2021-04-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jackie kommer bli nominerad och åka ut. Ingen spänning nästa vecka.

Nä högst troligt blir det så, kan bli en kul vecka men särskilt spännande utröstning blir det inte. Som när Alex åkte ut förra veckan, fanns ingen spänning den måndagen.
Medlem
burialhexs avatar
Okej nominering. Lär ju bli Jackie som får åka nästa vecka?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Du kommer gå långt, Nardos.”
”Jag vet inte vad långt är..”

Perfekt.
orkar inte med henne. Vet att man ska försöka vara positivt inställd till alla och inte sprida har.men just nardos har jag väldigt mycket problem med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Missade det,haha! Mergim är en orm och Simon en spottkobra.

Medlem
Ni vet att mergim säger hela tiden att han vill visa vem han är...
Du är en orm i livet och det är nog nått du kommer vara resten av ditt liv.

Man kan ju undra vem han tror han är? Det är det intressanta i de här, för man ser ju vem han är.
Undrar bara vem han tror han är 🙄
Medlem
Emelie är sjukt lik Mia Skäringers karaktär Gulletussan idag i sitt lockiga hår.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Älskade den bb-tråden förra året, kändes som vi hade en slags gemenskap. Jösses vad många av er förstör tråden i år med rent hat. Vi ska diskutera huset och deltagarna, inte tävla om vem som kan säga dom mest fulaste och hatfulla orden man kan komma på.
+1
2021-04-12, 22:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
OKEJ EN FRÅGA som ger tillfälle för självreflektion

OM NI VAR MED I BB - vilken personlig egenskap, eller något annat med er som person, tror ni att den här tråden skulle störa sig på med er?

alla har obvi någonting som folk kan störa sig på så GOGOGO
Om jag hade fått för BB, vilket man inte får. Så hade jag citerat sönder repliker från vännerserien
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tack DC som bytte, orkar inte lyssna på Mergim självömkan just nu!
tror nog DC oxå gjort det... men då kommer det tbx 😩
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det finns vissa tider då det är fin gemenskap i år också, man får njuta av tillfällena ordentligt. Det har alltid varit hat och fula ord här, men det känns som gemenskapen generellt var bättre förra året. Tråkig utveckling är det.
Haha jag som har tänkt att gemenskapen är bättre i tråden i år. Men det kanske bara är för att jag inte är lika MoBbAd nu. Och för att jag inte ger mig in i lika många tjafs hahaha PeRsOnLiG uTvEcKLiNg.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag skulle kunna förklara det här med metoo för dig, och varför det inte riktigt går att jämföra, men det är tyvärr alldeles för off topic.

Inte ok att en kvinna tafsar, men metoo har med mer att göra än bara handlingen. Just sayin'.

Strukturell genusmisshandel av kvinnor är lika gammalt som människan själv. Jag är inte född igår, moder!
En rörelse för män som far illa av kvinnors beteende kanske kommer i framtiden (typ incelkulturen 2.0).

Det som är klart är, oavsett vad man kallar det, att oljudith skulle ha skickats hem efter upprepade fysiska närmanden som inte är okej (vare sig man är man eller kvinna). Vad tycker du själv om hennes beteende?
Medlem
Knasfians avatar
Vad sa mergim innan om folk ifrån huset ifrån förra säsongen om när dem va utanför huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in