2021-04-12, 20:37
Medlem
Utan skägg ser Dompa verkligen ut som Eric Saade XXL
2021-04-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Adrian bad precis Joel att dricka en klunk ur hans gömda cider för att slippa ta en bestraffning ensam om han skulle få en

Vilket jävla rikspucko han är AD

Seriöst något fel på honom
2021-04-12, 20:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Fast jag tycker Nardos är underhållande. Men smaken är väl som baken delad.

Ett fåtal ggr har jag skrattat åt henne men annars har jag väldigt svårt för henne, ogillar hennes sätt.

Men en jävla tur ändå att man tycker olika, annars hade programmet varit helt meningslöst att titta på om man gillade alla och om alla gillade samma person. Hade aldrig varit spännande med utröstningar mm
2021-04-12, 20:39
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja jag såg det klippet där hon pratade "normalt" med honom innan hon växlade över till dialekt efter att han sa till henne att hon stänger av och på dialekten.

Ja det är underligt om hon fått höra om sin dialekt hela livet som hon sa där och då speciellt om hon kommer ifrån en plats där man tydligen pratar så. Låter jättekonstigt att hon blivit påpekad hela livet från några i byn att hon låter precis som alla andra i bygden.
Är du dum på riktigt? Tanja har bott i en liten by med några 100-tals invånare i Dalsland som de flesta i Sverige inte vet finns. Hon har självklart fått åka skolskjuts till större skolor sedan 6-års ålder där hon blivit retad för sin dialekt och bonniga sätt. Själv tycker jag hennes dialekt och ödmjukhet förstärker hennes självkänsla (något alla i huset saknar förutom Tjackline som saknar social kompetens) Tanja är fantastisk, inte funnits en dokusåpadeltagare med hennes psyke, ödmjukhet och styrka någonsin, hon är outstanding. Så håll käft!
2021-04-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Utan skägg ser Dompa verkligen ut som Eric Saade XXL

Lever för Dompa när min man är otillgänglig på annan ort.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Hejdå Odjutih! Fyfan va skön stämning det blir efter att hon lämnat.

Alla kommer kunna bada i poolen.
Folk kommer pranka mer.
Folk kommer kunna prata utan att höra ”Judith tycker (i tredje person)”.
Slippa ”Juddan in da house”.
Slippa höra hennes ljud ifrån ett annat rum.
Osv...
👍👍👍👍
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Du är så söt, jag älskar er Mergim får mig att spy ren galla, så vidrig.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim kan inte vara frisör av vad jag hört honom säga om hår. Tex att håret närmast huvudet bleks fortare för att det är nytt hår.
Och trodde man kan odla hår.(i blomkrukor)
2021-04-12, 20:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Adrian bad precis Joel att dricka en klunk ur hans gömda cider för att slippa ta en bestraffning ensam om han skulle få en

Vilket jävla rikspucko han är AD

Och som om det skulle ha betydelse när BB såg att det var han som hade gömt undan och sen bad Joel dricka ur den 😂

Jag menar, om BB vill straffa så är det ju ändå AD, han gömde och bad sedan Joel dricka för att slippa straff ensam
2021-04-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och trodde man kan odla hår.(i blomkrukor)

precis
2021-04-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Att hon har mage att begära att de ska samla ihop hennes saker när hon likt en kleptoman plockade med sig deras saker, hon är inte narcissistisk som jag trott utan diagnosen är renblodig psykopat/antisocial personlighetsstörning.
Hon kanske glömde sakerna med flit av någon anledning.
2021-04-12, 20:42
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi med de där platåskorna ser ut som en jätte bredvid Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in