2021-04-12, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Var det färdigt potatismos?
Förstår inte heller hur man lyckas göra sås av det
Jag såg aldrig någon potatis och tyckte Judith pratade om en påse. Såg bara när de kokade upp en stor mängd grädde, mjölk och smör samtidigt som de stekte köttbullarna. Sedan bytte DC till utegården en stund och nästa klipp var när när de försökte mixtra moset i poolrummet. Så mest troligt var det pulvermos.
2021-04-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Rimlig teori, men det var bara han, Joel och Tjackie där då. Hade varit rimligare, om det stämmer, om det var i ett läge där fler var närvarande.

det kommer säkert igen, har han bett henne en gång så kommer hon inte reagera om han ber henne göra det igen och nästa gång han gör det kommer det säkert vara fler personer där..
2021-04-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sakta i backarna! Lasse har redan fått stå ut med mycket i sitt liv, nu ska vi inte prata goja om hans kockkunskaper, dom vet vi inget om!

2021-04-12, 18:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Där kan jag komma med en gissning (förklaring) varför han bad om det, han fattar nog att alla i huset hatar det och han är lowkey elak och vill vända alla mot alla, sedan misstänker han nog att vi tittare heller inte uppskattar det och vill få henne att skämma ut sig, han är verkligen inte snäll, det visar sig mer och mer..

Så tror jag också att det är.
2021-04-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror mer det handlar om att deltagarna är lite ”trasiga” upptill så att säga, så hade inte lagt alltför stor vikt vid vilka vitvaror BB-huset har vid val av mina egna.

jaa det var lite med glimten i ögat jag skrev det, men även om det är handhavandefel så är det ingen bra reklam att den går sönder stup i kvarten.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Mergim berättar om förra säsongen, känns det bekant? 🥱
Vänta, var han med då?
Medlem
Citat:
Där kan jag komma med en gissning (förklaring) varför han bad om det, han fattar nog att alla i huset hatar det och han är lowkey elak och vill vända alla mot alla, sedan misstänker han nog att vi tittare heller inte uppskattar det och vill få henne att skämma ut sig, han är verkligen inte snäll, det visar sig mer och mer..
+1. Jag har sett flera tillfällen, redan från första dagarna, där det man kan misstänka att hans uppsåt varit elakhet som han dolt i något annat.
2021-04-12, 18:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sakta i backarna! Lasse har redan fått stå ut med mycket i sitt liv, nu ska vi inte prata goja om hans kockkunskaper, dom vet vi inget om!
Iofs, men jag sätter Lasses högra vinge på att han är precis lika kvalificerad som Ljugith i köket.
Och han har ändå nackdelen att ha klor, som dessutom är betydligt renare än Ljugiths fenor.... förlåt händer.😉
2021-04-12, 18:39
Medlem
Citat:
jaa det var lite med glimten i ögat jag skrev det, men även om det är handhavandefel så är det ingen bra reklam att den går sönder stup i kvarten.

Hehe nä, sant det!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Iofs, men jag sätter Lasses högra vinge på att han är precis lika kvalificerad som Ljugith i köket.
Och han har ändå nackdelen att ha klor, som dessutom är betydligt renare än Ljugiths fenor.... förlåt händer.😉

Hahaha!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg aldrig någon potatis och tyckte Judith pratade om en påse. Såg bara när de kokade upp en stor mängd grädde, mjölk och smör samtidigt som de stekte köttbullarna. Sedan bytte DC till utegården en stund och nästa klipp var när när de försökte mixtra moset i poolrummet. Så mest troligt var det pulvermos.
Så "Michelin kocken" duger inte ens till att koka pulvermos, wow!
2021-04-12, 18:40
Medlem
Simon frågade om det var någon som saknades vid uppläsningen av brevet och alla sa nej. Tjacklinan satt och sminkade sig och de andra hade glömt bort att hon existerade. Tror hon hörde också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in