Haha jag som har tänkt att gemenskapen är bättre i tråden i år. Men det kanske bara är för att jag inte är lika MoBbAd nu. Och för att jag inte ger mig in i lika många tjafs hahaha PeRsOnLiG uTvEcKLiNg.
Tycker det varit väldigt trevligt sista tiden men helt plötsligt kommer det in ett par jävla fittor idag och fullständigt förstör tråden.
Det är typiskt Flashback bara, inget att bry sig om. Det är alltid en massa idioter som tjatar om fejkgråt, och även att den ena eller andra tjejen i BB föddes som man.
orkar inte med henne. Vet att man ska försöka vara positivt inställd till alla och inte sprida har.men just nardos har jag väldigt mycket problem med.
Det är en jättebra inställning att försöka vara positivt inställd till alla, men det är viktigt att komma ihåg att en åsikt i sig inte är hat. Att ha svårt för någon och uttrycka det är inte detsamma som att hata denne, eller sprida hat.
Älskade den bb-tråden förra året, kändes som vi hade en slags gemenskap. Jösses vad många av er förstör tråden i år med rent hat. Vi ska diskutera huset och deltagarna, inte tävla om vem som kan säga dom mest fulaste och hatfulla orden man kan komma på.
När Judit uppmanar Mergim att våga vara sig själv, undrar om hon tänker att han inte kommit ut för att hon misstänker att han är gay, eller syftar hon på något annat?
Och varför bölar Jacki som varit minst tid i huset mer än Simon? 🧐 känns fejk!