hem millen. Kidsen fixar det
2021-04-13, 00:49
Medlem
Jag brukar gilla att ta dag för två dagar
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Adrian borde få ha tvångströja och spottskydd runt huvudet i fall Kunskapsfågeln ska kunna vistas riskfritt i big brother 😂

Och kyskhetsbälte så hans tudelade prinskorv inte får för sig att leva sitt eget liv
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Undrar varför BB inte visar något alls från samtalet Madde och Emelie haft länge på uteplatsen
Intressantare se reklampelarna för BB Mergim & Nardos dansa loss liksom ger ett mervärde NOT...
2021-04-13, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nu får ni ta och kamma er! Tanja och Dompa
tanja är mer som hans "grabb" men sen tror jag dompan gör en fuling här. Han har pratat om tess inför emelie och håller nu på och småflirtar med tanja för att göra henne svartsjuk.Slutsats emelie kommer bli mer intresserad av att kjamas med dompa.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tror om Mergim skulle gå för långt med Jaqi så kommer hon inte vara lika mild som Frida, börjar han med för mycket attityd mot henne så kommer hon att hugga! Hoppas nästan det för han behöver tas ner på jorden.
Medlem
Någon som vet om Adrian tar allting dag för dag fortfarande?
2021-04-13, 00:51
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Du har rätt. Stänger nog av för ikväll och fortsätter imorgon för ikväll lär det inte hända så mycket mer än lite gråt, lite larvigt tjafs, nån puss och sen bråk om att vissa vill sova och ha tyst.

Släcker ner jag med.

Det är 13 deltagare och 7 veckor kvar. Nästan två pers per vecka. Det kommer bli slakt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tanja är mer som hans "grabb" men sen tror jag dompan gör en fuling här. Han har pratat om tess inför emelie och håller nu på och småflirtar med tanja för att göra henne svartsjuk.Slutsats emelie kommer bli mer intresserad av att kjamas med dompa.

Ja, hon kan gott få jobba för lite Dompa löve
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Adrian borde få ha tvångströja och spottskydd runt huvudet i fall Kunskapsfågeln ska kunna vistas riskfritt i big brother 😂
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimg.fruugo.com%2Fprodu ct%2F2%2F37%2F83036372_max.jpg&imgrefurl=https%3A% 2F%2Fwww.fruugo.se%2Fpapegoja-mossa-vuxen%2Fp-30155696&tbnid=lDNzYWKAvPo4KM&vet=12ahUKEwijne_ilv fvAhXYzyoKHUfDAHcQMygCegUIARDMAQ..i&docid=TsoMgO10 v4ERvM&w=684&h=1189&itg=1&q=papegoja%20med%20m%C3% B6sse&ved=2ahUKEwijne_ilvfvAhXYzyoKHUfDAHcQMygCegU IARDMAQ
jag har hittat den ultimata mössan till adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jo absolut. Däremot har hört poddar hon var med i och människor kom med drama ifrån ex on the beach som Arvid och Bella. Därav lackade hon för de spred dålig energi varje kväll och fest bland annat och det var pakter osv så klart att man tänder till tillslut.

Det enda jag har sett här är när hon vart inne i 2 veckor och de fylle äter och Nardos och Simon alltid smågnabbades då sa hon till, men inte det flippandet man sett i PH. Men hon är en positiv tjej, men PH är mer paktande och drama ifrån utsidan som påverkade i huset så jag förstår henne där. Plus man får inte glömma att de får dricka hur mycket det vill varje kväll i Mexico

Ja men precis! Håller med. Tanja sa det själv på BB. Adrian hade sagt att han sett hennes ”andra” sida på PH. Men då sa hon att det krävs jävligt mycket för henne att bli så. Men jag kan tänka mig att varenda jävel hade lackat som henne om man blev satt i en sådan miljö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in