2021-04-12, 19:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Blir orimligt sugen på att knyckla ihop en foliepinne och testa Emelie-experimentet själv.

Är det bara folie, inget inuti liksom? Är det verkligen bra att ha plattång mot folie?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Satte på liven tyckte mig höra att Emelie sökt till PH, hon som även sökt till Bonde söker fru, men påtalar hela tiden att hon inte vill bli känd. Fortsätt snaska i dig, och drick alkohol så är Biggest Loser ett faktum. Mergim och Emelie vinner inte en miljon men tar priset som ljugande falskrövar med råge, Nardos, Adrian och Judith nafsar dem i bakhasorna, hinner de slå dem?
Väldigt intressant. Det förklarar då varför hon nämner Ystad hela tiden för det är enklare att slå igenom efter såna program om man var den där tjejen ifrån den lilla byn, Ystad blir hennes identitet likt Tanjas övade dialekt blev hennes identitet.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Blir orimligt sugen på att knyckla ihop en foliepinne och testa Emelie-experimentet själv.

Vi hörs i tråden om typ... 10 timmar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah syftade såklart bara på håret!!!
Uppdaterade precis mitt inlägg. 😂😂😂😂😂 Kom på vad du menade direkt efter jag postade.
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fräsch gosse. Inte. Hur någon tjej kan ha intresse för den där tönten är otroligt.. Han är ju ett barn. Inte ens ett gulligt barn utan en jävla skitunge man vill ge ett kok stryk.

Verkligen! Och svårt disturbing hela scenen när Joel ligger på hans bröstkorg och noppar äckelstubb 🤢
2021-04-12, 19:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Att hon har mage att begära att de ska samla ihop hennes saker när hon likt en kleptoman plockade med sig deras saker, hon är inte narcissistisk som jag trott utan diagnosen är renblodig psykopat/antisocial personlighetsstörning.

Definitivt. Har hon inte fått diagnosen psykopat så borde hon få det.
2021-04-12, 19:49
Medlem
Tycker ni det är snyggt med jacka/blazer som är alldeles för stor?

Tycker detta med oversize ibland går överstyr
2021-04-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara folie, inget inuti liksom? Är det verkligen bra att ha plattång mot folie?

Ser stabilt ut, säkert någon pinne i. Missade tillverkningen

Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vi hörs i tråden om typ... 10 timmar?

Haha, hörs nästa måndag. Har nog 3-4 ggr tjockare hår än Emelie
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Nästa vecka måste nån från rosa lämna. Jag vill inte ens kolla ikväll, det här är första gången som det känns jobbigt på riktigt :/
Vet att många av er här inte gillar Steph och att ni tycker hon är tråkig och gråter. Men hon är faktiskt den som jag kollar allra mest på i liven och en mer godhjärtad och snäll person får man leta efter. En känslomänniska som har nära till både skratt och gråt men jag tar det alla dagar i veckan framför dom som inte vågar visa nåt 🧡

Jag har Steffi som nr 1. Vi finns!

Jättetrist att det antagligen blir hon som får lämna i kväll. Jag tror tyvärr inte på en twist att ingen får lämna, så blev det ju inte förra helgen när Vickan blev diskad.

Man får försöka se det positiva, om Steffi åker ut så kommer hon säkert börja lägga ut stories på instagram och kanske köra lite lives, så man kan följa henne där i stället.
Medlem
Tycker inte Maddes "stylist-stil" passar henne. Hon borde ha typ gulliga klänningar och se ut som en liten ängel som under togafesten.

Oj...Jackie...
Medlem
burialhexs avatar
Vad har jacki på sig?

Vem har lånat ut en peruk som kommer lukta askfat imorgon?
2021-04-12, 19:52
Medlem
Citat:
Hans bemötande mot Joel är också vidrigt, grattis Mergim denna säsong kommer du att överträffa dig själv i vidrig personlighet.

”– Därför är det så fint att jag får en andra chans att visa vem jag är, säger 22-åringen som blev överlycklig när produktionen ville ha med honom igen.”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in