2021-04-12, 13:15
Medlem
Minns att Berglund sa i en intervju nån gång att han inte tog träningen seriöst efter sin rookie-säsong i St. Louis och festade (drack) för mycket med bäste kompisen Oshie, eftersom han tog för givet att allt skulle gå på räls därefter, och sen gick det sådär. Lyckades bara toppa sin rookie-säsong, poängmässigt, vid ett senare tillfälle.
Citera
2021-04-12, 14:40
Medlem
Vem är Patriks flickvän då? Kanske det finns nåt att gräva fram?
Citera
2021-04-12, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Haha! Bara en Lulebo kan uttrycka sig så.
Inavel. Eller vad är det du brukar säga?
Läs inlägg 209

Är inte från luleå
Senast redigerad av Blacksune 2021-04-12 kl. 14:57.
Citera
2021-04-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbimbom
Så, för att din förra granne jobbade administrativt inom laget han spelade i så vet DU att han inte prylar på tjejer!? Jösses... Tror du Hagamannens fru trodde hennes man var en våldtäktsman dagens innan han greps?

Hon måste ha misstänkt ngt men förnekat det för sig själv, han var ju så sjukt lik fantom bilden och saker hände när han var ute på krogen så hon visste om
Citera
2021-04-12, 18:01
Medlem
cece123s avatar
Enligt fanbloggen Svenskafans.com
Ska det ha funnits rykten om våld i relationen.
Citat:
Polisen bekräftar att utredningen handlar om brott i nära relation. Att det förekommit någon form av våld i nära relation känns alltså rätt uppenbart.
Det här har varit ett starkt rykte som florerat ett bra tag runt Brynäskretsar.

https://www.svenskafans.com/hockeyzon/kronika-idrotten-behover-lyfta-fragan-berglund-ar-inte-den-enda-628563
Citera
2021-04-12, 18:27
Medlem
Carrocks avatar
Ryssland och KHL kommer välkomna honom med öppna armar.
Citera
2021-04-12, 18:34
Medlem
Det verkar som att ingenting har hänt utan att någon snubbe på spelarfacket har fått henne att anmäla någonting som inte ens lett till att Patrik delgivits misstanke.

https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/trodde-aldrig-det-skulle-sa-sa-langt-/
Citera
2021-04-12, 18:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Det verkar som att ingenting har hänt utan att någon snubbe på spelarfacket har fått henne att anmäla någonting som inte ens lett till att Patrik delgivits misstanke.

https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/trodde-aldrig-det-skulle-sa-sa-langt-/

Och i din bifogade länktext kan man läsa:

Citat:
Jag trodde aldrig det kunde gå så här långt, och det trodde inte han heller. Han har efteråt sagt att jag var den sista han ville skada och det tror jag på. Jag vet ju hur viktig jag var för honom. Men det gör ingenting ogjort, säger hon.

Ingenting har hänt?
Verkar som de älskar varandra men att hans problem gick över styr.
Citera
2021-04-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Och i din bifogade länktext kan man läsa:

Ingenting har hänt?
Verkar som de älskar varandra men att hans problem gick över styr.

Bra uppfattat.
Citera
2021-04-12, 19:44
Medlem
Det här är ju den stora nackdelen med att vara en känd person. Alla i hela landet vet vem han är och hur lätt det är att ha mycket pengar och vara känd.

Men när du går runt på stan noterar hela omgivningen din närvaro. Och ditt bankkonto hjälper dig inte ett skit i den panikattack du får. Den ända fredade zonen du har i hela livet är när du drar ner rullgardinen hemma och stänger av telefonen.

Men även om du vet att du har pengarna och vill fly. Så har du vetskapen om att någon jävla turist i tibet kommer hitta dig och vill småprata och ta en bild.

Jag lyckdes hoppa av det tåget innan jag blev känd. Och det var det som helt fick mig att byta bana i livet. Jag visste att jag inte skulle klara stressen att bli så känd.

Jag gissar att PB läser den här tråden. Och mitt råd är att andas och låta andra snacka, du vet vart du har dina riktiga vänner. Och det är dom du ska leva runt och vara en bra medmänniska till. Alla andra kan du skita i. Du är inte skyldig någon annan ett skit.
Citera
2021-04-12, 20:25
Medlem
Berglunds tid i Brynäs är över...
Citera
2021-04-12, 20:38
Medlem
is4kadams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Berglunds tid i Brynäs är över...

Tror hans karriär är över om detta är sanning
Snubben verkar inte må så bra
Man kan inte skylla allt på fyllan varje gång....
Han lär väl ha dineros för att kunna klara sig och lägga hockeyn på hyllan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in