2021-04-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Skulle snarare säga att det är den sämsta egenskapen man kan besitta.
Fuck you! she's the ultimate Queen...I did my investigation, hon använder straighta killar bara för deras snopp (no strings attached) och väljer sedan att hänga, umgås, resa och ha kul med gay killar och andra brudar, hon är en riktig jävla savage!.
2021-04-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hoppas Adrian hänger löst nästa vecka så kan han åka hem till Lund eller vart fan han är ifrån. Trött på han
Bara för att du inte vill se honom ligga med din älskling Nardos
2021-04-12, 19:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nja ifall hon legat i bb så får du gärna framföra bevis, har följt bb noga och inte sett något sex alls.
Vafalls pullad av persern sedan knullad i poolen och bedden med tumme upp, vakna nu
Kärlek e fint
2021-04-12, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Yes men han vinner ju alla jävla tävlingar tyvärr
Inte. Vi vinner.
2021-04-12, 19:04
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det var någon kärring i förra säsongen som också satt och grävde i näsan vid matbordet. Själv sätter jag aldrig på detta program om jag ska äta framför TV, n.

Det var snor-Lisa.... Hon åt mer snor än mat och det säger inte lite i hennes fall....
2021-04-12, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Fuck you! she's the ultimate Queen...I did my investigation, hon använder straighta killar bara för deras snopp (no strings attached) och väljer sedan att hänga, umgås, resa och ha kul med gay killar och andra brudar, hon är en riktig jävla savage!.
Varför sminkar hon sig ens? Hon är vacker som det är.
Medlem
hittanemoos avatar
Kommit på det enda jag inte gillar med Tanja: att hon klämmer sina finnar i tid och otid. Gör det men för det isåfall i badrummet. Annars är hon amazing och så jävla söt.

Also - Juddan verkar faktiskt ganska omtyckt därinne. Vi kanske har varit för hårda mot henne här?
Medlem
Kanske dags att de börjar nominera varann i huset nu, då tror jag Adrian ligger pyrt till då han ses som ett stort hot pga hans tävlingsskicklighet. Tror han får svårt mot alla förutom Pedram, Jackie och Joel.
2021-04-12, 19:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Det var snor-Lisa.... Hon åt mer snor än mat och det säger inte lite i hennes fall....

Ja juste, Lisa var det som höll på och petade hela tiden.
2021-04-12, 19:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
100% säker på att det är Adrian som satt snorbusar som dom diskuterade om

Jag också. Han såg extremt skyldig ut när de pratade om det. Den 9-årige morsgrisen i mössan är den skyldige till 100%!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Varför sminkar hon sig ens? Hon är vacker som det är.
för att hon känner för det? hon översminkar sig i alla fall inte som Nardos eller Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Kommit på det enda jag inte gillar med Tanja: att hon klämmer sina finnar i tid och otid. Gör det men för det isåfall i badrummet. Annars är hon amazing och så jävla söt.

Also - Juddan verkar faktiskt ganska omtyckt därinne. Vi kanske har varit för hårda mot henne här?
Tror inte du har set så mycket live tills nu. Två varningar för sexuella närmanden och två alkoholförbud. De där inne har uttryckt att de är rädda för henne. Hon har antastat både Julia och Tanja när de var redlösa. Hon är vidrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in