2021-04-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fick Dompa fixa klart köket(disken) själv ändå?

Ja nu behöver Adrian vila, de andra har varit riktigt stygga mot honom och låtit honom diska massor.
2021-04-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Pulvermos ja,. Mergim hällde i 15 liter för mycket vatten och alla påsar. Sen försökte Judith rädda det men de gick ju sådär.

Kul att alla här skyller på Judith. Hennes ansvar var sås och värma köttbullar.
Jag har inte skyllt på något utan skrev vad jag såg. 🤷‍♀️

Nu sa Emelie att hon sökte till PH 2017. Hon har väl även sökt till Bonde söker fru eller något?
2021-04-12, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi hoppas Lill Vickan blir nominerad då. Tror inte hon är så poppis i huset. Hon börjar väl pakta om det blir nomineringar.
Vi kommer få stå ut med emelie ett tag, de flesta lär ju rösta på jackie. och hon åker ju direkt så minst 2 veckor till med grisen ifall de nu är nomineringar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha Emelie ser lite ut som Sandra i Älskar, Älskar inte...

Vet att ni är i alla fall ett par stycken som fattar referensen<3

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Vem tror ni åker ut idag? Hoppas själv klart på rovdjuret/tvångel judith men känns som det är söta Steph tråkigt nog
Ta å vakna nu. steph har redan åkt.
2021-04-12, 19:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det bästa när Judith åker ut är att få berätta för henne att hon var favorit att vinna miljonen tills hon började våldta folk.

+10000

Hur mycket proddan än försökt att tvätta rent hennes smutsiga byk så kommer vi ihåg.
Dock verkar det ju som att hon blir kvar ikväll.. Fy fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag gillar Steffi och faktiskt mer för varje dag. Hon är inte så rolig jämt men hon blir inte filmad så mycket av dc heller. Men sen tycker jag att hon åtminstone verkar vara sig själv där inne.

Nej verkligen inte man får ju leta efter henne bland dom andra kamerorna. Men hon hamnar lite i bakgrunden när alla är tillsammans men det är nog det hon sa att hon har lite svårt att ta plats i stora grupper. Tråkigt är det ikväll oavsett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fick Dompa fixa klart köket(disken) själv ändå?

nu har jag inte följt live slaviskt idag men hörde imorse judth snackade om det att alla killar utom simon skulle ta hand om disken? för simon har ju varit i köket väldigt mycket? eller ändrads den planen senare

nu har ju dompa gjort sin del så kan mössan ta disken sjäv imorgon
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har inte skyllt på något utan skrev vad jag såg. 🤷‍♀️

Nu sa Emelie att hon sökte till PH 2017. Hon har väl även sökt till Bonde söker fru eller något?

Japp! Hon berättade det ganska tidigt i BB, typ första/andra veckan i huset.
2021-04-12, 19:23
Medlem
Nu noppar man hår på joels babybröst...? Tittar VI seriöst på detta..? 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha Emelie ser lite ut som Sandra i Älskar, Älskar inte...

Vet att ni är i alla fall ett par stycken som fattar referensen<3
Haha fast ändå inte, Sandras korkskruvar vad out of this world!! Det kommer bli snyggt
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Satte på liven tyckte mig höra att Emelie sökt till PH, hon som även sökt till Bonde söker fru, men påtalar hela tiden att hon inte vill bli känd. Fortsätt snaska i dig, och drick alkohol så är Biggest Loser ett faktum. Mergim och Emelie vinner inte en miljon men tar priset som ljugande falskrövar med råge, Nardos, Adrian och Judith nafsar dem i bakhasorna, hinner de slå dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in