2021-04-13, 00:33
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Konstigt hon har ju tränat mycket

Ser du att midjan är lika bred som höften? Inte snyggt.
Medlem
__Alez__s avatar
Simon och Tanja har verkligen haft oflyt att deras närmaste åkt.
Simon har många. Båda hade Ponne gemensamt. Tanja är verkligen inte samma Tanja som när Ponne var där inne.
Medlem
Ridnes avatar
Alltså..HUR underbar är Tanja?! Alla behöver en Tanja som vän och peppare. Så himla fin och fantastisk är hon <3
Medlem
codemeds avatar
Är Tanja verkligen såhär fin människa? Helt sjukt. Har aldrig sett PH eller något annat. Men tjejen verkar helt jäkla sjukt fin på alla sätt. Vilken tjej!
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok börjar verkligen inse att BB vill nog ha tittare i åldern 15-22.

Har aldrig skådat ett liknande skoldisco för "vuxna", där det ska tiktok dansas, göra danser ihop, dansa i takt och likadant och gapa rätt ut. Vad fan är detta?
Den sämsta BB i historien
2021-04-13, 00:34
Medlem
1754s avatar
Har Narnia inte tvättat sitt hår därinne? Tänkte på tjafset mellan Adrian och henne som verkade vara häromdagen.

Att hon inte tvättar sig mellan benen och tuttarna vet vi eftersom hon duschar i bikini.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
annan del av köping disco woot woot

the tanja ,dennis,simon show ftw

skicka hem statisterna och idi amins dotter.
Annan del a Köping har 10 ggr fler tittare så de kan tänja på gränserna lite mer, det här är gör kissen som inte går i plugget
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan gamle gode Rudieboi, minns sedan förra året. Håller med Alex var ju kung i jämförelse. Blir konfunderad när jag ser detta. Möte på 12-stegs programmet och andlig hjälp. Dessa skall vinna millen. Var är hjälten i år. Man älskar inte varandra i BB

Haha ja förra året var tider det.
Bara se på Flashback hur torftigt det varit.
BB lever på sista versen.
Det går inte att ha det såhär. Det går bara inte. Något STORT måste hända och då syftar jag inte på Megalodon Judd eller Amolia.. utan på något riktigt STORT!
Annars är detta ett dött koncept.
Kollar knappt längre. Det säger väl allt och det är cirkus 40 dagar kvar av skiten, om jag inte missminner mig
Bannlyst
Tanja och Dennis 🧐🧐🧐
2021-04-13, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Simon och Tanja har verkligen haft oflyt att deras närmaste åkt.
Simon har många. Båda hade Ponne gemensamt. Tanja är verkligen inte samma Tanja som när Ponne var där inne.
Vill typ veta vad det äer emmelie lurar madde med där ute på gården...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Dans, skratt och sång. Typisk fest igen.

Jag är nästan beredd på att tycka att dom bör casta rasister, homofober, HBTQ, invandrare och alla möjliga individer man verkligen vet är olika inför nästa säsong. Fan en massa kåkfarare kanske vad vet jag. Bara det händer något!

Men det löjliga jag skrev om att casta rasister, homofober, HBTQ och invandrare insåg jag precis faktiskt skulle ha varit ett jävligt intressant koncept. Jag hade gärna sett människorna utvecklas och se om dom ändrar åsikter och inställning.

Hursomhelst, var förra säsongen mer underhållande än denna ni som såg den? Handen på hjärtat. Det händer ju inget alls vad gäller drama. Jag gav nog Big Brother lite för stor och ärlig chans känner jag och alltid tänkt ja men nästa vecka så... Men nu börjar nomineringar så nu kanske det sker intriger? Men nu kanske jag tänker naivt igen. Denna säsong kan säkerligen gå till historien som den första där dom undvek tjafs, bråk och pakter.

Håller med dig där om castingen! Kollade förra året och det var definitivt mer drama då. Ska inte ljuga och säga att det faktiskt var mer underhållande, men mot slutet med all grovt paktande blev det nån slags mobbning som jag tyckte gick lite överstyr.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Snabb analys av Jackie, och min mening är inte att vara hård eller elak då hon uppenbarligen är skör. Hon känns konstant utanför då dom flesta ignorerar henne och det hon säger. Detta är dock självförvållat eftersom hon inte observerar människor i hennes närhet som tycker att hon är påstridig. Hon kanske förvirrar självförtroende med besserwisserhet? Hennes reaktion blir då för att få vara med i gänget alls, att hon desperat kastar in sig i gruppen på vilket sätt som helst bara hon syns. Hon tvingar folk att smaka hennes mat, kommer med massa orimliga kärleksförklaringar med ”älskling, baby, gullis” till människor hon knappt känt i 2 veckor. Samt kysser och kramar människor alldeles för mycket och länge.

Det känns så jobbigt att se detta, då hon själv är den som satt sig i denna positionen och hon ser inte det. 😬
Håller verkligen med!

Vad är det jag ser, bjuder Adrian på sig själv genom att galoppera runt soffgruppen??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in