2021-04-12, 14:01
Medlem
Mouchinos avatar
Såg ni AD torka ur kråkor med tröjan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Duschar hon bara på måndagar:-/. Emelie o madde pratade om att hon aldrig duschar. Men kul för henne att hon lyckats ta sig in i duschen efter en vecka.
hur gick den konversationen då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Duschar hon bara på måndagar:-/. Emelie o madde pratade om att hon aldrig duschar. Men kul för henne att hon lyckats ta sig in i duschen efter en vecka.

Hon duschar kroppen typ varannan dag, men håret låter hon bli vilken är väldigt vanligt med kvinnor som har afro-hår! Det blir aldrig fettigt plus så tar det sån jädrans tid att styla håret så därför låter hon bli med att tvätta håret. Många andra tjejer tvättar håret 1 gång i veckan för att inte slita på håret, som också är rekommenderat av frisörer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hahaha raglar lite sexigt med kjolen som har fastnat i trosan likt katti efter senaste "uppiggande" toalettbesöket
FAN vad jag saknar henne!!! T-shirt utan bh, Med tissar stora som 2(!!) Dolly Parton!🤣🤣🤣
Bannlyst
Varför visar Mergim aldrig nåt sexuellt intresse för nån tjej?

A: För han är muslim?
B: För han är gay?
C: För han är asexuell?
2021-04-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Hon duschar kroppen typ varannan dag, men håret låter hon bli vilken är väldigt vanligt med kvinnor som har afro-hår! Det blir aldrig fettigt plus så tar det sån jädrans tid att styla håret så därför låter hon bli med att tvätta håret. Många andra tjejer tvättar håret 1 gång i veckan för att inte slita på håret, som också är rekommenderat av frisörer!
OCH: Hon röker inte. Det får håret att lukta, inte dofta.
2021-04-12, 14:03
Medlem
100% säker på att det är Adrian som satt snorbusar som dom diskuterade om
2021-04-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Det räcker nu!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

dingdingdingdingding!
Medlem
så steffi har varit granne med pamela anderson och tony hawk i usa när hon var jätteliten
2021-04-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
100% säker på att det är Adrian som satt snorbusar som dom diskuterade om
Eller bögrim. Han höll på så där förra året med sitt snor.🤣🤣🤣
2021-04-12, 14:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag instämmer med allt du säger men jag tror inte du riktigt begripit vad jag försöker upplysa dig om.... du som straight ska inte lägga dig i våran "struggle" och diktera hur vi ska leva vårt liv, fattar du hur skevt det låter att du som straight försöker pressa och tvinga ut honom ur garderoben för att DU anser att det kommer bara befria honom från bördan och han kan finally enjoy "living his truth" men det är inte så enkelt när det är så mycket annat som står på spel med familjen (risken att bli utstött, mordhotat..you name it ) och samhället. Det är mycket enklare för dig att säga som straight när du har noll uppfattning om hur det är att vara muslim och gay. Allt handlar om timing/rätt tidpunkt och enough courage och det får Mergim avgöra och ingen annan när det känns lämpligast för honom att komma ut, han är fortfarande väldigt ung.

Man behöver inte vara muslim för att ha svårt med att komma ut. I mitt yrke har jag haft många kollegor och vänner som är gay. Alla har sin historia, från samhällsklasser till omgivning. Självklart kan jag inte diktera dig eller andra. Men har lyssnat och lyssnat och förstår hur samhället kan reagera på mest underliga sätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in