2021-04-12, 19:29
Medlem
Jonipoons avatar
Under tidigare säsonger har jag varit starkt emot när produktionen lagt sig i tävlingen genom att slänga in random immuniteter och tvister i syfte att påverka vilka som åker samt stannar kvar. Men i år är det fan sjukt irriterande att se lag Syd förlora varenda jävla tävling. Det ger ett lågt underhållningsvärde, plus att en framtida sammanslagning blir totalt ointressant eftersom den kommer att bestå till 90% av lag Nord-medlemmar. Vem vill se det? Nej, det är fan dags att produktionen smyger in lite fuskgrejer så att lag Syd vinner nästa tävling, annars blir det bara löjligt.
2021-04-12, 19:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Det var en deltagare " henen " som läste för de andra då stack W innan ..Så hur tänkte du nu skulle hen läst klart under simturen ?

- Det såg väl alla med lite mellan öronen att det var riggat!

Fp.
Senast redigerad av CS128 2021-04-12 kl. 19:38.
2021-04-12, 19:38
Medlem
Wads avatar
Ludvig är en trögfattad jävla cuck.

Edit: Komik när transan snackar om att ”det känns fake”. Om det är något som är fake så är det väl han.
2021-04-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Under tidigare säsonger har jag varit starkt emot när produktionen lagt sig i tävlingen genom att slänga in random immuniteter och tvister i syfte att påverka vilka som åker samt stannar kvar. Men i år är det fan sjukt irriterande att se lag Syd förlora varenda jävla tävling. Det ger ett lågt underhållningsvärde, plus att en framtida sammanslagning blir totalt ointressant eftersom den kommer att bestå till 90% av lag Nord-medlemmar. Vem vill se det? Nej, det är fan dags att produktionen smyger in lite fuskgrejer så att lag Syd vinner nästa tävling, annars blir det bara löjligt.

Jag tycker det är OK. MEN, de får ge alla deltagarna mer möjligheter till RIKTIGT gömda immunitets armband.

Sedan måste deltagarna också vara mer taktiska. Tänka utanför sina pakter. Men produktionen ger dom inte möjligheterna, alldeles för styrt!
2021-04-12, 19:40
Medlem
Haha, vilken härskarteknik Johanna Feministen kör med, behandlar Wrenkler och Alex som små barn." De får gör sin grej och hålla på så är de sysselsatta."
2021-04-12, 19:40
Medlem
Wads avatar
Fyfan, jag ryser i kroppen när jag hör Ankis röst.
2021-04-12, 19:42
Medlem
Crapmagics avatar
Joanna eller Johanna dör efter pausen!
2021-04-12, 19:42
Medlem
Var hittade man deltagarna i lag Nord? Anki mobbare, Johanna superfeminazi och Pär har just visat sig vara en ren idiot. Är han galen på riktigt, eller vad är felet?? Att gråta för att bli vald på sin styrkor??
2021-04-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Haha, vilken härskarteknik Johanna Feministen kör med, behandlar Wrenkler och Alex som små barn." De får gör sin grej och hålla på så är de sysselsatta."

Ja hon är verkligen ingen trevlig typ. Innan tävlingen "men alla är ju starka", bara det som någon skrev innan, wrenkler och Alex är verkligen Carry hard!
2021-04-12, 19:44
Medlem
tuffkatts avatar
Herregud, nu ska de alltså inte ens välja ut de som är fysiskt starka till fysiskt krävande tävlingar utan ”alla är lika starka, alla är lika klipska, vi ska inte rangordna folk..”. Jag tar mig fan för pannan. Transan är ju så sanslöst korkad och lättkränkt, lilltjejen likaså.

Kan inte Alex då säga att han vill stå över dragkampen så ser vi vad övriga säger, fortfarande inte OK att rangordna efter fysisk förmåga?
2021-04-12, 19:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Joanna eller Johanna dör efter pausen!

Hon heter Joanna Swica - din spåkula är fejk för hon skrev på Insta häromdagen
2021-04-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Hur kan det vara lågt underhållningsvärde att se de bästa vinna? Wrenkler och Alex gör ju laget till vinnare. Är de kvar vid sammanslagningen, så lär light-pakten i lag Nord vara ensamma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in