2021-04-12, 19:12
Medlem
hittanemoos avatar
Ge alla lite Xanax på måndagar (som Steph vill). Skulle bli bra TV!!!
2021-04-12, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Har inte röstat ännu , vet inte vem jag ska rösta på idag , som jag vill ska stanna

rösta på simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi hoppas Lill Vickan blir nominerad då. Tror inte hon är så poppis i huset. Hon börjar väl pakta om det blir nomineringar.
Lill-Vickan är smartare än du tror, Zingo.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Nästa vecka måste nån från rosa lämna. Jag vill inte ens kolla ikväll, det här är första gången som det känns jobbigt på riktigt :/
Vet att många av er här inte gillar Steph och att ni tycker hon är tråkig och gråter. Men hon är faktiskt den som jag kollar allra mest på i liven och en mer godhjärtad och snäll person får man leta efter. En känslomänniska som har nära till både skratt och gråt men jag tar det alla dagar i veckan framför dom som inte vågar visa nåt 🧡
Jag röstade på lebban. Vill ha ut grinolle, inte steph. Men skitsamma. Håller på bästa fina tanja!!!! MED acne, för alla haters! 😍😍😍🤣🤣🤣🤣
Medlem
ungtkaffes avatar
Vem tror ni åker ut idag? Hoppas själv klart på rovdjuret/tvångel judith men känns som det är söta Steph tråkigt nog
2021-04-12, 19:14
Medlem
Oj vad händer med Emelies hår
2021-04-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vem av de tre vill du se mer av och Vem får du mest underhållning från?

Har faktisk ingen aning , men ska fundera lite till
2021-04-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag gillar Steffi och faktiskt mer för varje dag. Hon är inte så rolig jämt men hon blir inte filmad så mycket av dc heller. Men sen tycker jag att hon åtminstone verkar vara sig själv där inne.
Vet att ni endast är några fåtal som gillar henne. Men förstår inte hur man kan gilla maniskt gråtande och rökrutan 24/7.
2021-04-12, 19:17
Medlem
Mouchinos avatar
Fick Dompa fixa klart köket(disken) själv ändå?
2021-04-12, 19:19
Medlem
Hahaha Emelie ser lite ut som Sandra i Älskar, Älskar inte...

Vet att ni är i alla fall ett par stycken som fattar referensen<3
2021-04-12, 19:20
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Nästa vecka måste nån från rosa lämna. Jag vill inte ens kolla ikväll, det här är första gången som det känns jobbigt på riktigt :/
Vet att många av er här inte gillar Steph och att ni tycker hon är tråkig och gråter. Men hon är faktiskt den som jag kollar allra mest på i liven och en mer godhjärtad och snäll person får man leta efter. En känslomänniska som har nära till både skratt och gråt men jag tar det alla dagar i veckan framför dom som inte vågar visa nåt 🧡

Jag tycker också Stephanie är gullig. Det enda jag stör mig på är ofoget att säga varannan mening på engelska.
Det finns bra många andra i huset jag vill ha ut före henne.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-12, 19:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vet att ni endast är några fåtal som gillar henne. Men förstår inte hur man kan gilla maniskt gråtande och rökrutan 24/7.

Nej det är ok, vi tycker bara olika

Dels tycker jag att hon inte gråter lika mycket längre och sen tycker jag det är tråkigt att man inte får se mer av rökrutan eller kan välja en kamera utomhus. När dc filmar där är det ofta mycket "hemligt snack" mm jag skulle vilja höra mer av, inte bara från Steffi utan även dom andra. Speciellt på festerna.

Men jo jag förstår att hon är lite "tråkig" i jämförelse med andra, det köper jag. Men tycker ändå hon verkar ärlig i sättet att vara, att hon nog är sig själv väldigt mycket.

Hon är dock inte min favorit. Men inte på min botten heller. Hon ligger på mitten någonstans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in