2021-04-13, 00:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Det luktar nog ganska lökigt också efter allt studsande.

Jag tänkte faktiskt likadant som du först,
Men sen lyfte Rimmet på vänstra benet, som en ballerina och jag tror dom odörerna slår löklukten ur Megalodon’s armhålor med hästlängder.
2021-04-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Älskar simon men tanja är fan helt underbar. Om någon av de vinner är jag lycklig.
+++++++++++++++++++99999999999999999!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
2021-04-13, 00:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Svar: ja
Kort och koncist.

Hur mycket vi än ”avskydde” förra årets deltagare, så skulle jag göra vadsomhelst för att få tillbaka den säsongen.
Även klick-master samt Farstas egenutnämnda borgmästarn är välkommen att sitta runt bordet. Vadsomhelst utom denna plåga.

Fan gamle gode Rudieboi, minns sedan förra året. Håller med Alex var ju kung i jämförelse. Blir konfunderad när jag ser detta. Möte på 12-stegs programmet och andlig hjälp. Dessa skall vinna millen. Var är hjälten i år. Man älskar inte varandra i BB
2021-04-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inte lång tid! Emelie kommer gå igång nu och snacka skit för att styra nomineringarna så gott hon kan. Hon kommer go all Amilia nu.

Helvetet brakar loss
2021-04-13, 00:32
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-13 kl. 00:40.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Dans, skratt och sång. Typisk fest igen.

Jag är nästan beredd på att tycka att dom bör casta rasister, homofober, HBTQ, invandrare och alla möjliga individer man verkligen vet är olika inför nästa säsong. Fan en massa kåkfarare kanske vad vet jag. Bara det händer något!

Men det löjliga jag skrev om att casta rasister, homofober, HBTQ och invandrare insåg jag precis faktiskt skulle ha varit ett jävligt intressant koncept. Jag hade gärna sett människorna utvecklas och se om dom ändrar åsikter och inställning.

Hursomhelst, var förra säsongen mer underhållande än denna ni som såg den? Handen på hjärtat. Det händer ju inget alls vad gäller drama. Jag gav nog Big Brother lite för stor och ärlig chans känner jag och alltid tänkt ja men nästa vecka så... Men nu börjar nomineringar så nu kanske det sker intriger? Men nu kanske jag tänker naivt igen. Denna säsong kan säkerligen gå till historien som den första där dom undvek tjafs, bråk och pakter.

Låter som rena rama drömmen.
Men dessvärre bor vi i PK-Sverige
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Tanja saknar höfter. Hade de varit en aning bredare så skulle hennes bakdel se mycket snyggare ut.
Konstigt hon har ju tränat mycket
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Jag tänkte faktiskt likadant som du först,
Men sen lyfte Rimmet på vänstra benet, som en ballerina och jag tror dom odörerna slår löklukten ur Megalodon’s armhålor med hästlängder.

Megalodon!! 🤣
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok börjar verkligen inse att BB vill nog ha tittare i åldern 15-22.

Har aldrig skådat ett liknande skoldisco för "vuxna", där det ska tiktok dansas, göra danser ihop, dansa i takt och likadant och gapa rätt ut. Vad fan är detta?

Det är from kommande vecka som det kommer att spåra ur. Dom får nominera varandra och det kommer att bli kA0z. Kan tänka mig också att vissa veckor kommer två att sparkas ut.

Vi kommer få se mycket drama framöver.
2021-04-13, 00:33
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det blir jag, för det är min absoluta hjärtefråga och det finns ingenting jag brinner mer för (förutom katter och perfekt kokade potatisar). Jag är helt med på att man som man inte förstår hur det är att vara kvinna, och det begär jag inte heller, men det minsta man kan begära är att män är villiga att lyssna på kvinnors utsatthet - vilket många inte är. Män lyssnar mer på män, men män vet inte hur det är att vara kvinna så det blir ju också skevt.

Det har jag absolut gjort, och att många inte anser hans (även Mergims också, kanske främst förra året) beteende är okej är jag otroligt tacksam för - eftersom han visat sjukt många redflags och jag personligen blivit svintriggad av hans maktutövning mot typ Therese pga egna trauman. Dock motsätter jag mig lite att män hackar på andra män för tendenser/beteenden de ofta själv besitter (utan att ibland förstå det själv). MEN det tar inte bort att hans beteende ändå uppmärksammats och kritiserats, vilket jag är glad för.

Att många inte kan bete sig med alkohol i kroppen speglar ju tyvärr "verkligheten", och jag förstår att det är svårt att ha 100% kontroll över det även i en tv-produktion. Det är trots allt vuxna människor, liksom. Förstår att det är en svår balansgång för produktionen, inte bara när det gäller det här utan problematiska beteenden överlag.

Bra skrivet!
Man och kvinna kommer inte vara jämlika någon gång, tror jag. Snarare så att kvinnan kommer att ta "över" mansrollen i samhället. Inom Norden är vi ändå långt komna jämfört med i princip hela övriga världen. Sen är vi bara ca 25 miljoner av världens 7 000 miljoner människor. Jag tror att män som tafsar är medvetna om vad de gör, men att de inte bryr sig om det alternativt inte har fått käften slagen ur led pga opassande beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Snabb analys av Jackie, och min mening är inte att vara hård eller elak då hon uppenbarligen är skör. Hon känns konstant utanför då dom flesta ignorerar henne och det hon säger. Detta är dock självförvållat eftersom hon inte observerar människor i hennes närhet som tycker att hon är påstridig. Hon kanske förvirrar självförtroende med besserwisserhet? Hennes reaktion blir då för att få vara med i gänget alls, att hon desperat kastar in sig i gruppen på vilket sätt som helst bara hon syns. Hon tvingar folk att smaka hennes mat, kommer med massa orimliga kärleksförklaringar med ”älskling, baby, gullis” till människor hon knappt känt i 2 veckor. Samt kysser och kramar människor alldeles för mycket och länge.

Det känns så jobbigt att se detta, då hon själv är den som satt sig i denna positionen och hon ser inte det. 😬

Håller med så mycket! Jag har försökt sätta fingret på vad som går fel med henne i gruppen. Hon kommer för nära människor fast de inte är nära henne. Både psykiskt och psykiskt. Men jag tror inte att hon känner av att hon är utanför i gänget. Det beror på att jag tror att hon är så här i alla grupper av människor som hon rör sig bland. Så hon märker inget konstigt nu heller.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Simon har kanske eventuellt hittat en ny sovpartner?

Ja HON jobbar hårt på det om inte annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in